Hoi nee. Het kan geen kwaad, maar helpen doet het ook niet. Daarvoor is de hoeveelheid vele malen te klein.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:25 schreef Greys het volgende:
Ah! En zei ze toevallig nog iets over Yakult, of dat nou echt zo is met die 'goede bacteriën'?
Ik ben daar altijd nieuwsgierig naar, heb het idee dat die goede bacteriën al lang dood zijn tegen de tijd dat jij het drinkt.
Ik heb die rommel hier nog nooit gezienquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:25 schreef Greys het volgende:
Ah! En zei ze toevallig nog iets over Yakult, of dat nou echt zo is met die 'goede bacteriën'?
Ik ben daar altijd nieuwsgierig naar, heb het idee dat die goede bacteriën al lang dood zijn tegen de tijd dat jij het drinkt.
Dus eigenlijk is het "oplichting"quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi nee. Het kan geen kwaad, maar helpen doet het ook niet. Daarvoor is de hoeveelheid vele malen te klein.
Einde dienstmededeling
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:
Ik heb ook slaap maar kan niet naar bedquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen
Nu heb ik ook weer slaap
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen
Nu heb ik ook weer slaap
Ah! Duidelijk!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi nee. Het kan geen kwaad, maar helpen doet het ook niet. Daarvoor is de hoeveelheid vele malen te klein.
Einde dienstmededeling
Ow, gezellig. Ik ga wel altijd kletsen in bed. Is dat erg? Ik vind het niet erg als je niet meekletst hoor; waarschijnlijk merk ik het niet eens (volgens de beeb).quote:
oi! Hoest met bietje en de kip?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:35 schreef Greys het volgende:
Zo even met Bink naar de DA toch maar weer.
Die niest zich een ongeluk. Heel zielig, ze is er ook heel erg moe van inmiddels.
En het snot komt ook uit haar ogen
Super! De gekookte kip gebruik ik ook in heel kleine friemels om buiten te oefenen somsquote:
Ik zou ook bellen, gewoon even voor advies, vragen of je langs zou moeten komenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Bink
Hier ook met een kat die 20x achter elkaar niest, inclusief snottebellen overal en die gele draadjes uit z'n neus.
En ik twijfel of ik de DA er over zou moeten bellen, want verder is ie wel gewoon zichzelf
En zoethout thee?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de diëtiste maar even gemaild. Hopelijk heeft die ook nog wat tips qua eten. Ik wil liever niet terugvallen in mijn oude eetpatroon dus ik ben een beetje huiverig om echt zoete dingen te nemen (HA raadde cola aan - dat wil ik liever niet). Maar met brood en zoute stengels en bouillon moet ik toch ook al een eindje kunnen komen zonder echt op "zoet" over te gaan.
Ik heb mezelf tante-af gemaakt. Ik ben er klaar mee. Wat een gekut is dat zegquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:44 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, boel ziektegedoe hier!
Iedereen een
En mn neefje is de leukste natuurlijk
En tante Tombo is cool
Jamaar ik wil juist geen zoetquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
En zoethout thee?
Da's heel zoet, maar nul calorieën.
Werkt snel en goed, hèquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef Rewimo het volgende:
Jamaar ik wil juist geen zoetBen bang dat ik dan weer doorsla naar de andere kant. Zo van: als ik nu cola drink (zoals de huisarts zegt) dan kan ik net zo goed ook wel een stuk chocola nemen of zo. En van die trek ben ik nou juist zo mooi af.
Dus de cola doe ik toch maar niet, of het moet echt nog dagen duren.
Inmiddels al een week of 2 op en af....quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou ook bellen, gewoon even voor advies, vragen of je langs zou moeten komen
Ligt er ook al hoe lang het al duurt denk ik.
Ik vind het nog leuk, hij kan namelijk nog niet pratenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb mezelf tante-af gemaakt. Ik ben er klaar mee. Wat een gekut is dat zeg
Ja misschien kan ze je iets geven om te halen, zonder dat de kat mee hoeft.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Inmiddels al een week of 2 op en af....
Ik ga vanmiddag idd ff bellen, als ze hem al wil zien kan dat vanavond op het inloopspreekuur.
Alleen is Baileys echt 2 dagen helemaal van slag als ie naar de DA moet, echt bang voor alles en zelfs voor ons.
En dat is zoooo zielig om te zien, dus alleen als het echt echt echt niet anders kan, neem ik em mee.
Dan vind ik ze ook niet leukquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het nog leuk, hij kan namelijk nog niet praten
meenemenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Wat vinden jullie, als ik nu tóch naar de DA ga met Bink, zal ik Bietje dan meenemen 'voor de leuk' en omdat ie het dan mooi kan leren om daar heen te gaan, of gewoon thuis laten?
Meenemen voor de gezelliequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Wat vinden jullie, als ik nu tóch naar de DA ga met Bink, zal ik Bietje dan meenemen 'voor de leuk' en omdat ie het dan mooi kan leren om daar heen te gaan, of gewoon thuis laten?
Briljant ideequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Rewimo, dan kun je net zo goed ORS nemen, da's minder suikerrijk dan cola en werkt een beetje hetzelfde.
Is een idee, alleen heb ik dat niet nu. Zal 't vanmiddag even vragen bij de apotheekquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Rewimo, dan kun je net zo goed ORS nemen, da's minder suikerrijk dan cola en werkt een beetje hetzelfde.
Of stel voor om wat snot mee te nemenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja misschien kan ze je iets geven om te halen, zonder dat de kat mee hoeft.
Misschien zelfs even een klein filmpje van maken van het gesnotter om te laten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |