Tijd om nieuwe dingen te leren kennen!quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Het is weer helemaal niks.
Jamie Woon // Bombay Bicycle Club // Wild Beasts // Goose live // Zwart Licht XL // Kraantje Pappie // Royal Republic // Babylon Circus // Stanley en de Menzo's // Ben Howard // C.W. Stoneking and his Primitive Horn Orchestra // Tek-one (live) // Dry The River // Erland and The Carnival // Cherri Bomb // Fink // Tiger Love // Freek Fabricius // King Charles // The Deaf // CQMD // Dem Slackers // Rahaan
Verwende sikken idd!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een gezeik over de line-upach jullie kunnen altijd nog je kaartje verkopen
LL: rondlopen en bandjes ontdekken
Veel plezier met deze bandjes ontdekkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een gezeik over de line-upach jullie kunnen altijd nog je kaartje verkopen
LL: rondlopen en bandjes ontdekken
Dat dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al ken ik het meeste wel wat er staat
137 aangebodenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Ja ben wel benieuwd hoeveel kaartjes er nu op marktplaats gaan verschijnen.
Ach, waarom zeuren..quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:45 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat dus
Ik twijfel nu vooral of ik op RRB op twitter ga zeiken of niet...
Vorig jaar wel vermakelijk antwoord gekregen
Jups, haal ik nog even een kaartje voor de vriendinquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
137 aangeboden
16 gezocht
Ik hoop dat er meer aangeboden worden, dan hebben de mensen die de lineup wel waarderen maar te laat waren tenminste nog een kans
Mja heeft ook geen zin inderdaad. Maar Pukkelpop heeft wel een paar toffe bands.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, waarom zeuren..
De bands die touren zijn gewoon erg schaars dit jaar. Kunnen zij bar weinig aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |