We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat we elkaar geregeld treffen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk boeit het me ook niet zoveel.
Ik zie je anders geregeld hier posten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:14 schreef Absurditeit het volgende:
We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat we elkaar geregeld treffen.
Hahahaha1!#@324, zogenaamde gevatheid.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie je anders geregeld hier posten.
Dat zou kunnen. Ik ben jouw enerverende posts nog niet eerder tegengekomen. Had het anders zeker onthouden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie je anders geregeld hier posten.
Geef maar. Krijg je een kusje terug.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:19 schreef Specularium het volgende:
Hahahaha1!#@324, zogenaamde gevatheid.
Hiervoor hebben ze de platte harde uitgevonden.
Ik weet zeker dat je me vanaf nu wel zult herinneren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:20 schreef Absurditeit het volgende:
Dat zou kunnen. Ik ben jouw enerverende posts nog niet eerder tegengekomen. Had het anders zeker onthouden.
Ik denk het ook wel. Zeker nu je langzaam maar zeker ook jouw beeldschone kant laat zien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:21 schreef Cactus1 het volgende:
Ik weet zeker dat je me vanaf nu wel zult herinneren.
Je dacht: oh ze geeft in het andere topic geen antwoord op deze vraag, dan probeer ik het hier nog een keer?quote:
tafellaken denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Amar, waarom staat dat bord op het tapijt...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schandaal op de vroege ochtend.quote:Op donderdag 21 juli 2011 06:20 schreef ainoo het volgende:
ik weet niet maar ik had geen pita kaas in huis dus ikheb gewoon een mozzarella bol kaas gegeten???? ik denk dat is lekker jonge maar ik miste toch wel die tomaat en pesto
Heeft die gast nou een mondkapje op in zijn frietttentquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dan heb je de frietkotten zonder deur zeker nog niet meegerekend?
[ afbeelding ]
Als het binnen net zo schoon is als de buitenkant, dan lijkt het me geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:18 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Heeft die gast nou een mondkapje op in zijn frietttent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |