abonnement Unibet Coolblue
pi_99831362
Ik weet niet wie die zuidlanders allemaal zijn geweest maar stoer hoor om iemand van nog geen 1,60 cm aan te vallen met 20 man... zeker een makelijk doelwit geweest voor alle frustraties die je niet anders kwijt kan in dit dorp... ik zeg alleen dit ik moest er niet bij zijn geweest want dat had dus echt fout gegaan. dan had ik mijn vriendenploeg even opgetrommeld en was de hell pas echt los gebarsten.... en even tussendoor kanker of niet dit doe je niet ook niet op een eventueele uitnodiging vanwege frustraties.... gebruik je kop en zoek alternatieven om je dingen te kunnen doen in plaats van alleen maar wachten op een vechtpartij.... en als laatste ik wens de gehele famillie die dit betrof veel sterkte toe met de verwerking van dit geheel en ik hoop dat jullie nog een kans krijgen om alsnog een leuke tijd met elkaar door te brengen...
en als echt laatste... de famillie van de jongens die dit gedaan hebben er staat van alles over jullie geschreven maar jullie zijn soms net zo slachtoffer van het geheel je zoon of dochter aanricht dus ik neem het jullie als ouders niet geheel kwalijk...

rv2011
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:29:52 #102
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_99832044
Die ouders laten hun kinderen de vrije loop, zij hebben hier net zo goed een aandeel in.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_101751822
quote:
Zeventien jongeren vervolgd voor aftuigen gezin

Het Openbaar Ministerie gaat zeventien jongeren vervolgen voor het mishandelen van een gezin in een vakantiepark in het Zuid-Hollandse Simonshaven. De jongeren worden verdacht van poging tot zware mishandeling, openlijke geweldpleging en baldadigheid, zo meldt de politie.

Een groep van in totaal 21 jongeren in de leeftijd van 16 tot 20 jaar oud belaagde het gezin op 15 juli. Omstreeks 00.30 uur verzamelden de jongeren zich rond de vakantiewoning, gooiden eieren naar het pand en vernielden diverse spullen rond de woning.

Daarna ontstond een vechtpartij, waarbij alle vijf gezinsleden werden mishandeld. Aanleiding voor de vechtpartij was een opstootje met enkele jongeren eerder op de dag in het centrum van Zuidland, dat net als Simonshaven op het eiland Voorne-Putten ligt.

De eerste zeven verdachten moeten zich op 29 september voor de rechter verantwoorden. Een van hen zit nog vast. De rest is voorlopig op vrije voeten gesteld.
pi_101752421
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:40 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dan ga je je toch bedenken wat er moet gebeuren wil het nog goedkomen of niet? ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 9 september 2011 @ 16:19:10 #105
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_101752767
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan ga je je toch bedenken wat er moet gebeuren wil het nog goedkomen of niet? ;(
Gewoon een paar jaartjes zware dwangarbeid opleggen, daarna piepen ze wel anders ~O>
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 september 2011 @ 17:19:48 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_101754674
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:19 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Gewoon een paar jaartjes zware dwangarbeid opleggen, daarna piepen ze wel anders ~O>
De konten laten schoonvegen van bejaarde patienten. :(

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_101754868
Goede zaak dat het OM er in iedergeval achteraan gaat.
..non est vivere sed valere vita est ..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')