Voor mij zijn dat:
Priscella, Ulx, Ludo, Parasiet, Twi, Verbal, Isabeau en nog een boel die ik vast vergeten ben (maar dat vul ik wel aan later)...
En jullie?
jzbl
En Fannetje en Ludo
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 23-08-2000 01:05]
verder (in willekeurige volgorde)
twi, yun, Maggie, Havoc, Herald, Vork, Ne0, Fannetje, Catkin, Dylandog, chatgirl, Keroppi, Lotte (dan gelijk Roos er ook maar bijzetten, is ook zo zielig voor d'r ) en ja idd.. ik had net de chatstats openstaan dus kon mooi het lijstje afgaan
[edit]nee niemand toegevoegd of eraf gehaald, alleen Zanderrrs naam goed gespeld[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Herald op 23-08-2000 11:17]
*denkt* kvul misschien nog aan. K ben duidelijk meest nieuwsgierig naar de wat uitgesproken persoonlijkheden. (plus ik heb ook al een boel lui ontmoet!)
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 23-08-2000 10:01]
quote:We hebben elkaar ook al ooit ontmoet in februari in Amsterdam
Op 23 augustus 2000 04:31 schreef puntloos het volgende:
...Doc...
Mijn lijstje (naast de personen die ik buiten de meetings ontmoet heb):
- Manono (bij haar post altijd zwaar het idee heb dat ik haar al ken; ben nieuwsgierig of dat klopt)
- Bogus & Zanderrr (over goede films en muziek kletsen)
- Verbal & Puntloos (discussies)
quote:grappig, ik heb precies hetzelfde met jou, Doc
Op 23 augustus 2000 09:46 schreef Doc het volgende:
- Manono (bij haar post altijd zwaar het idee heb dat ik haar al ken; ben nieuwsgierig of dat klopt)
Kom je de 6e nog naar Haarlem?
de meeste anderen heb ik in Wageningen al gezien
Lotte, gaoxing, Machiel, Verbal, Jezebel & Isabeau
Voor de Lotte en Gaoxing geldt is dat ik in de chat met allebei wel eens (letterlijk) een goed gesprek heb gehad. Dit zou ik graag nog een keer herhaald zien.
Voor Machiel is dat, omdat ik in de chat tot nu toe (naar mijn mening) het beste met hem kan opschieten.
Verbal post naar mijn mening zeer zeer goed, is qua posten de favoriet van me op het forum (niet blozen V! hehe).
En van Jezebel en Isabeau zou ik veel willen weten, vooral met betrekking tot dit topic
Eigenlijk is dit een ongelofelijk karwei, want ik ken er zo weinig en wil er zoveel kennen...*zucht*
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 23-08-2000 10:14]
Ben benieuwd naar de A'dam meeting....
Beatrice, Doc, Puntloos, Ulx, Twi, Isa, Priscella, Bixister, Jezebel, Zanderrr, Mark, Kangaroo, JM en dat zijn er voorlopig wel weer genoeg...
Maar eigenlijk wil ik iedereen wel ontmoeten
Ik ben ZO nieuwsgierig.
V
quote:Wel grappig dat Ludo en ik in een zin genoemd worden
Op 23 augustus 2000 01:04 schreef Isabeau het volgende:En Fannetje en Ludo
Maar goed, naar wie ben ik benieuwd...eigenlijk wel een beetje naar iedereen...maar als ik dan een aantal mensen moet noemen zijn dat:
Barb, Gaoxing, DIGGER, TARAraboemdijee, Arcee, Isabeau, Verbal, Jungleman, twi, Northpole, Vork, yun, Parasiet, Ulx, Tazz, Danny, Knorretje, ALTER-EGO, zovty...
zo kan ik nog wel even doorgaan
maar dit was 'm echt even
[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje op 23-08-2000 13:12]
Eeuhm naar die ik 't meest benieuwd ben? (jah eeuhm kan ze niet allemaal op gaan noemen) Fannetje, Ssd & darl (als die komen), Ulx, Danny, tararaboemdidinges, twi, JungleMan, armageddon aaaaarg Allemaal.... Ik ben naar IEDEREEN benieuwd!
zow!
PS. Valt me trouwens op dat veel personages die, wat uit veel posts blijkt, vrouw zijn man in hun profiel hebben staan...
[Dit bericht is gewijzigd door zonnedauw op 23-08-2000 12:04]
[Dit bericht is gewijzigd door KingShakur op 26-08-2000 11:01]
quote:Dit is een soort 'bug' geweest toen we naar het nieuwe forum overgingen. Moest jezelf even wijzigen in Vrouw (als je dat dus bent). Ik neem aan dat sommigen het niet door hadden of het zijn vergeten.
Op 23 augustus 2000 10:56 schreef puffin het volgende:
PS. Valt me trouwens op dat veel personages die, wat uit veel posts blijkt, vrouw zijn man in hun profiel hebben staan...
Ik ben trouwens ook vreselijk nieuwsgierig naar iedereen die hier post Ik vind juist de diversiteit erg leuk, van nerd tot kak, van lief tot stoer...heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |