Iemand?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef KNAK het volgende:
Ik heb overigens zeker tussen de 30 en 40 items weggegooidWas echt vervelend, de melding dat backpack vol zat.
Wanneer krijg je items dan? bij bepaalde score?
http://www.tf2items.com/crafting/blueprints.phpquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:07 schreef KNAK het volgende:
Hoe zit het met blue prints? Als je wat wilt craften zijn er lijsten, maar niet alle wapens die ik gezien heb staan in die lijsten. Dat gaat via blueprints? Zo ja, hoe werkt dat?
Ja. Ik had mijn hele backpack opgeschoond ("wat heb ik aan al die driedubbele dingen") en een week later werd het craften geďntroduceerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:39 schreef Ireyon het volgende:
Dingen verwijderen omdat je geen plek meer hebt is écht heel zonde, je kunt namelijk al die troep craften
het mooiste is Spy , met je enforcer gun scouts poppen die denken je te kunnen nakkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik begin echt te genieten van demoman, gisteren had ik echt een leuk potje (tegen veel beginnende spelers) waar ik toen mijn ammo op was vrolijk verder kon hakken met mijn zwaardje.
Ik ben echt dramatisch slecht met spy, niet mijn ding. Speel het liefste scout, soldier of nu dan demoman.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
het mooiste is Spy , met je enforcer gun scouts poppen die denken je te kunnen nakken![]()
![]()
![]()
Spy ben ik slecht in, maar met demo kan ik echt helemaal niks... Begrijp ook niet dat mensen die fijn kunnen vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:51 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik ben echt dramatisch slecht met spy, niet mijn ding. Speel het liefste scout, soldier of nu dan demoman.Alle andere classes kan ik ook wel mee overweg maar spy, nope.
Dat is, vind ik, recentelijk wel het grote probleem door al die F2P-peeps. Iedereen doet maar waar 'ie zin in heeft, dus zit je soms met 0 engi's, 0 medics en 6 snipers en 3 scouts of zo... Jij pakt in ieder geval die verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:44 schreef dnbrainwash het volgende:
Engi heb ik op het begin vooral veel gespeeld, medic speel ik alleen als het nodig is.
Dit was een voorheen fatsoenlijke server... maar tips zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef Ireyon het volgende:
Je kan jezelf al die frustraties besparen door gewoon op fatsoenlijke servers te spelen..?
GTFOgaming.co.uk serversquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dit was een voorheen fatsoenlijke server... maar tips zijn altijd welkom.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |