Ja, zeg datquote:
Nee, alles wees op een infectie. Ik had daarvoor ook nergens last van en ik werd echt van het ene op het andere moment ziek, dus dat zou me ook niet logisch lijken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
En je gedoe met je darmen zou geen reactie kunnen zijn op dat dieet?
Ja hallo, je bent vandaag nog niet dood, maar dat wil niet zeggen dat je morgen zomaar in ene voor vrachtswagens kan springen. Get my point?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo
Maar ik heb het gevoel dat ik dan elke maand wel kan laten controleren.
Want als het nu goed is, wie zegt dat het dan over een half jaar nog zo is.
Ik wil het niet dramatischer maken allemaal dan het is![]()
Ja, na de ingreep moest ik drie keer een goede controle hebben (binnen een jaar) en die controles waren nog in het ziekenhuis. Als dat goed is na een jaar nog, dan mag je de controles weer bij de HA laten doen. En dan elk jaar ipv elke vijf jaar, dan kom je dus in een ander adresbakkie voor de oproepen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar na zo een ingreep is er toch een bepaald protocol qua controles?
Dat is er niet voor niks, daar kun je je maar beter gewoon aan houden
Jij treft het wel hèquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:13 schreef Rewimo het volgende:
Zo, dat was weer een enerverend bezoekje aan de huisarts
Ik ben het even heel erg eens met Qweaquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Qwea het volgende:
Ik vind je echt dom hoor. En dat zei ik net ook al per DMWat let je om *nu* een afspraak te maken? En niet aankomen met kut smoesjes want bellen duurt godsklere nog geen 3 min.
Ja, zijn we die "down there" affaire vergeten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:21 schreef ElisaB het volgende:
De laatste keer dat ik checkte kon Greys nog lezen; volgens mij heeft ze de boodschap inmiddels wel
Ik krijg Yakult in capsulevorm zeg maarquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
Rewimo, nou lekker, alles weer omgooien
Maar wellicht dat het dan heel snel helpt! Ik zal duimen!
En moet je dan ook Yakult ofzo, ivm die 'goede bacterieën'?
Je kan het toch elk half jaar na lagen kijken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo
Maar ik heb het gevoel dat ik dan elke maand wel kan laten controleren.
Want als het nu goed is, wie zegt dat het dan over een half jaar nog zo is.
Ik wil het niet dramatischer maken allemaal dan het is![]()
Bij het uitstrijkje was ik achteraf (!) heel erg blij dat Vivi me destijds haast naar die controle heeft gejaagd letterlijk. Nadat ik al twee keer de oproep genegeerd had. Want dat was kennelijk destijds toch wel nodig en anders was ik was weer vijf jaar later gegaan bij de volgende oproep. Of nietVond het heel goed dat de huisarts toen zelf belde en zei 'trek NU je agenda'. Anders was ik echt niet gegaan.
We do it because we carequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:21 schreef ElisaB het volgende:
De laatste keer dat ik checkte kon Greys nog lezen; volgens mij heeft ze de boodschap inmiddels wel
Nee, dat klopt. Maar Greys, kom op. Ik ken jou, jij kent jezelf. Je gaat gewoon weer de struisvogel doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:21 schreef Greys het volgende:
Maar maak het serieus niet erger dan het is
Ik heb nergens last van en jaaaaaaaa ik weet dat dat niets zegt, maar nog 1 extra weekje wachten met bellen zal me niet de das om doen.
Heur heb geen klotenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef Qwea het volgende:
Ja, zijn we die "down there" affaire vergeten?Toen had ze de boodschap ook maar duurde het ook eeuwen.
Ik geef dr zaterdag wel op dr kloten
Hou je op?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef Oognip het volgende:
Anders wacht je nog een paar jaar tot je 50 bent
Infectie staat los van dieet hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:20 schreef ElisaB het volgende:
Jij treft het wel hè
Ik zou het op zich wel bijzonder vinden als een dieet dit tot gevolg kan hebben. De verstoorde darmen die in het warretje zijn, kan ik snappen. Maar een infectie
Nou moe
Geniet van je witte boterham. Doe er lekker dik roomboter en hagelslag op
Dat is volgend jaar al hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Anders wacht je nog een paar jaar tot je 50 bent tot je rijp bent voor het bevolkingsonderzoek(dan moet je wel gaan natuurlijk)
Dan is het logischer en smakelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:24 schreef Rewimo het volgende:
Infectie staat los van dieet hoorMaar die witte boterham komt er
Ah! En zei ze toevallig nog iets over Yakult, of dat nou echt zo is met die 'goede bacteriën'?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik krijg Yakult in capsulevorm zeg maarPerenterol heet het.
Beetle moet toch iets hebben om op te kluiven? Denk ook een beetje om het Bietje ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
Nou, je moet het ook zelf maar weten hoorhet zijn jouw tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |