klopt helemaal...het ergste is ook dat er mensen zijn die helemaal geen idee hebben wat voor gevaar dat zij de renners opleveren....is gewoon schandalig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moeten ze harder tegen optreden.
Steeds meer mafkezen die er alleen maar komen om op TV te zijn, niet vanwege de sport.
Dat de politie maar kei en keihard gaat optreden.
Die Mask van vanmiddag bijvoorbeeld. Wat mij betreft hadden ze zijn schedel mogen inslaan met een gummyknuppel.
Nu heeft hij zijn faam en alle tv-zenders zetten die mafketel in de herhaling.... wat weer meer malloten aantrekt.
Ex-journalist en media-magnaat en multi-miljonair.quote:
Precies. Juist de spanning of Andy het wel of niet ging redden en wat daar achtern nog ging gebeuren, maakte het een uitermate boeiende etappe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat maakte het juist boeiend, zien hoeveel onmacht er was in die groep. Sanchez die gewoon even met Contador overlegt en aangeeft dat hij zijn oranje equipe niks meer laat doen. Contador die zelf ook niet veel meer kon. Er zat een verhaal in en het geeft ook aan dat de brommers van weleer steeds minder gaan voorkomen.
Dat deed ie dus niet en gaat ie wauwelenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:26 schreef Culthit. het volgende:
Ik had liever gezien dat Contador deze etappe won.
Idd, die journalist kwam met die opmerking over Evans en Bertje zei gewoon dat Evans zijn best heeft gedaan.quote:
Nee die interviewer. Contador zei dat hij vond dat Evans goed werk deedquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
Zei Contador dat wel echt? Het staat wel in de ondertiteling, maar om daar nou blind vanuit te gaan.
Posthuma.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:27 schreef limar2 het volgende:
ik dacht dat de eerste gek vandaag was bij postema....een suporter aan de zijkant was zo enthousiast dat hij hem bijna van zijn fiets afsloeg...idioten.
ja diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |