quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit meegemaakt he, wakker worden met een kater
Moet je je weer even laten geldenquote:
Leuke OP kokkiequote:
weet niet wat er gebeurd is, maar heb in ene wet wet wet in mijn post staan, of is dat de opquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet wat er gebeurd is, maar heb in ene wet wet wet in mijn post staan, of is dat de op
maakt mij verder niet uit, maar hoe gaat dat dan weer weg, de volgende keer neemt ie hem dus ook weer mee. Of ik moet hem via edit wissenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alleen heeft deze SC géén echte OP... wet wet wet is meegekomen omdat Kahaarin die in de OP van 't vorige topic plaatste
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
maakt mij verder niet uit, maar hoe gaat dat dan weer weg, de volgende keer neemt ie hem dus ook weer mee. Of ik moet hem via edit wissen
Ow, sorryquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
He kokkie.... hoe zat 't trouwens met al die verlofuren die je voor september moest opnemen, je zou een tijdje vier dagen in de week gaan werken, maar daar is de laatste tijd ook niet veel van gekomen, die uren raak je toch niet kwijt hé?
vinnik niet om te lachen hoorquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk altijd eerst aan mijn gezondheid![]()
Blijf aan gezondheid denkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vinnik niet om te lachen hoor
Ik ook niet, maar moet er maar het beste van maken. Hoop in augustus nog een paar extra dagen te kunnen nemen, en dan zien we eind oktober wel weer.
[..]
Kok met dit knopjequote:
Ja, dat doe ik ook meestal er aan denkenquote:Blijf aan gezondheid denken
OK, duidelijk dat er weinig zal veranderen voor je...quote:Ik ook niet, maar moet er maar het beste van maken. Hoop in augustus nog een paar extra dagen te kunnen nemen, en dan zien we eind oktober wel weer.
Weet nu hoe het moet, maar krijg het niet spitsquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kok met dit knopje [ afbeelding ] kan je een quote splitsen
[..]
Ja, dat doe ik ook meestal er aan denken
15 augustus afspraak op hoofdkantoor om te kijken hoe we dit gaan aanpakken. Voor dit seizoen laten we het zo, maar in oktober starten we procedure weer opquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, duidelijk dat er weinig zal veranderen voor je...
Nog wel zoekende naar nieuw personeel of heb je dat voor dit seizoen maar opgegeven?
voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
'k weet niet waarom maar moest in ene aan dit nummertje denken![]()
Had al zo'n vermoeden dat 't voor dit seizoen opgeven was. Hoop dat in samenwerking met HQ er voor volgend jaar wel een betere bezetting geregeld kan worden. En freelancer met aspiraties blijft tot einde seizoen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
15 augustus afspraak op hoofdkantoor om te kijken hoe we dit gaan aanpakken. Voor dit seizoen laten we het zo, maar in oktober starten we procedure weer op
Tuurlijk niet, want jij bent een bikkelquote:
vooralsnog wel. Freelancer zeker gaat alleen twee weken met vakantie in september, uitzendkracht ga ik van uit dat die blijft tot novemberquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden dat 't voor dit seizoen opgeven was. Hoop dat in samenwerking met HQ er voor volgend jaar wel een betere bezetting geregeld kan worden. En freelancer met aspiraties blijft tot einde seizoen?
Tja, freelancer heeft ook recht op vakantie hè, september is toch ook nog een drukke maand bij je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
vooralsnog wel. Freelancer zeker gaat alleen twee weken met vakantie in september, uitzendkracht ga ik van uit dat die blijft tot november
ik ook, en zolang hij geen werk heeft, mag hij langer blijven, kunnen wij gewoon vrij nemenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, freelancer heeft ook recht op vakantie hè, september is toch ook nog een drukke maand bij je?
En oja 't was uitzendkracht met aspiraties, zou ik wel karakter vinden als hij tot einde seizoen blijft
Dat zou een goeie zaak zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, en zolang hij geen werk heeft, mag hij langer blijven, kunnen wij gewoon vrij nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |