Ga dan naar het muziekfeest op het plein. Ben je ook met zwakbegaafden onder elkaar en dan hoef je niet drie uur te wachten.quote:
Dit gaat dan weer wat verquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ga dan naar het muziekfeest op het plein. Ben je ook met zwakbegaafden onder elkaar en dan hoef je niet drie uur te wachten.
De muziek is er ook beter dan Coldplay trouwens
Het wordt nu pas leukquote:
Ach gossie, wil je een kaartje voor Guus Meeuwis? Kun je lekker meezingen johquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:39 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Sorry hoor maar portishead is echt stom want je kan de refreinen helemaal niet lekker meezingen en de nummers zijn zo raar en de zangeres is echt een gek mens ze laat het publiek niet meeklappen en zegt ook niet de hele tijd dat dit zo'n fantastisch publiek is dus coldplay is veel beter
jij hapt wel erg makkelijk hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach gossie, wil je een kaartje voor Guus Meeuwis? Kun je lekker meezingen joh
Ja, ga als band vooral jezelf niet zijn en je verlagen tot het niveau van de 'band' die na je speelt en de bijbehorende fans.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:52 schreef Dikketroela het volgende:
Als ik in een band zat die voor Coldplay speelde, dan had ik op z'n minst geprobeerd het publiek een beetje mee te krijgen, maar goed, Portishead koos daar niet voor en dan krijg je dat soort huilie antwoorden in interviews
Ga er anders serieus op inquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach gossie, wil je een kaartje voor Guus Meeuwis? Kun je lekker meezingen joh
-edit- damn, ik dacht dat je een puber was gezien je reactie. Ben je gewoon van '83
Dat heeft niks te maken met "niet jezelf zijn". Je kunt op z'n minst toch doen alsof je het LEUK vindt om op te treden? Anders wegwezenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ga als band vooral jezelf niet zijn en je verlagen tot het niveau van de 'band' die na je speelt en de bijbehorende fans.
Doen alsof je het leuk vindt om op te treden. Dat is wel een goede samenvatting van Coldplay.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:06 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met "niet jezelf zijn". Je kunt op z'n minst toch doen alsof je het LEUK vindt om op te treden? Anders wegwezen
Dikke troela, je moet nog veul leren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:06 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met "niet jezelf zijn". Je kunt op z'n minst toch doen alsof je het LEUK vindt om op te treden? Anders wegwezen
Oh, gemaakt doen wat de 'mainstream' leuk vind om te zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:06 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Wil je een feestje bij een band als Portishead? Hoe ongepast is dat denk je, met zulke muziek. Lekker meeklappen doe je maar bij Coldplay of Kings Of Leon.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:06 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch aan jou en niet aan Portishead?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:19 schreef Dikketroela het volgende:
Als ik naar een festival ga, wil ik een feestje ja.
Maar goed, misschien vinden jullie het fijn om 's avonds naar haar depressieve huilie teksten te luisteren zodat je daarna lekker naar je tentje kunt gaan om fijn en kalm in slaap te vallen.
Dan heb ik toch een andere reden om naar een festival te gaan.
Coldplay ging het over, tochquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:19 schreef Dikketroela het volgende:
Veel teksten van coldplay zijn ook huilliequote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:19 schreef Dikketroela het volgende:
Maar goed, misschien vinden jullie het fijn om 's avonds naar haar depressieve huilie teksten te luisteren zodat je daarna lekker naar je tentje kunt gaan om fijn en kalm in slaap te vallen.
Dan heb ik toch een andere reden om naar een festival te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |