Ik dus ook. Net als net, met dat ademhalen en slikken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Oh ik kan genoeg grapjes maken over dat soort dingen, maar dat is echt met een dikke vette knipoog.
Die is echt geniaalquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dus ook. Net als net, met dat ademhalen en slikken.
weet niet welke overkant, maar ik dol ook wel over feyenoord of psv.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens ken ik er ook genoeg die 100 keer eenplaatsen als het om Feyenoord gaat. Ergens aan de overkant
op de bbq waar je die schaap voor meeneemt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
En om maar even extra ontopic te gaan; tzaziki
Andere SC'squote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
weet niet welke overkant, maar ik dol ook wel over feyenoord of psv.
maar ik dol alleen maar.
heb eigenlijk wel sympathie voor feyenoord. ergens diep weggestopt. heel diep
Dat is goed.quote:
GMTAquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
kebab pis klinkt niet zo lekker. gewoon kebab zou ik zeggen
Interessant Bos, volgens mij heb ik er laatst iets over gelezen. Ben benieuwd wat je ervan vindt!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
http://www.selexyz.nl/pro(...)-nogal-druk-vandaag/
Ik ga denk ik morgen dit boek halen, heb toch een VVV-bon van 20 Euro hier liggen.
ik ken t niet tbh.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
http://www.selexyz.nl/pro(...)-nogal-druk-vandaag/
Ik ga denk ik morgen dit boek halen, heb toch een VVV-bon van 20 Euro hier liggen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Pis zei ik tegen Pis natuurlijk, zeikertjes
Die met die bruine snoeten zijn geweldig, hier op de heuvel staat er ook zo eentje
Ik zoek ff fotow!
Jaquote:
Oh die snuit!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nemen we die gelijk ook mee, die is zoooooo lief, en die staat daar zo allenig.
En die Texelse schapen zijn maar lillek
Hebben we allebei een schaap mee, eentje stijl en de ander krullenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |