Port replicator. Die kan je op je bureau neer zetten en dan je laptop op zetten (in klikken) dan kan je gebruik maken van alle poorten die daar achter op zitten en hoef je niet alles constant aan te sluiten als je even weg gaat en weer terug komt. Zitten gewoon de standaard poorten achterop.quote:
Ah thanks! Te integreren met alle Dell Laptops?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Port replicator. Die kan je op je bureau neer zetten en dan je laptop op zetten (in klikken) dan kan je gebruik maken van alle poorten die daar achter op zitten en hoef je niet alles constant aan te sluiten als je even weg gaat en weer terug komt. Zitten gewoon de standaard poorten achterop.
[ afbeelding ]
neequote:Op donderdag 21 juli 2011 10:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah thanks! Te integreren met alle Dell Laptops?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah thanks! Te integreren met alle Dell Laptops?
quote:
Ofzoquote:Dell Port Replicator designed for the latest Inspirons and D-series Latitude notbooks, including the Inspiron 500m/600m, 8500/8600, and Latitude D400/D500/D600/D800, and also for Precision M60. The laptop locks into the port replicator in seconds and then you have the convenience of using full size peripherals.
Known compatibility:
Dell Latitude D400
Dell Latitude D410
Dell Latitude D420
Dell Latitude D430
Dell Latitude D500
Dell Latitude D505
Dell Latitude D600
Dell Latitiude D610
Dell Latitude D620
Dell Latitude D630
Dell Latitude D800
Dell Latitude D810
Dell Latitude D820
Dell Latitude D830
Dell Precision Workstation M60
Dell Precision Workstation M70
Gaaf, je laat het me maar horenquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:08 schreef bladerdeegroller het volgende:
[me=bladerdeegroller] kijkt naar de onderkant van zijn Latitude D610..
[/me]
Wellicht wel interesse in de hele set, 14" van de D610 is toch net te klein af en toe.
Hij is wel heel fijn als je niet te veel eisen hebt. Kan er verder prima mee internetten en basis dingen doenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:48 schreef mschol het volgende:
tis wel een intressant ding...
ik denk er nog even over (heb niet heel hard een laptop nodig namelijk, maar wil er op ten duur 1 hebben)
Ik zou ff een nieuw topic openen en daar aangeven dat er windows xp op zit (of linux indien gewenst). Spreekt een veel grotere doelgroep aan. Nu hebben waarschijnlijk al 10 potentieel geinteresseerden dit topic opzij geschoven omdat er linux opzit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Uhhhh ja voor Windows XP professional.
Promotie is een bitch.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Mmm vind het wat overkill om er een heel nieuw topic over te openen maar dat zou helaas best kunnen.
Slotje vragen en daarna nieuwe openen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar een slotje krijgen ook als ik weer een topic open.
Ik zie er toch van af, ik mag van mijn werk schijnbaar nog een nieuwe laptop uitzoeken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gaaf, je laat het me maar horen
Jammer, maar dat is toch heel wat beterquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:35 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Ik zie er toch van af, ik mag van mijn werk schijnbaar nog een nieuwe laptop uitzoeken.
Succes met de verkoop!
Vraag me dan toch af wat er aan veranderdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Slotje vragen en daarna nieuwe openen.
Of laat de tt wijzigen "met windows xp" . Het idee is dat mensen die de add al hebben geIen en dachten, dit is niets voor mij zonders windows, nog eens kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vraag me dan toch af wat er aan veranderd
als je vermeldt dat er een XP licentie bij zit, maar geen cd lijkt mij er geen man overboord?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan natuurlijk ook vragen of ze de TT willen veranderen, daarnaast heb ik geen windows XP er op staan he, moet ik dat eerst maar uitvogelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |