Gewoon antwoord op de vragen die er zijn lijkt me. Normaal antwoord toch ook, geen monster namen maar ik kan niet zeggen dat ik acts als Snow Patrol of weer de Kaiser Chiefs echt misquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef Da hopman het volgende:
Oww, Eric door het stof... en nu? Krijgt iedereen bij de ingang een gratis muntje of wordt je tentje opgezet.
Maar volgend jaar dus wel minder run op de kaartjes vermoed ik. Vooral als ze ook nog flink stijgen ivm hoger btw-tarief.
Gelukkig ging de bierprijs niet omhoog.
Precies. Ik ga mij prima vermakenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]de meesten die roepen dat het niets is kennen de helft van de namen niet. Speur lekker alles af en dan kan je als je een beetje liefhebber bent genoeg van ej gading vinden.
Ik ben dik tevreden met de line up.
quote:[..]
Ja JVT en vrienden als ik me niet vergis van toen ze het bekend maakten op de radio
ojaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens er is nergens nog gesproken over een 90s now/zer00)s heroesof heb ik dat gemist?
Vroeg pas geleden bij 90s Now in Club Air nog of ze op Lowlands stonden dit jaar. Ik kreeg een grote grijns en een suggestieve schouderophaal als antwoord. Gevolgt door een duim van iemand anders bij de stage. Dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens er is nergens nog gesproken over een 90s now/zer00)s heroesof heb ik dat gemist?
Toch vreemd dat iedereen altijd roept de Alphatent te ontwijken en alleen maar te komen om die kekke nieuwe nog niet bekende bandjes te ontdekken, maar dat er toch regelmatig zo'n 15.000 Lowlanders tot hoog op de dijk staan te kijken om een glimp van een headlinerband op te vangen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gewoon antwoord op de vragen die er zijn lijkt me. Normaal antwoord toch ook, geen monster namen maar ik kan niet zeggen dat ik acts als Snow Patrol of weer de Kaiser Chiefs echt mis
Als je grote acts wil zien moet je een kaartje voor Pinkpop kopen
Marktplaats? Jezus!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:52 schreef Lastpost het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat er komend jaar niet weer een run op de kaarten komt hoor, de line-up zou zo enorm tegenvallen en ik moet noodgedwongen m'n kaarten verkopen en binnen een dag krijg ik nota bene van 82 (!) verschillende lui een reactie.
Zal allemaal wel meevallen dus.
Jup, denk dat de reacties alleen maar hoger uitgevallen waren wanneer het geen E-tickets waren geweest.quote:
Shit weer te laat.quote:Gesprek over het programma
Gisteren zijn de laatste muzieknamen voor Lowlands 2011 bekendgemaakt. Ok, de programmering van de Groove Tube en het Lowlands Café volgt nog, maar de rest van de tenten zijn nu nokkie vol.
Er was nogal wat discussie op internet over het programma. NOS op 3 had een uitgebreid gesprek met festivaldirecteur Eric van Eerdenburg. Luister hier hoe hij tegen de programmering aankijkt.
Komende donderdag kun je je eigen keuze uit het programma maken want dan verschijnen de tijdschema's in de officiële programmakrant bij nrc next.
Mja je betaald een kaartje voor dit jaar en niet voor volgend jaarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Het is iig wel mogelijk dat het budget voor de headliners niet volledig uitbesteed is, dus dat beloofd wat voor volgend jaar.
vrijdag Radiohead, Zaterdag Depeche Mode en zondag Daft Punk, ik teken ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |