Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:11 schreef staticdata het volgende:
Heb jij dan dit topic niet aangemaakt
Jij snapt utquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
aha!
Dus de laatste in het topic is daarna topic starter!
Helaas, ze kunnen het tegenwoordig steeds beter camouflerenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:00 schreef RudyCarell het volgende:
Hopelijk wordt de tour weer lekker gesierd door doping, dat vind ik dan wel weer leuk!
Jammer, ik houd wel van die relletjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Helaas, ze kunnen het tegenwoordig steeds beter camoufleren
Of de sport is gewoon schoner geworden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, maar ja het is nu eenmaal een sport waarbij doping hoort, dat was altijd al zo. Tegenwoordig verbieden ze alleen steeds meer middeltjes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Of de sport is gewoon schoner geworden.
JP en Giovanni, misschien nog niet zo gek...quote:Ronald Koeman is de nieuwe trainer van Feyenoord, zo maakte de club vandaag op haar website bekend. De oefenmeester tekent een contract voor één seizoen zo is bekend geworden. Hij krijgt in Rotterdam-Zuid Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst als assistenten. Met Patrick Lodewijks wordt nog onderhandeld.
Zou heel goed kunnen inderdaad. Rabo heeft een mental coach nodigquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:56 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat klassementsrijders clean zijn op voeckler na. Europcar en Lotto schijnen een nieuw middel te hebben dat maar een dag te testen is maar niet zo sterk is als epo. Het werkt met name voor het herstel.
Rabo laat als vanouds de renners individueel trainen en ontkent alles indien de vlam in de pan slaat, beetje de oude phonak style, renners zelf bloedtransfusie laten doen met zakjes die de tour in gesmokkeld worden.
Denk overigens niet dat Rabo sinds Rasmussen en Thomas Dekker nog iets onder de leden heeft.
Ik zie Voeckler er niet echt moeite voor doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zijn net bankovervallers die een dag later in een nieuwe Mercedes rond rijdenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zie Voeckler er niet echt moeite voor doen
Alsof de fransen Voeckler gaan controleren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zie Voeckler er niet echt moeite voor doen
Ik was even bang dat het de leukste, saaiste tour zou worden, maar niets is minder waar. Evans heeft echt flink op de pedalen gestaan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:57 schreef jpjedi het volgende:
Niks beslist dus! Leuke tour dit jaar!
Enneh.. Europcar, vuile dopers..
Fränk de tour winnen? Uhm, er is nog een tijdrit hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik was even bang dat het de leukste, saaiste tour zou worden, maar niets is minder waar. Evans heeft echt flink op de pedalen gestaan.
Toch denk ik dat vandaag de Schlecks de beste papieren hebben. Frank kan hem dit jaar wel eens winnen, hij heeft gisteren niks gedaan en kan nu rustig afwachten en afwisselend met Andy steeds aanvallen. Evans heeft een klote team en zal alles alleen moeten doen.
Zo zie je maar weer dat je de tour in je eentje bijna niet kan winnen.
Gisteren nog even snel een kabel naar boven getrokken, kan ik vandaag lekker de tour op de beamer kijken vanuit mijn hangmat![]()
![]()
Ik denk dat als Frank S. 1:30 voorsprong heeft het voldoende is in de tijdrit. Voeckler en Andy S. hebben genoeg aan 1min.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Fränk de tour winnen? Uhm, er is nog een tijdrit hewel zou hij vandaag wel eens kunnen winnen nadat ze Evans uit elkaar hebben getrokken. Hij won al eerder op de Alpe.
Beamer en hangmat
En hoogerland misschien nog wat punten snoepenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ruijgh wil iets extra's doen op de Nederlandse berg. Nou ben benieuwd. Hij moet gewoon aanvallen, met een groepje mee, ze laten hem toch wel rijden. Dat is de enige kans die hij heeft, zelfde geldt voor Gesink.
14:30 hang ik in mijn matje
Die bergtrui kan hij vergeten. Er staan te veel toppers boven hem die op de laatste klim punten gaan pakken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:58 schreef ursel het volgende:
[..]
En hoogerland misschien nog wat punten snoepen
Ik blijf ook altijd hopen dat Feyenoord kampioen wordt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die bergtrui kan hij vergeten. Er staan te veel toppers boven hem die op de laatste klim punten gaan pakken.
en dat pakt ook goed uitquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:43 schreef ursel het volgende:
Ik blijf ook altijd hopen dat Feyenoord kampioen wordt.
Heb je wel eens gezien wat voor een lekkere mannetjes het zijnquote:
À la Merkxquote:
Dit is mooiere tv dan de laatste transformers film in 3dquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
À la Merkx
Die zei dan: "als je met mij op de foto wil op het podium, moet je nu meerijden en anders zie ik je wel aan de toog!"
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat voor een lekkere mannetjes het zijn
Die ik trouwens zwaar vond tegenvallen. Leuke beelden, maar te langdradig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit is mooiere tv dan de laatste transformers film in 3d
Gave special effects, maar het verhaal was echt heel erg slecht, gewoon drama.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
Die ik trouwens zwaar vond tegenvallen. Leuke beelden, maar te langdradig.
precies.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gave special effects, maar het verhaal was echt heel erg slecht, gewoon drama.
Transformers, en een verhaal verwachten... Dan weet je dat je van een koude kermis thuiskomt... En opzich vond ik het nog een best aardig verhaal...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gave special effects, maar het verhaal was echt heel erg slecht, gewoon drama.
quote:
Verwachting mag je wel hebben en vind ik ook nog wel terecht. een film van 2 1/2. met 90 minuten waren we er ook wel geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Transformers, en een verhaal verwachten... Dan weet je dat je van een koude kermis thuiskomt... En opzich vond ik het nog een best aardig verhaal...
Als je me nou even een invite stuurtquote:
Wat vergelijkingsmateriaal opgezocht:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef FJD het volgende:
Ik ook
Hup AndyHeb voor morgen mn Tourpoule ingevuld trouwens
Sinds wanneer hebben ze nieuwe receptuur dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:26 schreef FJD het volgende:
Die grap heeft ondertussen zoveel tijdsverlies opgelopen dat zelfs Gesink eerder is binnen gekomen.
Dat wordt lopenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:48 schreef jpjedi het volgende:
Tijdrit fietsen van Roux en Casar gejat vannacht.
Heeft nog lang geduurdquote:
Bonnie st Clair gaat de concerten voortzetten voor Amy.quote:
shocking.. Al hoort ze wel tussen de overigen van de club.quote:
hij heeft een punt, ondanks ik het met de inhoud van z'n bericht niet eens ben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:25 schreef jpjedi het volgende:
Dit is ook niet te geloven
http://www.forum-voor-de-(...)=146661&postcount=90
Welk punt dan? (even checken voor ik heel fel ga reageren)quote:Op zondag 24 juli 2011 10:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
hij heeft een punt, ondanks ik het met de inhoud van z'n bericht niet eens ben.
Dat je de barricades op moet als je iets wil veranderen. Zie ook de Arabische wereld.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Welk punt dan? (even checken voor ik heel fel ga reageren)
Ik heb trouwens begrepen dat de bewuste poster van zijn bed is gelicht en voorgeleid gaat worden.
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:40 schreef Anne het volgende:
Kijk wat ik nog vond tussen mijn spullies.
[ afbeelding ]
inlijstenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:40 schreef Anne het volgende:
Kijk wat ik nog vond tussen mijn spullies.
[ afbeelding ]
Zekersquote:Op zondag 24 juli 2011 18:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kwam er ook nog twee tegen tijdens mijn verhuizing
Het was een mooie tour met een terechte winnaar
Inderdaad mooi maar achteraf een kater en reality shock. Beetje net als Voeckler dit jaar maar dan zonder mijn sympathiequote:Op zondag 24 juli 2011 21:30 schreef FJD het volgende:
Rasmussen Tour was ook mooi, jammer van de afloop dan. Mooi gevecht met Contador, Rabobank continue voorop
quote:1 . (2) Morpheus 1219 +69
2 . (1) jpjedi X 1199 +40
3 . (4) Yvdvaart X 1123 +70
4 . (3) ursel X 1118 +27
5 . (5) Ferdi Fuentes X 204 +92
Lol, die was ik al lang weer vergeten manquote:Op zondag 24 juli 2011 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik dacht al waarom post JP hem niet
Thanks!quote:Op zondag 24 juli 2011 23:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lol, die was ik al lang weer vergeten man
Proficiat kerel!
Ik had een rondemaster team maar had gewoon de klassementsmannen en sprinters moeten pakken. Nu had ik veel aanvallers erbij die in dit spel geen reet opbrengen. Gelukkig had ik de schlecks en Cadel er wel bij en ook voeckler en Gilbert maar geen Cavendish heeft me genekt. rojas heeft mijn vertrouwen beschaamd!
Volgend jaar ga ik die nieuwe gratis rondemaster spelen waarbij ze de gaten in de regels hebben gefixt.
Ik ookquote:
Nog niet officieel hoor, krijg net sms'je. Maar dan zal het wel ENORM druk zijn.quote:
8 juni t/m 1 juli 2012.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nog niet officieel hoor, krijg net sms'je. Maar dan zal het wel ENORM druk zijn.
Wanneer valt EK precies?
Kan ik lies alvast voorbereiden op een leuke zomer en de datum van het zomerverlof wat "sturen".quote:
Denk niet dat Frank bedoelt fysiek gaan kijken op locatie of ga je ons verrassen Frank?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:11 schreef jpjedi het volgende:
Nog niet officieel hoor, krijg net sms'je. Maar dan zal het wel ENORM druk zijn.
Wanneer valt EK precies?
Het wordt een geweldige zomer. EK - TdF - OSquote:Op maandag 25 juli 2011 13:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kan ik lies alvast voorbereiden op een leuke zomer en de datum van het zomerverlof wat "sturen".
Hell no. Ik kijk wel naar jullie of de TdF wielrennersquote:Op maandag 25 juli 2011 13:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk niet dat Frank bedoelt fysiek gaan kijken op locatie of ga je ons verrassen Frank?![]()
Ik zou wel in zijn voor een week Alpen rondom die rit
Klinkt wel erg verleidelijk! Kijken of ik Sjoerd eindelijk eens zo ver kan krijgen die camper te ritselen. Ik ga NEVER in een tentje maffen..quote:Op maandag 25 juli 2011 13:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk niet dat Frank bedoelt fysiek gaan kijken op locatie of ga je ons verrassen Frank?![]()
Ik zou wel in zijn voor een week Alpen rondom die rit
Nu het nieuws nog pril is zou ik klaar zitten om huisje te boeken dan! Zal laaste tourweek zijn in ieder geval. Als je wacht tot Oktober ben je te laat. Huisje lijkt me inderdaad ook erg ideaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:22 schreef FJD het volgende:
Sjoerd, jij, ik is delen door drie
Frank voor de fun meeOverigens hadden wij een prima huisje daar vlakbij dus dat kan net zo goed.
Slapen in een tent is geen optie, maar pitten in een paardenstal is geen probleemquote:Op maandag 25 juli 2011 13:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Klinkt wel erg verleidelijk! Kijken of ik Sjoerd eindelijk eens zo ver kan krijgen die camper te ritselen. Ik ga NEVER in een tentje maffen..
Maar hij gaat ook naar het EK geloof ik.. Als we met mannetje of 3/4 zijn is de deelprijs ook goed te betalen. Camper moet wel ver van te voren geboekt worden trouwens..
Omg.. Dat was nog gezellig ook ja. Maar ik kan weinig van de nacht herinnerenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Slapen in een tent is geen optie, maar pitten in een paardenstal is geen probleem
Ja is wel leuk. Ik wacht alleen nog op de betere ondersteuning. Nog geen voice mogelijk in NL.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil Kinect gaan kopen! Volgens mij hebben Rudy & Kev dat? Is het wat heren?
Wat hij zegtquote:Op maandag 25 juli 2011 15:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja is wel leuk. Ik wacht alleen nog op de betere ondersteuning. Nog geen voice mogelijk in NL.
Oei, dat zou wel heel leuk zijnquote:
Volgens mijn collega die contacten heeft met mechaniekers van een Belgische profploeg, staat hij in 2012 op het programma als klimtijdrit voor de Tour EN de Giro. Maar ik ben ook verbaasd want dan zullen ze toch echt 15km hekken moeten gaan zetten lijkt me.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef FJD het volgende:
16-07-12 t/m 22-07-12
Als de Alpen tenminste in de laatste week zit. Maarum tijdrit d'Huez? Toch niet 2 jaar achtereen d'Huez?
Dat zou wel leuk zijn, maar ik moet even overleggen met het thuisfront, aangezien die niet zelf kan kiezen wanneer zij vakantie heeft en ik wil wel graag 2 weken met haar kamperen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef FJD het volgende:
16-07-12 t/m 22-07-12
Als de Alpen tenminste in de laatste week zit. Maarum tijdrit d'Huez? Toch niet 2 jaar achtereen d'Huez?
Ligt eraan wanneer en hoeveel het kost. Kan sowieso niet betalen / andere prioriteiten (lees: studie).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:01 schreef jpjedi het volgende:
Fer
Jp
Frank (niet fietsen)
Jorrit (?)
Zin an!
Mag jij het bier betalen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer en hoeveel het kost. Kan sowieso niet betalen / andere prioriteiten (lees: studie).
Dat wordt een BKR registratiequote:
Ik ga mee!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:01 schreef jpjedi het volgende:
Fer
Jp
Frank (niet fietsen)
Jorrit (?)
Zin an!
Ziet er eerder uit als een goedkope fotoshop. Zou hem in ieder geval iets afgetrainder verwachten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef RudyCarell het volgende:
Te triest, en wat ontzettend lelijk gezet!
[ afbeelding ]
Seizoen zit er al een tijdje op ey..quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ziet er eerder uit als een goedkope fotoshop. Zou hem in ieder geval iets afgetrainder verwachten.
Ja denk dat ik dat maar ga doen ja. Hok boeit verder niet iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:55 schreef jpjedi het volgende:
Goed bezig Frank! Plintjes voir een cv hok trek je toch uit het eerste het beste rek? Stikt jou de kleur in dat hokje!
Trouwens: Jack Wilshere op fifa 12 doosje
Dan gaat het verval hardquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Seizoen zit er al een tijdje op ey..
Ik heb een camper en mag niet mee??quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:01 schreef jpjedi het volgende:
Fer
Jp
Frank (niet fietsen)
Jorrit (?)
Zin an!
Altijd welkom op een mannen&Frank weekje! Lijst was er om zelf af te maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb een camper en mag niet mee??![]()
Ik heb alvast de camping aan de voet van de Alpe D'Huez getest. Is meer dan goed te doen.![]()
De Alpe D'Huez zelf wat minder. Heb ut rustig aangedaan ivm knieetje. Daarna lekker naar beneden tot na de laatste bocht in ene keiharde klap en mijn bandje voor opeens plat was.![]()
Gelukkig wel veilig kunnen stoppen. Zitten nu op een camping naast een meer, +/- 30 km van Gap af.
Na de vakantie. Zit nu op een inbelverbinding lijkt het wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Altijd welkom op een mannen&Frank weekje! Lijst was er om zelf af te maken.
Post eens wat plaatjes joh
Neem aan dat ze dat nu wel weer eruit slopen, wat een noob systeemquote:Op zondag 31 juli 2011 18:49 schreef jpjedi het volgende:
EA is weer bezig.. Ze introduceren een 3D spotting systeem met dit gevolg:
eerst zagen ze het ook als aparte reeksen. Daarom vind ik het ook vreemd dat BF3 nu een singleplayer krijgt.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dat nu wel weer eruit slopen, wat een noob systeem
En BF:BC2 heeft niet het recht om BF te heten
Heb je het weleeen gespeeldquote:Op zondag 31 juli 2011 20:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dat nu wel weer eruit slopen, wat een noob systeem
En BF:BC2 heeft niet het recht om BF te heten
Held! Aanames doen uit 1 woord. Heerlijk dat internet.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:10 schreef Xblister het volgende:
Je gebruikt het woord introduceren, dat impliceert iets nieuws.. dat je een laag niveau hebt kunnen we ook wel zien doordat je meteen metloopt te gooien. gtfo
/care is nu in bc2 ook.. Niet storend.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:49 schreef jpjedi het volgende:
EA is weer bezig.. Ze introduceren een 3D spotting systeem met dit gevolg:
is dat het ongluk in utrexht? Met die 2 gasten? Ernstig verhaal dat..quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:21 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Als je met droge ogen durft te beweren dat je hier met 70 achterop bent gereden....ik weet eigenlijk niet eens wat ik er van moet vinden
Yupquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef Keltie het volgende:
is dat het ongluk in utrexht? Met die 2 gasten? Ernstig verhaal dat..
Ah ok,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 06:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Yup
@JP; dit was niet tegen een stilstaande auto, dit was tegen een auto die al rond de 50 reed.
Jullie komen nu al weer terug?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:58 schreef ursel het volgende:
Zo, terug rit is ook geplanned. Laatste stop wordt Ursel![]()
Geplanned einstein, dat wil niet zeggen dat we al terug gaan. Al is het wel met rustig tempo 3 dagen tuffen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Jullie komen nu al weer terug?Korte rit
Was het niet Military Xperience?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:59 schreef jpjedi het volgende:
Wie weet nog bij welke toko wij de laatste keer zijn gaan airsoften? Met die band of brothers idioot en dat grote terein in de buurt van Aywaille.
De gasten waar wij de eerste 2x zijn gaan airsoften, bestaan niet meer.
Yes! Die zocht ik! Tnxquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Was het niet Military Xperience?
Iedereen aan de vrouw, kinderen of huis, of een combinatie van die driequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef Silver_Shark het volgende:
Woa deze topics gaan echt langzaam deze staat al bijna een week open watskeburt?
Van dat homos is nog maar weinig over iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Iedereen aan de vrouw, kinderen of huis, of een combinatie van die drie
Toevallig gisteren nog een filmpje van Lies gekekenquote:
De PV hier is bezig met het organiseren. Ze vroegen me naar de mogelijkheden maar ik kon niet op de naam komen van dat laatste bedrijf.quote:
Laatste nieuws van http://www.airsoftevents.nl/quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:59 schreef jpjedi het volgende:
Wie weet nog bij welke toko wij de laatste keer zijn gaan airsoften? Met die band of brothers idioot en dat grote terein in de buurt van Aywaille.
De gasten waar wij de eerste 2x zijn gaan airsoften, bestaan niet meer.
Niet dat ik weet. Ik kwam hem op mijn pc tegen, altijd lachenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De PV hier is bezig met het organiseren. Ze vroegen me naar de mogelijkheden maar ik kon niet op de naam komen van dat laatste bedrijf.
Staat dat filmpje van Lies nog ergens online? Ik kan het niet vinden op onze server thuis.
The Complex ziet er vet uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Laatste nieuws van http://www.airsoftevents.nl/
28 juni 2011
We hebben een nieuwe locatie aan ons aanbod toegevoegd! Vanaf heden kan er gespeeld worden in een oude bierbrouwerij in het Belgische Schepdaal. Deze locatie gaat circa een jaar mee, daarna gaat alles gesloopt worden. Bekijk de nieuwe locatie hier.
Durf het bijna niet te vragen, maar in het kader van nostalgie.. zou je hem eens op youtube willen pleuren?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik kwam hem op mijn pc tegen, altijd lachen
LOLquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja en nu ben je gebanned Shark
Niet voor dit btw
Keuze genoeg als ik dat zo zie inderdaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
The Complex ziet er vet uit
quote:• Alpha is over.
• Beta is scheduled for Sep 25th (Leaked by EA Rep)
• MOH-LE purchasers and NEW Origin Pre-Orders as of Yesterday will receive 48 hour headstart in BETA.
• All of humanity will be able to play BETA after those 48 hours (You just have to obtain a key through a sponsor).
• Alpha accounts WILL NOT transfer over to BETA.
• Beta is RUMORED to be 64-Player CONQUEST mode with Jets (Helis not confirmed yet).
• One GTX580 with a decent Quad-Core or Higher CPU is enough to run the RETAIL game maxed out at >30fps.
Tuurlijk zal thuis wel even kijken of dat luktquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar in het kader van nostalgie.. zou je hem eens op youtube willen pleuren?
Ik heb hier nog AirsoftenFeb2007 staan. Weet niet welke jij hebt staan, maar als je een andere hebt en niet deze dan zal ik deze online zetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tuurlijk zal thuis wel even kijken of dat lukt
Misschien heb ik die andere ook nog wel, zal de pc thuis eens omspitten
Dat is hem!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik heb hier nog AirsoftenFeb2007 staan. Weet niet welke jij hebt staan, maar als je een andere hebt en niet deze dan zal ik deze online zetten.
net even de trial gespeeld, binnenkort aanschaffen. Hou daar wel vanquote:
Wat een militairen allemaalquote:
Die zal ik vanmiddag wel even opzoeken, misschien heb ik die ook nog wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:49 schreef jpjedi het volgende:
Kut, dat is niet de vid die ik bedoel! Deze is bij airsoftadventure maar ik zoek die van Airsoft X-perience waarbij die knakker zo'n band of brothers imitatie doet bij het filmen. ()
Waarom dat dan? Die 2 is toch alleen een zoethoudertje tot de echte nieuwe komt met retina scherm?quote:
Eindelijk anti air voor in de rugtasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:44 schreef jpjedi het volgende:
http://blogs.battlefield.(...)11/08/05/bb.aspx#%23
skype? teamspeak? ventrillo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef jpjedi het volgende:
Ik kijk echt uit naar BF3! Hoe gaan we teamspeak regelen trouwens?
Bc2 nou al een serieus gespeeld? En dat is niet de controler even vasthouden en weer neerleggen..quote:
Er zijn verschillende manieren om dat te fixen, de vraag is dan ook of we zelf een server gaan huren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef jpjedi het volgende:
Ik kijk echt uit naar BF3! Hoe gaan we teamspeak regelen trouwens?
Even aangepast op JP skillsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:35 schreef Sickert het volgende:
Bc2 nou al een serieus gespeeld? En dat is niet de controler even vasthouden en weer neerleggen als je wordt neergeschoten
Daar gaat het fout!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
Bc2 nou al een serieus gespeeld? En dat is niet de controler even vasthouden en weer neerleggen..
quote:
dat dusquote:@Kef: ik speel geen shooters op de console. Te beperkt voor mij en krijg het niet onder ee knie. Ik ben altijd aan het worstelen met het pookje om het kruisje op een doel te krijgen, nog niet gesproken over vliegen of tank besturen.
Zal aan mij liggen, kan best maar ik heb daar geen fun in. Gewoon lekker met muisje en toetsenbord vanuit mijn bureaustoel.al moet ik mijn game pc nog optuigen
Console is lekker makkelijk, vanuit de bank, met bezoek, potje fifa.. Dat soort dingen maar geen shooter voor mij op de console.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:08 schreef ursel het volgende:
Werken
Moet ik trouwens in m'n uppie het topic volspammen ofzo?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:53 schreef ursel het volgende:
Zo zien kinderen er trouwens uit als ze niet naar hun vader willen luisteren.![]()
[ afbeelding ]JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een bikkel
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ik geef jullie 16 dagen en jullie krijgen niet eens 1 topic vol.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De enige keer dat we je daar echt voor nodig hadden gaf je geen thuis.
Wat hij zegt!quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De enige keer dat we je daar echt voor nodig hadden gaf je geen thuis.
Lolquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:41 schreef jpjedi het volgende:
Jeetje, 20 man van sealteam 6 dood in helicrash. Neergehaald door Taliban en volgens de berichten het team dat Bin Laden ombracht.
Taliban hit the jackpot
Belachelijk die prijzen. Als ik er zo over nadenk gebruik ik 3G amper. Thuis en op m'n werk altijd WiFi en vaak bij vrienden ook. Enige wanneer ik het gebruik is op straat voor bijv. Google Mapsquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
LolBoontje loontje.
Hmm:
http://tweakers.net/revie(...)t-eer-ge-begint.html
Inderdaad. Blijf op dit moment zeggen dat het voor mij exit mobiele telefoon word.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Belachelijk die prijzen. Als ik er zo over nadenk gebruik ik 3G amper. Thuis en op m'n werk altijd WiFi en vaak bij vrienden ook. Enige wanneer ik het gebruik is op straat voor bijv. Google Maps
Ja alleen het netwerk is rukquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef FJD het volgende:
Ach T-mobile abo is geen enorm drama wat dat betreft. Alleen TdF streamen zal wat lastig worden naar verder...
Inderdaad. Als je naar T-Mobile gaat kan je net zo goed je telefoon de hele dag uitzetten (ervaring met hun)quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja alleen het netwerk is rukZe gaan waarschijnlijk laag in de markt zitten omdat hun reputatie slecht is.
Altijd problemen gehad met T-Mobile. En heb je ze wel? Gewoon bellen, helpt de servicedesk je van de regen in de drup en in de T-Mobile winkel kopiëren ze alleen je SIM-kaart. Dan gooien ze het op de dinosaurus genaamd: Binnen dekking word niet gegarandeerdquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef RudyCarell het volgende:
Nooit problems met T-mobile. En heb je ze wel, gewoon bellen en binnen 2 weken had ik 3G bereik en 3 maanden 20% korting...
Stelletje boeren, ga toch eens in een fatsoenlijke stad wonenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Keltie het volgende:
Inderdaad. Als je naar T-Mobile gaat kan je net zo goed je telefoon de hele dag uitzetten (ervaring met hun)
Ook in de randstad was het dramaquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Stelletje boeren, ga toch eens in een fatsoenlijke stad wonen
Tnxquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:20 schreef jpjedi het volgende:
Enecotour begonnen
Morgen hier in de buurt maar eens even gaan kijken als het droog is.
http://l1vestream.l1.nl/L1vestream/
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Document1 het volgende:
Haten op EA en hun overnames is wel erg 1999. Wordt eens volwassen man.
EA doet het de afgelopen jaren erg goed, beter dan activision met z'n gemelk. Eigenlijk is het heel simpel, vind je bf2 leuk en vind je alles wat je nu ziet van bf3 kut? Ga lekker een bf2 topic openen en band of fokkers nieuw leven in blazen.
Grow up.
Ongelovigequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef ursel het volgende:
Daar had ik vanochtend nog andere twijfels over.
Jij moet nodig langs bij de pastoor in de katholieke kerkquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef ursel het volgende:
[..]
The infidels will burn in purgatoryquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bent ondertussen meerderjarig toch?quote:
Ja maar nu komt ursel het weer verpestenquote:
En vlak voor onze AGR ritquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:41 schreef FJD het volgende:
KitesurfenHalverwege vol tegen t randje van mn board aangevolgen, net boven mn enkel. Goede timing wel zo vlak voor je vakantie
I knowquote:
Knie verrot, voet verrot, gaat lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:13 schreef FJD het volgende:
[..]
I know
Dokter vond een breuk onwaarschijnlijk, eerder ontsteking, vochtophoping en de klap die de plek heeft gekregen. Nu in zwachtel en twee dagen nat houden om dat te remmen.
Toch nog een dagje uitstel gekregen van mequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja maar nu komt ursel het weer verpesten
@fer wat heb je gedaan?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Toch nog een dagje uitstel gekregen van me![]()
![]()
@Fer, Sterkte kerel.
Nu mn voet kapot is kan ik mn knie niet overbelastenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Knie verrot, voet verrot, gaat lekker
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
Fer, komt je overgang naar Twente nu ook in gevaar...
Sterkte Fer, zet je beste beentje voor, succes ermee, break a leg...
Geluk bij een ongelukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu mn voet kapot is kan ik mn knie niet overbelasten
quote:
Nee eigenlijk niet. Ben Samsung fan voor wat betreft LCD`s.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:09 schreef ursel het volgende:
Iemand ervaring of kennis over deze tv?
http://tweakers.net/pricewatch/280377/lg-37lk450.html#tab:info
Oeh discussiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ben Samsung fan voor wat betreft LCD`s.
Maar lijkt me een simpele goede tv zonder poespas. Wellicht wil je het aantal HDMI aansluitingen checken indien je geen AV versterker ervoor hebt zitten. Check ook even voor backlight bleeding want dat kan nog wel eens vervelend zijn. linkje
quote:De verschillen
Wat zijn de belangrijkste verschillen dan tussen deze typen? Als we uitgaan van een puur scherm zonder alle digitale fratsen die gebruikt worden om het beeld maar zo mooi mogelijk te krijgen zijn dat de volgende zaken:
-> LCD / LED / OLED hebben een iets lager stroom verbruik dan plasma.
-> Een LCD / LED / OLED heeft nagenoeg geen last van spiegeling waar plasma dat wel heeft. Voorwaarde is wel dat er geen extra glasplaat is aangebracht anders spiegelt ook een LCD / LED scherm.
-> LCD en LED hebben plattere ontwerpen dan plasma.
-> OLED is de koning van de platheid, zo plat komt geen ander genoemd scherm.
-> LCD / LED toont een frame totdat er een nieuw frame komt. Om ervoor te zorgen dat de verschillen van de overgang tussen de twee frames zo mooi mogelijk verloopt worden er frames bij berekend. Deze technieken worden vaak met mooie benamingen aangeduid als; motion flow / 100Hz Natural Motion, etcetera. Helaas kan dat soms als storend worden ervaren.
-> Plasma heeft tussen de beelden een zwart moment waardoor beelden vloeiender overkomen.
-> Plasma geeft kleuren veel natuurgetrouwer weer en heeft betere zwart en wit waardes dan LCD/LED waardoor donkere scenes beter worden weergegeven.
-> OLED schermen zijn tot nu toe technisch gezien de beste koop alleen het kleurenscala is (nog) niet gelijk aan plasma.
-> Plasma is beter geschikt voor gamers vanwege het nagenoeg niet hebben van een responstijd.
-> Plasma is op dit moment beter geschikt voor 3D weergave omdat deze veel minder last hebben van ghosting, bij 3D ook wel Crosstalk geoemd.
Hoewel LED/LCD en OLED schermen steeds groter en beter worden blijft plasma op de echt grote schermen (vanaf 107cm) toch de beste. De kunst is dus te kiezen tussen beeldkwaliteit versus techniek. Helaas is voornamelijk door het hogere energie verbruik het doorontwikkelen van plasma eigenlijk stilgezet waardoor vooral LED en OLED schermen steeds dichter in de buurt komen. Een lastige keuze dus waarbij wij alleen kunnen zeggen, kijk zelf en bepaal wat jij het mooiste beeld vind.
Ik zou voor LED gaan. Goed beeld en zuinig qua verbruik + minder uitstoot van warmte.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oeh discussie![]()
Prima TV alleen zou ik Plasma nemen want betere kwaliteit. En jawel ik heb een bronhttp://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=80
[..]
Volgens mij maakt het qua energieverbruik amper uit want Plasma schakelt alleen de onderdelen van de TV in die het gebruikt, terwijl LCD en LED alles altijd inschakelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zou voor LED gaan. Goed beeld en zuinig qua verbruik + minder uitstoot van warmte.
Ik weet niet welke posts jij hebt gelezen maar Ursel vraagt naar ervaringen betreffende DIE specifieke lcd tv. Ik zie niet in wat dat voor een discussie is omtrent andere beeldscherm technieken. edit: ondertussen dus wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het qua energieverbruik amper uit want Plasma schakelt alleen de onderdelen van de TV die het gebruikt, terwijl LCD en LED alles altijd inschakelen.
En zeg me dat je geen TV koopt waarbij je woonkamer groen is als je voetbal kijkt?
wat zou je bij LED moeten uitschakelen? de energie verslindende ledjes?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het qua energieverbruik amper uit want Plasma schakelt alleen de onderdelen van de TV in die het gebruikt, terwijl LCD en LED alles altijd inschakelen.
En zeg me dat je geen TV koopt waarbij je woonkamer groen is als je voetbal kijkt?
Ja prima maar over die TV kan ik niet oordelen want ik heb heb geen LCD TV en zou nooit een LG kopen. En lijkt me dat ursel wel een redelijke TV wil en geen miskoop..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik weet niet welke posts jij hebt gelezen maar Ursel vraagt naar ervaringen betreffende DIE specifieke lcd tv. Ik zie niet in wat dat voor een discussie is omtrent andere beeldscherm technieken. edit: ondertussen dus wel.![]()
Anyway, mijn keuze voor het moment is ook LED.
Geen idee maar ik wil alleen maar zeggen dat het energieverbruik niet zoveel verschilt. Ik heb dat ergens gelezen maar kan de bron niet meer vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wat zou je bij LED moeten uitschakelen? de energie verslindende ledjes?
lekker neutraal stuk..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oeh discussie![]()
Prima TV alleen zou ik Plasma nemen want betere kwaliteit. En jawel ik heb een bronhttp://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=80
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |