Sporza idd vanaf 13:30 uur.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:07 schreef donpsp het volgende:
Ik hoor iedereen steeds hopen dat NED1 om 13.30u begint met uitzenden, maar anders is de Belg toch een optie? Die zenden toch vanaf 13.35 uit dacht ik.
Is ook, maar komt ook mede door zijn val. En wellicht door het overlijden van zijn vader, maar dat is al weer een tijdje geleden. Het leed kan nog wel enorm zijn, maar als het te erg was, had hij nooit aan de Tour mogen deelnemen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:05 schreef robert109 het volgende:
[..]
Gesink is niet echt goed bezig dit jaar in de Tour de France vind ik. Hij kan wel beter denk ik.
Moet het eerst nog maar zien of de belg daadwerkelijk om 13:35 uitzend. Geloof er niks van, tenzij eurosport ook zo laat begint.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:07 schreef donpsp het volgende:
Ik hoor iedereen steeds hopen dat NED1 om 13.30u begint met uitzenden, maar anders is de Belg toch een optie? Die zenden toch vanaf 13.35 uit dacht ik.
http://gaps.letour.fr/us.phpquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Maver24 het volgende:
Wat gaan we nu al klimmen ???, die Agnello neem ik aan ?
Ik zag net in een voorstukje op NED1 ook dat ze om 1335 zouden beginnen met de liveuitzending....weet niet of t kloptquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:07 schreef donpsp het volgende:
Op www.steephill.tv staat dat de eerste liveuitzending wel degelijk om 13:30 begint.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet het eerst nog maar zien of de belg daadwerkelijk om 13:35 uitzend. Geloof er niks van, tenzij eurosport ook zo laat begint.
www.steephill.tv zenden ze het uit. Ik denk dat je via die site het wel goed kan zien. Ook in jouw situatie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Bolter het volgende:
Volgens de planning staat er gewoon 14.10, en aangezien ze zo met de Avondetappe beginnen lijkt me het niet dat ze eerder beginnen.
Voor mij is de Belg geen optie omdat ik vanuit het buitenland via internet kijk.
Wat doen ze op de Lautartet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:09 schreef Szura het volgende:
andremeganck Andre Meganck
#tdf #sporza - eindelijk internet - we zitten niet aan de aankomst maar op de top van de Col du Lautaret- live begint om 13u36 op Eén
daar issie dan
Moet toch wel ergens een stream te vinden zijn lijkt me? mijnp2p of rooiedirecte ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Bolter het volgende:
Volgens de planning staat er gewoon 14.10, en aangezien ze zo met de Avondetappe beginnen lijkt me het niet dat ze eerder beginnen.
Voor mij is de Belg geen optie omdat ik vanuit het buitenland via internet kijk.
Avond etappe is ieder geval al begonnen. Eerder dan gepland.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag net in een voorstukje op NED1 ook dat ze om 1335 zouden beginnen met de liveuitzending....weet niet of t klopt
Klopt...en zag t in een stukje voor het programma over de 4daagsequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond etappe is ieder geval al begonnen. Eerder dan gepland.
deze klim is best pittig. Denk dat er snel busjes gevormd wordenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:10 schreef Maver24 het volgende:
jongens in de koers, niet zo snel klimmen, wil nog wel wat kunnen zien van de berg
Ja idd, allemachtig zeg, Maar niet alleen moeten de renners snelheid verminderen, het ligt ook aan die Franse regie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:10 schreef Maver24 het volgende:
jongens in de koers, niet zo snel klimmen, wil nog wel wat kunnen zien van de berg
Misschien ligt het aan al de apparatuur die ze nodig hebben. Denk dat er een verslaggever ter plaatse is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:10 schreef Sautor het volgende:
[..]
Geen plek op de top van de Galibier is het enige wat ik kan verzinnen
Jeps, Galibier als eerste en dan deze als laatste. 2 HC klimmen vlak na elkaar. Zou beter zijn geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
Jammer dat de eerste col niet de finishberg is... wat een klim zeg als ik dat profiel in de OP zie...
ze rijden al een kwartier voor op het snelste schema...quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja idd, allemachtig zeg, Maar niet alleen moeten de renners snelheid verminderen, het ligt ook aan die Franse regie.
Met interviews jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:12 schreef Only12 het volgende:
Eurosport zou over 3 minuten moeten beginnen
Oh, nu niet meerquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:12 schreef Sautor het volgende:
Beeld: http://www.via-sat.info/2011/05/v2.html
eerst voorbeschouwing.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:12 schreef Only12 het volgende:
Eurosport zou over 3 minuten moeten beginnen
Van gisteren, grapjas.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:12 schreef Sautor het volgende:
Beeld: http://www.via-sat.info/2011/05/v2.html
Nu kan Maarten niet meer uit het raam hangen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:09 schreef Szura het volgende:
andremeganck Andre Meganck
#tdf #sporza - eindelijk internet - we zitten niet aan de aankomst maar op de top van de Col du Lautaret- live begint om 13u36 op Eén
daar issie dan
Sporza zendt ook pas om 14:15 live beelden uit. Daarvoor is het een halfuurtje Vanendert fappen...quote:
Nou, ik geloof daadwerkelijk dat het om 13:30 begint. www.steephill.tvquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sporza zendt ook pas om 14:15 live beelden uit. Daarvoor is het een halfuurtje Vanendert fappen...
De zwaarste klim in Europa genoemd door iemand.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
Jammer dat de eerste col niet de finishberg is... wat een klim zeg als ik dat profiel in de OP zie...
Tja voor Kirisipuu is een viaduct al de zwaarste heuvelquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De zwaarste klim in Europa genoemd door iemand.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat we live-beelden krijgen...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Stelletje natte winden zijn het.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:16 schreef Gramulanion het volgende:
Ik zit nu Eurosport te kijken en die Danny Nelissen heeft echt een grafhekel Andy Schleck, niet normaal.
Is alleen niet zo, een Zoncolan of Mortirolo zijn alvast zwaarder en er zijn talloze cols die ook zwaarder zijn maar nooit worden beklommen in een grote rittenkoers.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stelletje natte winden zijn het.
[ afbeelding ]
Als dat gebeurd, eet ik 4 klompen op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:21 schreef DeeBee het volgende:
Johnny gewoon de bollen terug vanavond natuurlijk, pakt op alle Cols de 1e plek...
dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:21 schreef DeeBee het volgende:
Johnny gewoon de bollen terug vanavond natuurlijk, pakt op alle Cols de 1e plek...
dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, eet ik 4 klompen op.
Hij is daarvoor helaas een te middelmatige klimmer...quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:22 schreef 4pp3l het volgende:
Zou hoogerland nog voor de bergtrui gaan vandaag? Hoeveel punten geeft een HC berg?
1e plek 20.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:22 schreef 4pp3l het volgende:
Zou hoogerland nog voor de bergtrui gaan vandaag? Hoeveel punten geeft een HC berg?
zie nu nog maar 1 achtervolger op 0.25quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
't achtervolgende groepje zit op 0.25 van de kopgroep
ohja?quote:
http://gaps.letour.fr/nl.phpquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:27 schreef BeamofLight het volgende:
iemand hele kleine samenvatiing? 19 man in kopgroep zie ik, met daarin Hoogerland. Andere leuke namen?
Zoetemelk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:27 schreef BeamofLight het volgende:
iemand hele kleine samenvatiing? 19 man in kopgroep zie ik, met daarin Hoogerland. Andere leuke namen?
Ja, zodat hij ze niet in de weg rijdt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:28 schreef Robar het volgende:
Zozo, 3 Nederlanders in de kopgroep? Moet niet geker worden. Gelukkig zijn het ook de drie beste klimmers. Maar Joost zal wel mee zijn voor de Schlekkies?
De Franse kant is een stuk eenvoudiger.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps, Galibier als eerste en dan deze als laatste. 2 HC klimmen vlak na elkaar. Zou beter zijn geweest.
Roche heeft pechquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:26 schreef marcodej het volgende:
Roche heeft Silin en Burghardt gelost denk ik.
Haha.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:28 schreef Robar het volgende:
[...]Gelukkig zijn het ook de drie beste klimmers.[...]
Geef mij maar Erwin Krol.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:32 schreef Gramulanion het volgende:
Het gaat regenen in België, jongons.
Bij lange na niet, heb hem zelf ook opgereden (van beide kanten) en ken nog wel wat zwaardere klimmenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan zal diegene er wel geen verstand van hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:33 schreef knep het volgende:
[..]
Bij lange na niet, heb hem zelf ook opgereden (van beide kanten) en ken nog wel wat zwaardere klimmen.
Misschien Cippolini. Als je berg tegen hem zei stapte hij al bijna af..quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan zal diegene er wel geen verstand van hebben.
Hé Gert.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:37 schreef Jumparound het volgende:
hoop maar dat 1 van de nederlands mn humeur weet te verbeteren door ff een overwinning binnen te hengelen
Nee, deze morgen viel er wel watquote:
?quote:
Kan ook zijn dat Sam San voor de bollen gaat en dat Perez punten moet afsnoepen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:42 schreef BeamofLight het volgende:
Perez die (ook) voor de bollen gaat?
Ook in NL werkt de NOS stream niet hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:43 schreef honkeytonk het volgende:
Heeft iemand een stream? Die van de NOS werkt niet omdat ik in het buitenland zi
twitter:sporza_koers twitterde op donderdag 21-07-2011 om 13:43:42Delage is in de kopgroep aangereden door de ploegauto van Katjoesja. De Fransman liep gelukkig geen averij op en kon terugkeren. #tdf reageer retweet
Inderdaad. José is een beetje aan het overdrijven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:45 schreef Szura het volgende:
Wat lult Sporza over Monfort als misschien wel beste knecht deze Tour, na Szmyd
http://www.via-sat.info/2011/05/v2.htmlquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:43 schreef honkeytonk het volgende:
Heeft iemand een stream? Die van de NOS werkt niet omdat ik in het buitenland zi
Dat meende ik ook te horen jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:45 schreef Szura het volgende:
Wat lult Sporza over Monfort als misschien wel beste knecht deze Tour, na Szmyd
Die Katusha-auto uit koers halen dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:45 schreef banaantjeEE het volgende:
Val Delage
Delage is in de kopgroep aangereden door de ploegauto van Katjoesja. De Fransman liep gelukkig geen averij op en kon terugkeren.
Ja verzin eens iets nieuwsquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:45 schreef banaantjeEE het volgende:
Val Delage
Delage is in de kopgroep aangereden door de ploegauto van Katjoesja. De Fransman liep gelukkig geen averij op en kon terugkeren.
http://www.steephill.tv/tour-de-france/#livequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:43 schreef honkeytonk het volgende:
Wat? Zoek het anders even op via Google jijquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:46 schreef Gramulanion het volgende:
Johan Genee dat is natuurlijk de beste knecht.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:46 schreef Gramulanion het volgende:
Johan Genee dat is natuurlijk de beste knecht.
Dit is idd tenenkrommend...quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Als nos begint schakel ik wel over.Sporza commentaar
Dit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Die zijn ook inmiddels gekapt met de avondetappe, wel reclame nu helaas.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:48 schreef Maver24 het volgende:
Wel raar dat de Nos niet gewoon de uitzending kapt want het is toch een herhaling en live naar de etappe gaan
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat een improvisatievermogen bij de NOSquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zijn ook inmiddels gekapt met de avondetappe, wel reclame nu helaas.
twitter:Gertjakobs64 twitterde op donderdag 21-07-2011 om 13:48:51Drie nederlanders in de kopgroep ja ja moraal is hoog trap de brommers maar annnn reageer retweet
Ik hoopte nog op Eddy Wallyquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ah, Eddy is weer eens van stal gehaald ...
Toch mooi dat hij drie weken verlof van z'n TBS-kliniek kreeg...quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op donderdag 21-07-2011 om 13:48:51Drie nederlanders in de kopgroep ja ja moraal is hoog trap de brommers maar annnn reageer retweet
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch mooi dat hij drie weken verlof van z'n TBS-kliniek kreeg...
Vind ik ook, een stuk rustiger ook en daardoor fijner om naar te luisteren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat is er mis met Sporza? Ik vind ze juist een stuk beter dan bij de NOS, en je krijgt dat koddige Vlaams er gratis bij.
- 'staat geen maat op'quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:51 schreef tedkees2 het volgende:
Gelukkig is het commentaar van de NOS wel goedIk erger me af en toe kapot (en soms moet ik ook wel lachen):
- Grinta
- HAHA (dijkstra die 'verrast' is)
- WAAR IS GESINK?!
- etc. etc. etc.
Maar goed, ik luister toch maar met een half oor.
Ongehoord!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:51 schreef tedkees2 het volgende:
Gelukkig is het commentaar van de NOS wel goedIk erger me af en toe kapot (en soms moet ik ook wel lachen):
- Grinta
- WAAR IS GESINK?!
- etc. etc. etc.
En de vele herhalingen die ze elk jaar geven. Toch kijk ik liever naar NOS (en moet ook om D&D lachen).quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:51 schreef tedkees2 het volgende:
- Grinta
- WAAR IS GESINK?!
- etc. etc. etc.
- wat een klasbakquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:51 schreef tedkees2 het volgende:
- Grinta
- WAAR IS GESINK?!
- etc. etc. etc.
chemie tussen herbert en maarten is beter.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat is er mis met Sporza? Ik vind ze juist een stuk beter dan bij de NOS, en je krijgt dat koddige Vlaams er gratis bij.
Dit is nog NOOOIT vertoond!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:51 schreef tedkees2 het volgende:
- Grinta
- WAAR IS GESINK?!
- etc. etc. etc.
Gister dat Coouurazzjjjjjuuuhhquote:
dit.....en we beginnenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:53 schreef BobW het volgende:
Ik vind de Belgen maar een stel dooie, NOS met Boogie luister ik liever
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is al een tijdje dood.
Opmerkelijk inderdaadquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Gemiddelde snelheid daalt trouwens snel...
Wow, zou je niet verwachten tijdens een klim.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Gemiddelde snelheid daalt trouwens snel...
Belgische Cruijf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eddy is een soort jukebox van cliché's. Daar hebben ze een eurootje in gesmeten en nu braakt ie het ene na het andere standaard antwoord uit
Nu al 39/uur, terwijl ze nog 13 supersteile kilometers voor de boeg hebben...quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wow, zou je niet verwachten tijdens een klim.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wow, zou je niet verwachten tijdens een klim.
quote:
Daar hoor je ze nooit meer over hè?quote:
Wat?! En hoe zit het met mevrouw Praline?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:57 schreef DeMessias het volgende:
[..]
[ afbeelding ] in 2006 heeft Meneer de Raaf z'n snorretje afgedaan en z'n bril ingeruild voor lenzen. Z'n brillantine heeft hij eveneens ingeruild voor een vleesklakje.
Is die Marleneke trouwens ooit in beeld geweest en was dat nog een beetje een lekker wijf?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat?! En hoe zit het met mevrouw Praline?
Die is doodquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ann Petersen is overleden in 2003quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gunstig belastingklimaat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat de familie Dupont in Italië woont.
Was dat de vriendin van Gertje? Dat kan toch bijna niet, daar zou hij Samson nog vanaf trappenquote:
WOOOHHHWOOOHHHHH!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef DeMessias het volgende:
[..]
whoaaa Bertje, gaat die meneer Andy zo een beetje vallen zo?
Nee, Samson, Andy gaat aanvallen!
De dochter van Octaaf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Was dat de vriendin van Gertje? Dat kan toch bijna niet, daar zou hij Samson nog vanaf trappen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Was dat de vriendin van Gertje? Dat kan toch bijna niet, daar zou hij Samson nog vanaf trappen
Ik zou haar wel geven hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
inderdaad...stelletje kleutersquote:
Gertje ketst toch met die van K3?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
OK, baas.quote:
Zo won Vanendert ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:06 schreef LudoSanders het volgende:
Goed verhaal Boogerd, denk alleen niet dat dat een winnende tactiek is.
De Tour was vanuit Neerlands opzicht zoveel leuker geweest als ie nu op plek 6 stond in het algemeen klassementquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:05 schreef Ericr het volgende:
Gesink kan dit niet, Gesink kan dat niet. Wat kan Gesink nou eigenlijk wel?
Klagenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:05 schreef Ericr het volgende:
the million dollar question.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:05 schreef Ericr het volgende:
Kijk dan hier: http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/1800/etape_par_etape.htmlquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:06 schreef Bolter het volgende:
Wat ik nog steeds irritant vindt na al die jaren Tour is dat de kaartjes de bergen e.d. aangeven met de kilometer waar op ze liggen in de koers; terwijl de kilometerteller aftelt. Ik snap ook wel dat dit geen hogere wiskunde is, en ik kan aardig hoofdrekenen. Maar het zou gewoon een stuk duidelijker zijn.
Die is volgens mij iets beter in vorm.quote:
Hij zei ook: "Als zijn vorm sterk verbeterd is."quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is volgens mij iets beter in vorm.
want?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:09 schreef marcodej het volgende:
Ruijgh heeft al teveel mediatraining gehad zo te zien.
Daar heb je gelijk in. Toch denk ik dat hij beter een Landisje uithaalt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zei ook: "Als zijn vorm sterk verbeterd is."
je hebt wat gemist.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:10 schreef Eenskijken het volgende:
Huh? uitzending begon toch pas om 14.10? Heb ik iets gemist?
Ze zijn eerder begonnen met uitzenden, ze liepen voorquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:10 schreef Eenskijken het volgende:
Huh? uitzending begon toch pas om 14.10? Heb ik iets gemist?
Ik hoor het nu. Omg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De weg is wel beter dan 100 jaar geleden volgens Ducrot. No shit Sherlock
Johnny natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:12 schreef huhuhuhu het volgende:
Wie is de beste klimmer in de kopgroep?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De weg is wel beter dan 100 jaar geleden volgens Ducrot. No shit Sherlock
Rochequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:12 schreef huhuhuhu het volgende:
Wie is de beste klimmer in de kopgroep?
quote:
Hij zal sowieso wel wat puntjes gaan pakken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, hopelijk probeert 'ie nog wat vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |