Zolang niets bewezen is, moeten we maar denken dat het clean is. Dat doe ik dan ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef DeeBee het volgende:
Vanendert zal wel weer zonder te ademen mee rijden met de beste klimmers ter wereld, 'volkomen verwacht en dat zat altijd al in hem!' wordt er dan vast weer gepost terwijl 'ie nog nooit maar een week achter elkaar zo gereden heeft...herstel, hiervoor nog nooit een dag dit niveau liet zien...
Niet zeggen! Dan vraagt sneue Ambrosius een ban voor je aan! (Ondergetekende spreekt uit ervaringquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef DeeBee het volgende:
Vanendert zal wel weer zonder te ademen mee rijden met de beste klimmers ter wereld, 'volkomen verwacht en dat zat altijd al in hem!' wordt er dan vast weer gepost terwijl 'ie nog nooit maar een week achter elkaar zo gereden heeft...herstel, hiervoor nog nooit een dag dit niveau liet zien...
Ondergetekende kan het bovenstaande ook bevestigen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet zeggen! Dan vraagt sneue Ambrosius een ban voor je aan! (Ondergetekende spreekt uit ervaring)
Rijdt gewoon bij een cleane ploeg en hun ploegdokter is verder ook nooit in opspraak geraakt. Niks aan de hand mensen, doorlopen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef DeeBee het volgende:
Te vaak gedacht, te vaak belazerd helaasquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zolang niets bewezen is, moeten we maar denken dat het clean is. Dat doe ik dan ook.
Hier spreekt een lotgenootquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet zeggen! Dan vraagt sneue Ambrosius een ban voor je aan! (Ondergetekende spreekt uit ervaring)
quote:
Tsja, daar heb je een punt ja. Toch, hoe moeilijk het ook is, denk ik dat hij vooralsnog clean is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Te vaak gedacht, te vaak belazerd helaas
Hoe kan je dat zien dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wtf, gewoon al 3 users dus die een ban zijn aangenaaid.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier spreekt een lotgenoot
Ik zeg niks meer over Vanendert. Met een Belg achter de ban-knopjes is dat spelen met vuur
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:48 schreef DeeBee het volgende:
Ik insinueerde alleen maar dat ik hoge verwachtingen heb van hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |