quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit meegemaakt he, wakker worden met een kater
Moet je je weer even laten geldenquote:
Leuke OP kokkiequote:
weet niet wat er gebeurd is, maar heb in ene wet wet wet in mijn post staan, of is dat de opquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet wat er gebeurd is, maar heb in ene wet wet wet in mijn post staan, of is dat de op
maakt mij verder niet uit, maar hoe gaat dat dan weer weg, de volgende keer neemt ie hem dus ook weer mee. Of ik moet hem via edit wissenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alleen heeft deze SC géén echte OP... wet wet wet is meegekomen omdat Kahaarin die in de OP van 't vorige topic plaatste
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
maakt mij verder niet uit, maar hoe gaat dat dan weer weg, de volgende keer neemt ie hem dus ook weer mee. Of ik moet hem via edit wissen
Ow, sorryquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
He kokkie.... hoe zat 't trouwens met al die verlofuren die je voor september moest opnemen, je zou een tijdje vier dagen in de week gaan werken, maar daar is de laatste tijd ook niet veel van gekomen, die uren raak je toch niet kwijt hé?
vinnik niet om te lachen hoorquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk altijd eerst aan mijn gezondheid![]()
Blijf aan gezondheid denkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vinnik niet om te lachen hoor
Ik ook niet, maar moet er maar het beste van maken. Hoop in augustus nog een paar extra dagen te kunnen nemen, en dan zien we eind oktober wel weer.
[..]
Kok met dit knopjequote:
Ja, dat doe ik ook meestal er aan denkenquote:Blijf aan gezondheid denken
OK, duidelijk dat er weinig zal veranderen voor je...quote:Ik ook niet, maar moet er maar het beste van maken. Hoop in augustus nog een paar extra dagen te kunnen nemen, en dan zien we eind oktober wel weer.
Weet nu hoe het moet, maar krijg het niet spitsquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kok met dit knopje [ afbeelding ] kan je een quote splitsen
[..]
Ja, dat doe ik ook meestal er aan denken
15 augustus afspraak op hoofdkantoor om te kijken hoe we dit gaan aanpakken. Voor dit seizoen laten we het zo, maar in oktober starten we procedure weer opquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, duidelijk dat er weinig zal veranderen voor je...
Nog wel zoekende naar nieuw personeel of heb je dat voor dit seizoen maar opgegeven?
voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
'k weet niet waarom maar moest in ene aan dit nummertje denken![]()
Had al zo'n vermoeden dat 't voor dit seizoen opgeven was. Hoop dat in samenwerking met HQ er voor volgend jaar wel een betere bezetting geregeld kan worden. En freelancer met aspiraties blijft tot einde seizoen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
15 augustus afspraak op hoofdkantoor om te kijken hoe we dit gaan aanpakken. Voor dit seizoen laten we het zo, maar in oktober starten we procedure weer op
Tuurlijk niet, want jij bent een bikkelquote:
vooralsnog wel. Freelancer zeker gaat alleen twee weken met vakantie in september, uitzendkracht ga ik van uit dat die blijft tot novemberquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden dat 't voor dit seizoen opgeven was. Hoop dat in samenwerking met HQ er voor volgend jaar wel een betere bezetting geregeld kan worden. En freelancer met aspiraties blijft tot einde seizoen?
Tja, freelancer heeft ook recht op vakantie hè, september is toch ook nog een drukke maand bij je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
vooralsnog wel. Freelancer zeker gaat alleen twee weken met vakantie in september, uitzendkracht ga ik van uit dat die blijft tot november
ik ook, en zolang hij geen werk heeft, mag hij langer blijven, kunnen wij gewoon vrij nemenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, freelancer heeft ook recht op vakantie hè, september is toch ook nog een drukke maand bij je?
En oja 't was uitzendkracht met aspiraties, zou ik wel karakter vinden als hij tot einde seizoen blijft
Dat zou een goeie zaak zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, en zolang hij geen werk heeft, mag hij langer blijven, kunnen wij gewoon vrij nemen
Het zal toch wel een keer zomer wordenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Augustus nieuwe poging om de bbq van de flat te ondernemen, vinden de buren die ik voor komend weekend heb moeten teleurstellen een goed idee
hoi Kokje, weer opgeknapt?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
Het zal toch wel een keer zomer worden![]()
Dus jij bent van de commissie feestjes
gelukkigquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Yep, heeft ff geduurd, maar we zijn er weer
hey Mouse, nog geschilderd vandaag??quote:
Viel me nog mee hoor, ik zou mij pas een beetje zorgen gaan maken als we overmorgen nog niets van je hadden gehoordquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Yep, heeft ff geduurd, maar we zijn er weer
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hey Mouse, nog geschilderd vandaag??
daar kun je inderdaad aardig wat last van hebben. Is ook niet helemaal gezond dat schilderen, zonder te (kunnen) luchten...dan maar wat minder snel, moet je denken. Dan duurt het maar wat langer. het is niet anders...hoor mij met mijn wijze raad,quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en 't knapt echt op.... alleen gaat toch allemaal wat langzamer dan ik had gehoopt. Had vandaag veel problemen met mijn hoofd door die vervelende verflucht, en door de regen kan ik niet goed luchten
heb je ook langer last van de luchtquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar kun je inderdaad aardig wat last van hebben. Is ook niet helemaal gezond dat schilderen, zonder te (kunnen) luchten...dan maar wat minder snel, moet je denken. Dan duurt het maar wat langer. het is niet anders...hoor mij met mijn wijze raad,![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
Krijg nu in ene reacties van vele buren die afgezegd hadden voor komend weekend, dat eind Augustus ze er wel bij kunnen zijn![]()
Dus gewoon een kwestie van bad timing mijner zijds.... niet vóór de schoolvakantie maar aan 't einde van de schoolvakantie plannen
veel mensen willen meteen aan het begin van de vakantie weg...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
Krijg nu in ene reacties van vele buren die afgezegd hadden voor komend weekend, dat eind Augustus ze er wel bij kunnen zijn![]()
Dus gewoon een kwestie van bad timing mijner zijds.... niet vóór de schoolvakantie maar aan 't einde van de schoolvakantie plannen
Duurt al langer omdat mijn gezondheid niet helemaal mee wil werken. Ik had gehoopt alles weer op orde te hebben voor ik weer moest werken, maar gaat waarschijnlijk niet lukkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar kun je inderdaad aardig wat last van hebben. Is ook niet helemaal gezond dat schilderen, zonder te (kunnen) luchten...dan maar wat minder snel, moet je denken. Dan duurt het maar wat langer. het is niet anders...hoor mij met mijn wijze raad,![]()
dat dusquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je ook langer last van de lucht
Sorry, ik was vergeten de expert te vragenquote:
ikke nooit, ben altijd eerst een paar dagen ziekquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
veel mensen willen meteen aan het begin van de vakantie weg...
jij bent ook een uitzonderingquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten de expert te vragen
[..]
ikke nooit, ben altijd eerst een paar dagen ziek
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef kaatje50 het volgende:
ik snap dat je het klaar had willen hebben, maar wat niet gaat, gaat niet.
Op je gezondheid letten is beter, dan doorgaan tenkoste van jezelf
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
Mart wordt wakker,
als jullie me niet meer zien, voor straks slaap lekker
ik weet wel zeker dat ik je straks niet meer zie. Het is bijna bedtijd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
Mart wordt wakker,
als jullie me niet meer zien, voor straks slaap lekker
kijk, die antwoorden heb ik nou graagquote:
trustequote:
en nu heeft mart een ban?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof bij de avondetappe met instrument, bril en pruik!
Betrapt omdat ze erbij vertelden dat ie uit Arnhem kwam.
Ik ga het pas in de herhaling kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof bij de avondetappe met instrument, bril en pruik!
Betrapt omdat ze erbij vertelden dat ie uit Arnhem kwam.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga het pas in de herhaling kijken
Vind jij dit topic ook zo'n goeie OP hebben?
Hij mag ook pas na 22.00 worden uitgezonden hè, hij is niet geschikt voor kinderen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:41 schreef gomi het volgende:
[..]
jammer. als er iemand een ban mag is hij t wel
vind t echt een eersteklas klojo he.
hehe was hij maar geschikt voor kinderen. zag ik hem niet als ik tv keekquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij mag ook pas na 22.00 worden uitgezonden hè, hij is niet geschikt voor kinderen.
Ik kijk liever dan het commentaar bij Spongebob over de frituur-spelen dan het gezever van Mart over de tour de france.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe was hij maar geschikt voor kinderen. zag ik hem niet als ik tv keek
ah maar de tdf hequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kijk liever dan het commentaar bij Spongebob over de frituur-spelen dan het gezever van Mart over de tour de france.
Ik kijk liever dat hele gezever gewoon niet. Net als dat uren lullen voor en na een voetbal-wedstrijd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar de tdf he
ik kijk dus wel, maar zou t liever zonder hem zien. een avondetappe met dionne ofzo
ah das ook leuk manquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kijk liever dat hele gezever gewoon niet. Net als dat uren lullen voor en na een voetbal-wedstrijd.
Ergens zou er een regel zijn dat je niet langer over een wedstrijd zou mogen ouwehoeren dan de duur van de sportwedstrijd zelf.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ah das ook leuk man
beetje slap ouwehoeren over een sportwedstrijd.
pfff en dan zit je bij een bokswedstrijd met na 1 minuut een koquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens zou er een regel zijn dat je niet langer over een wedstrijd zou mogen ouwehoeren dan de duur van de sportwedstrijd zelf.
Dat kon alleen Tyson.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
pfff en dan zit je bij een bokswedstrijd met na 1 minuut een ko
BAM jongen! Plat tegen de grond!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah de laatste die dat echt kon idd.
maar t napraten zou wel erg kort zijn dan he
yeah heb die highlights van hem op dvd. is echt beestachtigquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
BAM jongen! Plat tegen de grond!
Jammer dat de keerzijde ervan is dat de man zelf een beest is. Trusten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah heb die highlights van hem op dvd. is echt beestachtig
maar ik ga sluiten. trusten man
Toch hebben wij nog samen gebbqedquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Ik houd niet zo van bbq's. Daaraan kan je je gemeen branden.
We zijn al in Nijmegen, toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan jullie nog Nijmegen in vandaag?
Daar waren we vanochtend niet om de lopers uit te zwaaien en morgen niet om ze in te halen.quote:
Ik ga over een uurtje, voor het bier en het begin van m'n weekendquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar waren we vanochtend niet om de lopers uit te zwaaien en morgen niet om ze in te halen.
Gefeliciteerd met het overleven van de 7 bergenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi. Ik leef nog, ben nog in de running en ga morgen proberen het kruisje te bemachtigen. Dag I was lastig want druk op de O'houtse dijk, dag II ging wat beter en vandaag deed 't echt naar zeer. Maar ik doe nog mee, 1 dag te gaan.
Nog 50km
Zit je al aan de perslucht?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi. Ik leef nog, ben nog in de running en ga morgen proberen het kruisje te bemachtigen. Dag I was lastig want druk op de O'houtse dijk, dag II ging wat beter en vandaag deed 't echt naar zeer. Maar ik doe nog mee, 1 dag te gaan.
Nog 50km
Wow! Jij kanjer jijquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 50km
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 50km
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 50km
gefeliciteerd Muisjequote:Op donderdag 21 juli 2011 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
respect hoor... het gaat je lukken om dat kruisje morgen te krijgen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
gefeliciteerd Muisje
[ afbeelding ]
Mmm, ik ken mensen met een mank been die het lopen met 50 kilo bepakking, geen probleemquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
hmmm, zelfs zonder 50 kilo bepakking doe ik 't hem niet na hoor
yeah nog ff 1 dag en dan mag je aan iedereen je kruis showenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 50km
Oh, dus jij hebt er ook al 150km op zitten wél met 50 kilo bepakkingquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, ik ken mensen met een mank been die het lopen met 50 kilo bepakking, geen probleem
hehe zeg maar t is doods. ondanks de samenvoeging met rehab is t er vrij doodsquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:30 schreef Jian het volgende:
Tis niet druk hier, beetje Zwitserlevengevoel krijg ik ervan
Vandaag effe niet, maar er zijn dagen ........quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus jij hebt er ook al 150km op zitten wél met 50 kilo bepakking
Ik verdenk Teun en WJ natuurlijk! Als er gezeik is, is WJ erbij betrokkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe zeg maar t is doods. ondanks de samenvoeging met rehab is t er vrij doods
Ik drink tegenwoordig amper koffie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:46 schreef Jian het volgende:
Waneer begint het feest of zitten we allemaal te wachten tot D_K zijn koffie op heeft
Hehe, lekke quote zonder context.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah nog ff 1 dag en dan mag je aan iedereen je kruis showen
Ik ook niet meer, ben grotendeels gestopt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik drink tegenwoordig amper koffie.
knap hoor, heb respect voor alle lopers van de vierdaagse, dus ook voor jouquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 50km
We mogen niks meer zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:38 schreef Jian het volgende:
Jessus, 't lijkt hier wel een mausoleum?! Wat heb je uitgevreten WJof Teun?
Ik wel, want ik weet niet precies waar het over gaat, ik plak hier en daar wat dingen aan elkaar, maar ik mis een paar topics. Dus neem mij niet kwalijk alsjeblieft als ik per ongeluk iets zeg wat ik niet mag zeggen ......quote:
Gevaarlijke shit hoor, voor je het weet , zeg je wat verkeerds.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wel, want ik weet niet precies waar het over gaat, ik plak hier en daar wat dingen aan elkaar, maar ik mis een paar topics. Dus neem mij niet kwalijk alsjeblieft als ik per ongeluk iets zeg wat ik niet mag zeggen ......
Ben je gek zeg, hoe erg kan het zijn zeg ?? 't zal wel weer allemaal overtrokken gedoe zijn, dat komt hier nogal eens voorquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gevaarlijke shit hoor, voor je het weet , zeg je wat verkeerds.
Ik denk niet dat dit nog over gaat waaien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben je gek zeg, hoe erg kan het zijn zeg ?? 't zal wel weer allemaal overtrokken gedoe zijn, dat komt hier nogal eens voor
waarom nu niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit nog over gaat waaien.
maar ms komen ze wel weer terug, of deels. of ms zitten er ook wel smaakmakers tussen die nieuwen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen vertrokken.
Smaakmakers.
Uit pure wanhoop is dat andere topic gemerged met onze reeks.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ms komen ze wel weer terug, of deels. of ms zitten er ook wel smaakmakers tussen die nieuwen.
ok als je t zo stelt begin ik je idd te geloven dat dit niet meer over zal waaien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Uit pure wanhoop is dat andere topic gemerged met onze reeks.
Alsof het dan minder zou opvallen..
Hadden het in de rehab best gezellig, dus hoop dat dat hier ook wat gaat worden, helaas weinig uit de rehab aanwezig vandaagquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ms komen ze wel weer terug, of deels. of ms zitten er ook wel smaakmakers tussen die nieuwen.
Kun je een beetje kokkerellen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hadden het in de rehab best gezellig, dus hoop dat dat hier ook wat gaat worden, helaas weinig uit de rehab aanwezig vandaag
Sorry..... moest ff wat telefoontjes aannemen, maar ik geloof dat ik nu iedereen gesproken heb die mij wilde sprekenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hadden het in de rehab best gezellig, dus hoop dat dat hier ook wat gaat worden, helaas weinig uit de rehab aanwezig vandaag
quote:
Daar mag kokkie niet meer over pratenquote:
ik was er al wel hoor, maar wilde de "vaste" mensen hier niet storen in het onderonsjequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Muisjequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry..... moest ff wat telefoontjes aannemen, maar ik geloof dat ik nu iedereen gesproken heb die mij wilde spreken
Kaatjequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik was er al wel hoor, maar wilde de "vaste" mensen hier niet storen in het onderonsje![]()
goede avond trouwens
vroeg me al af wat er fout ging, heb niks anders gedaan dan andersquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
kokkie, bedankt voor de bloemen
volgende keer alleen .png erachter zetten dan zíe ik het ook
Kaatje
Dementor
Gyazo vergeet af en toe 't .png in de naamquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
vroeg me al af wat er fout ging, heb niks anders gedaan dan anders
???is Mouse jarig???quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
Kijk het gaat gezellig worden.
@Kaatje, we moeten nog voor muisje zingen
Volgens mijn moeder welquote:
goed dat ik het weet, om het goed te maken nog maar een bosje danquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gyazo vergeet af en toe 't .png in de naam
Dank je wel kokkie is lief van jequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
goed dat ik het weet, om het goed te maken nog maar een bosje dan![]()
[ afbeelding ]
Mij niet hoor, één relbeweging en ik spring uit de bosjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
Volgens mij hebben we nu de "vaste" weggejaagd
dat wist ik nietquote:
Denk 'tquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
Volgens mij hebben we nu de "vaste" weggejaagd
Ik mag al een maand of 5 niet meer rellen, dus wil het gezellig houdenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Mij niet hoor, één relbeweging en ik spring uit de bosjes
Dank je Kaatje...... je bent de eerste die gezongen heeft voor mij vandaagquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat wist ik niet, maar dan ga ik ff zingen.
Komt ie Mousje,![]()
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de Gloria,
In de Gloriaaa, in de Gloriaa,
Hiep Hiep, Hoera,
Hartelijk Gefeliciteerd en nog een fijne verjaardagsavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm, jammer, wij zijn niet zo van de rellenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Mij niet hoor, één relbeweging en ik spring uit de bosjes
*plop*quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk 't
Maar hier wat te drinken voor je kok
[ afbeelding ]
En voor de rest en mijzelf:
[ afbeelding ]
geen dank, graag gedaan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je Kaatje...... je bent de eerste die gezongen heeft voor mij vandaag![]()
maar we vieren ook de maanlanding en 't feit dat Bollokus vandaag een jaar geleden er achter kwam dat ie niet kon vliegen
Volgens mij zijn jullie heel talentvol als jullie dat willenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hmmm, jammer, wij zijn niet zo van de rellen![]()
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie heel talentvol als jullie dat willen
op feestelijke wijzequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie gezellig meedrinken
![]()
En wie kan er nu beter zo'n fles openmaken dan jij hè
beter van nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is er, stort je hart maar uit hoor, of mag je daar ook niet over praten?
Geeft niet hoor, twee volle weken na Gradjequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
geen dank, graag gedaan.Sorry dat ik niet wist dat je jarig bent. Houdt dat ook niet echt in de gaten, moet ik eerlijk zeggen
![]()
quote:is hij zich daar nu wel van bewust dan???
zeker wel, als ik zou willen, kan ik het echt wel hoor. Ben niet voor niets een echte Bossche,quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
mooie manier om een verjaardag te onthoudenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, twee volle weken na Gradje
[..]
daardoor is hij mijn verjaardag níet vergeten
Kan je dat écht?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
op feestelijke wijze
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mooie manier om een verjaardag te onthouden
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het een keer gedaan, ging wonder boven wonder goed
het is een kwestie van goed doorslaan, en niet bang zijn voor de tik op de druppelrand. Dat is mij tenminste uitgelegdquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik heb op tv (bij Herman) wél eens pro's gezien die 't niet konden, nog meer
voor je
Oh, dan mag jij met oudjaar zo bij mij het nieuwe jaar in komen luiden hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is een kwestie van goed doorslaan, en niet bang zijn voor de tik op de druppelrand. Dat is mij tenminste uitgelegd
quote:
nou, kok of geen kok, zien er lekker uit hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
Hapjes mogen niet ontbreken.... zijn niet zo goed als die van kokkie hoor, maar ik ben ook geen kokkie
[ afbeelding ]
ik dit jaar voor het eerst overgeslagen, is me best goed bevallenquote:
zien er lekker uit hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
Hapjes mogen niet ontbreken.... zijn niet zo goed als die van kokkie hoor, maar ik ben ook geen kokkie
[ afbeelding ]
je pakt goed uit voor onze Mousequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
met ons toch![]()
Hier zijn de slingers![]()
[ afbeelding ]
doe niet aan oud en nieuw feestjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dan mag jij met oudjaar zo bij mij het nieuwe jaar in komen luiden hoor![]()
maar ik vermoed dat je dan moet werken, en met Abba 't nieuwe jaar ingaat
Slingersquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
met ons toch![]()
Hier zijn de slingers![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe niet aan oud en nieuw feestjes
Ik vier alleen de vijf-tallen nog, en 24 is géén vijftal hèquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik dit jaar voor het eerst overgeslagen, is me best goed bevallen
nee, dan moet je nog één jaartje lees 3 wachtenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vier alleen de vijf-tallen nog, en 24 is géén vijftal hè
Ohquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
het spijt me dames, maar ik ga het feestgedruis verlaten, heb gigantisch pijn aan het dak
hoop ik ook, vanaf morgen weer werkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ohhad je ook aan het water moeten blijven....
Hoop dat je morgen weer opgeknapt bent. Trusteen rustig
dakpijn, dat is minder. Ga maar lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
het spijt me dames, maar ik ga het feestgedruis verlaten, heb gigantisch pijn aan het dak
En kantoordagje toch, ben je toch al niet zo goed inquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoop ik ook, vanaf morgen weer werken
wordt vakantie bij hem gehoudenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
is Bollokus op vakantie?? heb hem al zo'n tijd niet meer gezien hier
half vloer half kantoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En kantoordagje toch, ben je toch al niet zo goed insterkte
Heel hard aan het werk en tussen door houden zijn ouders nog vakantie bij hemquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
is Bollokus op vakantie?? heb hem al zo'n tijd niet meer gezien hier
hij heeft gasten? kan gezellig zijnquote:
Nu dan kom op laatstequote:
Zijn oudersquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hij heeft gasten? kan gezellig zijn![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft bollokus al een hele tijd niet gezien hoor
In tegenstelling tot sommige van ons, heeft Bol wél een goeie band met zijn ouders en broertje (die trouwens er de afgelopen twee weken was). Vandaar dat Bol wat minder tijd voor ons heeft....quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hij zal het inderdaad erg leuk vinden zijn ouders bij zich te hebben.
was meer een geintje t.a.v. eigen familie
het is een schatquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige van ons, heeft Bol wél een goeie band met zijn ouders en broertje (die trouwens er de afgelopen twee weken was). Vandaar dat Bol wat minder tijd voor ons heeft....
En hij was mijn verjaardag níet vergeten
quote:
behalve als ie een van de koetjes moet slachtenquote:
daarom zou ik nooit veeboerin kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
behalve als ie een van de koetjes moet slachten
Loopt pas sinds een maandje weer met krukken, en kan nog maar beperkt autorijden. Dus zolang hij nog maar twittert hoop ik dat hij geniet van de aandacht van zijn familiequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
Bollokus kan natuurlijk ook niet makkelijk naar Nederland komen om familie te bezoeken...
toch best zwaar, zeker gezien zijn ernstige verwondingen
Hey Disana, goede avondquote:
het is hem gegundquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Loopt pas sinds een maandje weer met krukken, en kan nog maar beperkt autorijden. Dus zolang hij nog maar twittert hoop ik dat hij geniet van de aandacht van zijn familie
Went wel denk ik... bij de gedachte dat zo'n lief kalfstiertje naar de slacht gaat draait mijn maag ook nog om hoor. Maar als kind heb ik wel de kippen (die nog warm waren) gepluktquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daarom zou ik nooit veeboerin kunnen zijn.
Was/is daar wisselvallig, iets warmer dan hier, iets minder regen dan hierquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het is hem gegundhoop dat ze ook nog wat mooi weer hebben gehad. Zou minder fijn zijn voor Bollokus, maar wel voor zijn familie
Ahum, technisch gezien is mijn verjaardag pas morgenochtend om 10:20 afgelopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:56 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga mijn laptop op slot doen. heb. Geniet nog een uurtje van je verjaardag
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
MaryMouse, gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Net op tijd
Kaatje, goede morgenquote:
Mwah, goed weekend... het gaat maar een graad of 16 wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Goeie avond allemaal en goed weekend vast gewenst
en regenenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah, goed weekend... het gaat maar een graad of 16 worden
Niet alleen in Nederland. Frankrijk en België hebben ook heel wat regen te verduren gehadquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb medelijden met de mensen die met kindertjes op een camping in Nederland vakantie vieren.
sorry, kreeg even telefoon.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad om een beetje lekker weer te hebben moet je flink het zuiden van Frankrijk in, ik was afgelopen paar dagen in Parijs, maar daar was het weer nog slechter dan hier.
Ga je nog weg als vakantie hebt?
Kan je bijvoorbeeld een dagje marktenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
sorry, kreeg even telefoon.
Nee, gaan niet weg. Hebben onze camper verkocht omdat we gewoon graag thuis zijn en af en toe een dagje weg gaan
dat denk ik wel. als ik manlief meekrijg om te marktenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je bijvoorbeeld een dagje markten
Of je komt met de trein, en dan zal ik kijken of ik een dagje vrij kan nemen, gaan we samen marktenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat denk ik wel. als ik manlief meekrijg om te markten![]()
Ja mijn dochter en ik hebben ons prima vermaakt in Parijs, paraplu mee en gaanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Afgelopen week was het alleen in zuid-frankrijk en zuid-italie mooi weer.
Heb je het ondanks het weer wel leuk gehad in Parijs?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja mijn dochter en ik hebben ons prima vermaakt in Parijs, paraplu mee en gaan
is ook nog een optie. we zullen wel zien...Op zich vindt mijn man Amsterdam wel leuk om rond te lopen. We houden de optie openquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of je komt met de trein, en dan zal ik kijken of ik een dagje vrij kan nemen, gaan we samen markten
Dat is ook heel lekker, Nederland heeft genoeg leuke plekjes om naar toe te gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
sorry, kreeg even telefoon.
Nee, gaan niet weg. Hebben onze camper verkocht omdat we gewoon graag thuis zijn en af en toe een dagje weg gaan
leuke winkels, en een volle beurs. Wat geeft die regen dan nogquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja mijn dochter en ik hebben ons prima vermaakt in Parijs, paraplu mee en gaan
o ja, zeker wel. Heb tig wandelkaarten van natuurgebieden en steden. Dus we kunnen vooruitquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook heel lekker, Nederland heeft genoeg leuke plekjes om naar toe te gaan.
Dan moet je hier Big Fat Gypsy Wedding #1 Suikerspin Jurken zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:29 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga naar die maffe zigeuners uit Engeland kijken. Wat een volk![]()
Daarna lekker![]()
begin van de avond waren er geen streams, maar wel moderate riskquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
Zo.... dat was HgT, nu eens even kijken wat de USA in verschiet heeft vanavond, of anders BfGw kijken
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
ik ga straks kijken wat er in de toer gebeurt is vandaag![]()
heb spektakel gemist
neu, heb ik niet zo'n zin meer in.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan moet je hier Big Fat Gypsy Wedding #1 Suikerspin Jurken zijn
Drassss houd me op de hoogtequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
begin van de avond waren er geen streams, maar wel moderate risk![]()
veel kijkplezier nog, ik ga d'r van tussen![]()
Hoi en houdoe Kokje
op de vloer, vandaag geen kantoor gezien, rustige tijd, dus iedereen minder uren inzetten, dus op een andere manier werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo druk op de vloer of druk op kantoor?
Doei Kaatjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
begin van de avond waren er geen streams, maar wel moderate risk![]()
veel kijkplezier nog, ik ga d'r van tussen![]()
Hoi en houdoe Kokje
Eh.... rustig is bij jouw meestal druk door lounge en specials toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
op de vloer, vandaag geen kantoor gezien, rustige tijd, dus iedereen minder uren inzetten, dus op een andere manier werken
viel vandaag wel mee. Eigenlijk is het de laatste 1.5 week al niet best. Hoop dat dat snel gaat veranderen, en het dus wel druk wordt met lounge en specialsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh.... rustig is bij jouw meestal druk door lounge en specials toch?
Dus vandaag had je een rustige rustige dag.... zal je wel uitgeput zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
viel vandaag wel mee. Eigenlijk is het de laatste 1.5 week al niet best. Hoop dat dat snel gaat veranderen, en het dus wel druk wordt met lounge en specials
weet ik, maar toch wel heul slechtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus vandaag had je een rustige rustige dag.... zal je wel uitgeput zijn![]()
Zal denk ik wel door het weer komen. En nu heeft heel nederland vakantie, of heb je niet zoveel last van schoolvakanties?
Speelt recessie nog een rol?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet ik, maar toch wel heul slecht
ik weet het niet, april en mei waren boven verwachting, juni was normaal, hoewel partijen wel wat achter blijven. We zullen zien de rest van het jaarquote:
Hou ik 't toch maar voor nu op 't weer. Volgens de 'kenners' in DE gaat augustus weer een mooie maand worden, dus misschien weer meer mensen op de baan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik weet het niet, april en mei waren boven verwachting, juni was normaal, hoewel partijen wel wat achter blijven. We zullen zien de rest van het jaar
daar gaan we dan maar van uit. zijn ook de meeste weer terug van vakantiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hou ik 't toch maar voor nu op 't weer. Volgens de 'kenners' in DE gaat augustus weer een mooie maand worden, dus misschien weer meer mensen op de baan.
ik ook, maar blijft mooie sportquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
De tour, ik heb vanmiddag een stukje meegekeken, want Alpe d'Huez moest hier aan. Ik erger me altijd dood aan de mensen langs de zijkant die dan als een stel malloten mee gaan rennen enzo
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
De tour, ik heb vanmiddag een stukje meegekeken, want Alpe d'Huez moest hier aan. Ik erger me altijd dood aan de mensen langs de zijkant die dan als een stel malloten mee gaan rennen enzo
kort samengevat wel ja. Hoewel leeg ook weer een groot woord isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Arme kokkie, geen toer gezien en volgens mij is hij kok en blijft zijn terras leeg![]()
Dat is wat ik uit jullie posts begrijp.
Ok, te leeg danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
kort samengevat wel ja. Hoewel leeg ook weer een groot woord is
Hoe dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
He maar Kok..... heb je je neuk in de bouillon laten vallen of zo
Kan nog goed komen, als we idd een goeie nazomer krijgenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, te leeg dan![]()
Het is inderdaad geen beste zomer voor de horeca die het ook moet hebben van hun terrassen.
nog niet, Maar moet 4 plein upgraden, maar is er niet voor neukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
He maar Kok..... heb je je neuk in de bouillon laten vallen of zo
Gewoon op dezelfde manier als dat Bollokus van zijn oude telefoon af wou.... Alleen die gebruikte een drinkbak voor de koeienquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
nog niet, Maar moet 4 plein upgraden, maar is er niet voor neuk![]()
ben niet verzekerd, zonde van de centenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat dan als bedrijfsongevalletje je neuk in de vaatwasser glijden of zo
De zomer is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan nog goed komen, als we idd een goeie nazomer krijgen
golfbaanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zomer is nog niet voorbij![]()
Werk je in een zaak waar in de zomer altijd meer toeristen komen?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Het kwartje is gevallen hier, een neuk is een Nokia!![]()
Ja toch?
Daarom sprak ik over een bedrijfsongevalletje......quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben niet verzekerd, zonde van de centen
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Het kwartje is gevallen hier, een neuk is een Nokia!![]()
Ja toch?
lukt niet, mogen geen tel. op de werkvloerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom sprak ik over een bedrijfsongevalletje......
En valt je foon niet gewoon onder inboedel als je thuis bent en per ongeluk een glas water omstoot?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
lukt niet, mogen geen tel. op de werkvloer
ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar wat krijg je dan vergoed. zal ook niet veel zijn denk ikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En valt je foon niet gewoon onder inboedel als je thuis bent en per ongeluk een glas water omstoot?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
Ik ga even mijn andere vrienden opzoeken
nee die doet het nog wel. Gaat wel weer komenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar is je twitter appje ook overleden
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee die doet het nog wel. Gaat wel weer komen
is niet nodigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mooi zo.... ik wil niet ook nog naar jou te moeten gaan spoorzoeken
quote:
Ik wil ook zo'n jurk.quote:
Voor D_Kquote:
Ik heb wel een kleinere maat hè!quote:
Deze dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleinere maat hè!
Ha, dat pak! Ik had bijna overwogen als een echte zigeuner in een wit pak te trouwen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, dat pak! Ik had bijna overwogen als een echte zigeuner in een wit pak te trouwen.
Mag een man dan tegenwoordig niet eens meer een pak dragen? Rare toestanden.quote:
wel hoor.... maar had je meer voor zo iets aangezienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mag een man dan tegenwoordig niet eens meer een pak dragen? Rare toestanden.
idemquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even nieuws kijken over die Noorse toestanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |