SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Nu moet ik er zelf ook aan geloven, briljant midje eruit, redelijk erinquote:Dikkerds-speler Ladislav Březina kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 63e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Herrmann Strand moest laten vervangen.
Dat doet je tegenstander dan toch beterquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:34 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nu moet ik er zelf ook aan geloven, briljant midje eruit, redelijk erin
Daar stond me iets van bij, dat je 'm een maandje geleden oid ook al eens had gepost en dat 'ie toen al een hele poos in je team zat, zonder dat je de huidige skills kende.. Al kan ik me vergissen uiteraard..quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:28 schreef DutchieBre het volgende:
Nauwelijks getraind ?? Hij staat al vanaf het begin te trainen zoals het hoort. Ik twijfel alleen wat ik moet doen als hij 17 jaar is. Het lijkt me ook leuk om hem als eigen speler te houden.
In principe is PM+Korte Pass een prima training (alleen PM+Vleugelspel is een suboptimale combinatie), met Positiespel, Passen en Vleugelspel als belangrijkste skills. Ik zou alleen wel zo snel mogelijk proberen te achterhalen wat z'n huidige niveau op Passen en Vleugelspel is. Dus ook eens een keer primair Korte Pass en Primair Vleugelspel trainen (met huidig niveau Passen/Vleugelspel van andere trainees zoveel mogelijk bekend uiteraard).quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:30 schreef DutchieBre het volgende:
Momenteel is ie :
[..]
Maar een NT speler in je team is natuurlijk ook leuk ..
BAM!quote:Het thuispubliek reageerde gelaten toen Gied Prent over rechts doorbrak en met een vlammend schot de voorsprong van de bezoekers nog verder uitbreidde. Het scorebord toonde na 69 minuten de stand 0-3.
Was Vullie in de kleedkamer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:47 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
2-0 verloren, en mn beste def eraf met +2
Je speelde wel vleugelaanval mag ik hopen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:47 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
2-0 verloren, en mn beste def eraf met +2
Niet aan gedacht...speel zo goed als nooit bepaalde tactiekenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je speelde wel vleugelaanval mag ik hopen?
Hij is 16 jaar en 49 dagen. Hij heeft vandaag een 3de gele kaart gehad van t seizoen, dus hij is geschorst volgende matchquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daar stond me iets van bij, dat je 'm een maandje geleden oid ook al eens had gepost en dat 'ie toen al een hele poos in je team zat, zonder dat je de huidige skills kende.. Al kan ik me vergissen uiteraard..
[..]
In principe is PM+Korte Pass een prima training (alleen PM+Vleugelspel is een suboptimale combinatie), met Positiespel, Passen en Vleugelspel als belangrijkste skills. Ik zou alleen wel zo snel mogelijk proberen te achterhalen wat z'n huidige niveau op Passen en Vleugelspel is. Dus ook eens een keer primair Korte Pass en Primair Vleugelspel trainen (met huidig niveau Passen/Vleugelspel van andere trainees zoveel mogelijk bekend uiteraard).
Hoe oud is 'ie nu (m.a.w. hoe lang heb je nog voor 17j0d)?
Zo rustig aan vind ik dat niet hooorquote:84:56
In de 84e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Anton Toompere van Obikliki werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 1-6.
84:47
Vanaf dit moment geloofden de spelers van Obikliki het verder wel, en beperkten ze zich tot het verdedigen van hun voorsprong.
84:39
Idálio Pacheco van Obikliki strafte een fout aan de rechterkant van de thuisspelende ploeg af, zodat hij in de 84e minuut de voorsprong kon uitbreiden naar 1-5.
Met 2x formidabel vleugelaanval en een matig centrale aanval zou ik dat dan maar eens overwegen.. Overigens hoef je Mats nog steeds geen bloemetje te sturen, een pot als deze zou je 9 op de 10 keer nog steeds moeten winnen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet aan gedacht...speel zo goed als nooit bepaalde tactieken
Normaal gesproken had mn aanval wonderbaarlijk-uitmuntend-briljant geweest, maar aangezien ik een hoger middenveld had verwacht bij mijn tegenstander heb ik mn 2 spitsen langs de kan gezet en gekozen voor 2 DFW'squote:Op woensdag 20 juli 2011 18:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met 2x formidabel vleugelaanval en een matig centrale aanval zou ik dat dan maar eens overwegen.. Overigens hoef je Mats nog steeds geen bloemetje te sturen, een pot als deze zou je 9 op de 10 keer nog steeds moeten winnen.
Dat is kloten, heb je een 4teams-competitie of groter? En uiteraard wel ook alle mogelijke oefenwedstrijden meepakken (heb daardoor net zelf 3 wedstrijden in 3 dagen - 1 op maandag, 2 vandaag - achter de rugquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Hij is 16 jaar en 49 dagen. Hij heeft vandaag een 3de gele kaart gehad van t seizoen, dus hij is geschorst volgende match..
Met name dus je eigen aanvalskracht niet goed ingeschat.. DFW's zijn wel tof, alleen zonder Passen en met name Scoren blijft er vaak weinig centrumaanval overquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Normaal gesproken had mn aanval wonderbaarlijk-uitmuntend-briljant geweest, maar aangezien ik een hoger middenveld had verwacht bij mijn tegenstander heb ik mn 2 spitsen langs de kan gezet en gekozen voor 2 DFW's
Oh well, dit seizoen gaat toch nergens over. Wordt hoogstwaarschijnlijk een kleurloos seizoen in de subtopquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met name dus je eigen aanvalskracht niet goed ingeschat.. DFW's zijn wel tof, alleen zonder Passen en met name Scoren blijft er vaak weinig centrumaanval over
Hier ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:03 schreef Drassss het volgende:
Gelukkig mijn beste CM heeft maar een +1
En gewonnen.quote:
1 penalty is er maar in gegaanquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik moet tegen Brandy...
Jamess - TeamKoekje (346099693)
Ik moet tegen Brandy...
Ik moet tegen Brandy...
Ik moet tegen Brandy...
Niet down, wel traag/foutgevoelig. Soms even herladen, soms even een kopje koffie zetten tussendoor (of biertje doppen zo je wilt..). 't Ging eigenlijk ook al te goed de laatste dagenquote:
Op het moment van posten gaf ie een foutmelding op niet-stage servers, en op stage kreeg ik overal applicatiefout. Maar op het moment doet ie het weer redelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Niet down, wel traag/foutgevoelig. Soms even herladen, soms even een kopje koffie zetten tussendoor (of biertje doppen zo je wilt..). 't Ging eigenlijk ook al te goed de laatste dagen
Ik heb er ook niet eerder van gehoord. Erg tofquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren, is dit de eerste keer dat FOK!kers elkaar tegen komen in de beker.
Door niet te voetballen....helaas zit er anders nix opquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:12 schreef mg91 het volgende:
Weer 2 blessures in een friendly..
Hoe voorkom je blessures?
Fysio's inhurenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef mg91 het volgende:
Haha okee, naja dat is minder!
Ik denk misschien kun je op een of andere manier je blessure aantal iets verminderen ofzo!
Zoals Flap ( YUR ) al zegt.. ik zou er niet al teveel geld insteken. Ik heb er 1tje, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:20 schreef mg91 het volgende:
Ik heb er momenteel 2, hoeveel raden jullie aan?
En hoeveel van de rest van de personeelsleden raden jullie aan?
Ik heb 3 fysio's en zelden blessures.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:20 schreef mg91 het volgende:
Ik heb er momenteel 2, hoeveel raden jullie aan?
En hoeveel van de rest van de personeelsleden raden jullie aan?
Meer oneerlijke/beruchte/temperamentvolle/opvliegende spelers kopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef mg91 het volgende:
Haha okee, naja dat is minder!
Ik denk misschien kun je op een of andere manier je blessure aantal iets verminderen ofzo!
ik heb 4 fysio's en vaak blessuresquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb 3 fysio's en zelden blessures.
dan moet je er 1 ontslaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik heb 4 fysio's en vaak blessures
quote:Friso van Vught (272453237)
23 jaar en 83 dagen, volgende verjaardag: 20-08-2011
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 06-05-2011 (7/45), 11wk)
Total Skill Index (TSI): 72 320
Loon: 22 890 ¤/week
366 240 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
HTMS Punten: Vaardigheid: 750 / Potentieel: 1349
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Nazareno Aguerreberry (277883938)
21 jaar en 86 dagen, volgende verjaardag: 17-08-2011
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
(sinds 13-04-2011 (4/45), 14wk 2d)
Total Skill Index (TSI): 56 640
Loon: 22 836 ¤ (19 030 ¤) /week inclusief 20% bonus
365 376 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Onvoorspelbaar
HTMS Punten: Vaardigheid: 842 / Potentieel: 1736
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: formidabel
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: rampzalig
De laatste is een van mn FC'squote:Adam Bulava (208014573)
27 jaar en 105 dagen, volgende verjaardag: 29-07-2011
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
(sinds 17-09-2010 (6/43), 2s 12wk)
Total Skill Index (TSI): 6 160
Loon: 660 ¤ (550 ¤) /week inclusief 20% bonus
10 560 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Technisch
HTMS Punten: Vaardigheid: 498 / Potentieel: 506
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: formidabel
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Luiheid, heb mijn team een tijd verwaarloost en heb geen idee waar te beginnen met puin ruimen.quote:
Op zich ook niet zo lastig, mits je bereid bent om even concessies te doen (wat ongetwijfeld het geval is als je je team toch al een tijd hebt verwaarloosd). Welke linies kunnen nog een poosje mee? Of misschien beter, welke zijn absoluut aan vervanging toe? Neem dat als nieuwe trainingslinie, zorg voor de juiste trainees (wat is je budget, hoe lang wil je er op trainen en wat is een volgende gewenste/noodzakelijke trainingsvorm?) en heb geduldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:02 schreef kristyle het volgende:
[..]
Luiheid, heb mijn team een tijd verwaarloost en heb geen idee waar te beginnen met puin ruimen.
Dit is misschien wel een interessante manier om ook terug wat actiever te worden en blijven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Op zich ook niet zo lastig, mits je bereid bent om even concessies te doen (wat ongetwijfeld het geval is als je je team toch al een tijd hebt verwaarloosd). Welke linies kunnen nog een poosje mee? Of misschien beter, welke zijn absoluut aan vervanging toe? Neem dat als nieuwe trainingslinie, zorg voor de juiste trainees (wat is je budget, hoe lang wil je er op trainen en wat is een volgende gewenste/noodzakelijke trainingsvorm?) en heb geduld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het grootste talent..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:01 schreef mg91 het volgende:
Wat kun je het beste trainen in je jeugdteam?
Hetzelfde als in je hoofdteam + individuele training??
Top dankje!quote:
ik probeer zelf wel alleen spelers van 15 aan te nemen, maar dat lukt niet altijd.. en als ik bij mn eerste scout een ogenschijnlijke prutser van 15 krijg laat ik hem ook schieten.. en qua positie scouten, daar verschillen de meningen over. Ikzelf doe het niet, ik scout willekeurig, maar anderen zweren erbij..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:16 schreef mg91 het volgende:
[..]
Top dankje!
En wat zijn verder tips voor de jeugdafdeling?
Alleen spelers van 15 aannemen?
En heeft het scouten per positie ook nut?
Bedoelen ze hiermee dat je 7 dagen moet wachten na de laatste promotie, wachten op een financiële update, of wachten tot de volgende maandag?quote:Elke week kun je een jeugdspeler promoveren naar je hoofdteam.
Leeftijd?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:11 schreef mg91 het volgende:
Huidige vaardigheden
Keepen: 3/20 slecht
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 7/20 goed
Scoren: 13/20 wereldklasse
Spelhervatting: 14/20 bovennatuurlijk
Is dat iets voor in de 7e divisie?
jawel toch?
Geen idee wat hij kost, maar bedenk wel dat je hem dan voor 80% kan afschrijven he.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef mg91 het volgende:
[..]
30, maar hij is dan ook voor de komende 2-3 seizoenen!
Dat weet ik, kost momenteel 35.000quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen idee wat hij kost, maar bedenk wel dat je hem dan voor 80% kan afschrijven he.
Rond de miljoen!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef IPeePie het volgende:
[..]
De prijs voordat ie verkocht is zegt niks. Wat is z'n transfervergelijking?
Dat zou ik zeker niet uitgeven voor een 30 jarige. Dat kost je dus ongeveer 800k uitgespreid over een paar jaar.quote:
Wekelijks na iedere financiële update (dus over een uurtje of 6 heb je weer de mogelijkheid een speler te promoveren. Als je dat hebt gedaan moet je wachten tot na de volgende financiële update, zelfde principe als met het scouten van nieuwe talentjes dus..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:35 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Bedoelen ze hiermee dat je 7 dagen moet wachten na de laatste promotie, wachten op een financiële update, of wachten tot de volgende maandag?
Ok, bedankt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wekelijks na iedere financiële update (dus over een uurtje of 6 heb je weer de mogelijkheid een speler te promoveren. Als je dat hebt gedaan moet je wachten tot na de volgende financiële update, zelfde principe als met het scouten van nieuwe talentjes dus..
Wat voor info heb je nodig?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:56 schreef Drassss het volgende:
Weten ook niet echt hoe wij zijn team moeten inschalen natuurlijk. Misschien wat extra info
Wil niet echt lukkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:56 schreef mg91 het volgende:
[..]
Wat voor info heb je nodig?
Ik kan wel wat hulp gebruiken, miss mij even een mailtje in hattrick zelf?
marcelajax17
Een DFW of een FTW inschakelen?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:44 schreef MrMoon het volgende:
hmmz, beetje een probleem vanavond.. 1 van mn 2 (enige) spitsen is geschorst.. maar even wat zitten improviseren.. ben benieuwd wat het wordt..
Als je sowieso weet dat je kansloos bent, kun je net zo goed PICcen en een hogere teamgeest meenemen naar de volgende wedstrijden. Op welk niveau is het leiderschap van je coach?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:38 schreef Fir3fly het volgende:
Nu 2 weken achter elkaar uit spelen, en beide wedstrijden ben ik absoluut kansloos.
Als ik ook nog degradeer hou ik geen fanclub meer over.
Daar gaan we vanuit jaquote:Op zondag 24 juli 2011 17:54 schreef Drassss het volgende:
Over 2 uurtjes weer Bam schreeuwen voor je laptop
Hope so. Straks de thuiswedstrijd tegen een van de sterkste tegenstandersquote:Op zondag 24 juli 2011 17:54 schreef Drassss het volgende:
Over 2 uurtjes weer Bam schreeuwen voor je laptop
Datzelfde geldt eigenlijk ook wel voor mij. Ik wil best voor het eerst in mn HT-carriere een P/D spelenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:31 schreef Drassss het volgende:
Ik ga nog steeds voor plek 1/2, maar als ik vandaag verlies gaat dat een heel lastig verhaal worden...
Uiteraard gaan we beide ook weer doodschoppen uitdelen hequote:Op zondag 24 juli 2011 18:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Datzelfde geldt eigenlijk ook wel voor mij. Ik wil best voor het eerst in mn HT-carriere een P/D spelen
Ik hoop minimaal 2 doodschoppen uit te delenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard gaan we beide ook weer doodschoppen uitdelen he
mja ik heb mn vleugelspeler als FTW opgesteld en mn reserve winger als winger.. die winger heeft ook wat meer PM, dat zal ik ook nodig hebben.. maar ik reken hierdoor op een nederlaag.. het blijft gewoon improviseren tot ik een 3de spits heb..quote:
Kquote:Op zondag 24 juli 2011 19:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me wel! Maar dat komt pas in week 5/6
idem hier waarschijnlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dan mn eerste nederlaag van het seizoen..
hier ookquote:Op zondag 24 juli 2011 20:02 schreef Gijs_ het volgende:
In Hattrick is het blijkbaar wel zomer, allemaal zonnetjes bij de wedstrijden in mijn competitie.
Hier ookquote:Op zondag 24 juli 2011 20:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier ookcompleet met klachten over global warning
KABOOM!quote:10:45
Na 10 minuten liet Bifröst tijdens een counteraanval over rechts zien het onetouchvoetbal perfect te beheersen. Denisas Stankovskis gaf de bal het laatste tikje en bracht daarmee de score op 0-1.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:dorp's Giancarlo Papandrea was dominating his wing and kept sending fine balls into the opposition's box - Vladimir Martemyanov managed to volley one of them into the net to make it 0 - 2 after 13 minutes.
De spanning stijgt...quote:Aanvallen via de vleugels, dat was het devies van PRT. Om dat voor elkaar te krijgen, bleven ze hun aanvallen van het midden via de vleugels sturen.
quote:
quote:Na 19 minuten kwam PRT met 0-1 voor te staan, toen Gied Prent een aanval van links afrondde met een vlammend schot in de verre hoek.
BAM!quote:Na 19 minuten kwam PRT met 0-1 voor te staan, toen Gied Prent een aanval van links afrondde met een vlammend schot in de verre hoek.
quote:
BAM! 2 uit 2 via linksquote:In de 33e minuut kwamen de bezoekers op 0-2 via Claus Prent, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette.
Da's wel wat magertjesquote:Het zonnetje scheen en 14800 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in Bakkerij.
that's it. Alle adviezen ten spijt, vanaf nu, zolang ik deze spelers heb, blijf ik vleugelaanvallen doen, en niets anders meer. Vorige keer kreeg ik ook al zo'n melding.quote:De spelers van Jamess hoorden de woorden van hun coach nog nagalmen en stuurden hun vleugelaanvallen dus naar het centrum.
idd.. dat kan natuurlijk niet..quote:Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef IPeePie het volgende:
M'n kloon geeft gewoon een WO aan een botteam. Dat is toch wel beschamend..
Die melding is alleen maar positief.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
that's it. Alle adviezen ten spijt, vanaf nu, zolang ik deze spelers heb, blijf ik vleugelaanvallen doen, en niets anders meer. Vorige keer kreeg ik ook al zo'n melding.
hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die melding is alleen maar positief.
quote:
Ahquote:Op zondag 24 juli 2011 20:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je taktiek succesvol wordt uitgevoerd.
Je spelers hebben geen voorkeur... Het is gewoon een regel tekst die iemand verzonnen heeft om aan te duiden dat je taktiek wordt uitgevoerd.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Ah![]()
Dus toch gewoon de beste tactiek (afhankelijk van de tegenstander dus) blijven kiezen begrijp ik, en als de tactiek weinig utimaakt voor de vleugelaanval gaan aangezien dat hun voorkeur heeft?
als het weinig uitmaakt, zou ik gewoon kijken waar je aanval het sterkst is en daarvoor kiezen of normaal spelen..quote:Op zondag 24 juli 2011 20:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Ah![]()
Dus toch gewoon de beste tactiek (afhankelijk van de tegenstander dus) blijven kiezen begrijp ik, en als de tactiek weinig utimaakt voor de vleugelaanval gaan aangezien dat hun voorkeur heeft?
Nog niet bij de Copa America finale.quote:
Ohja.. boeit me eigenlijk niet zo en dat zeg ik niet snel over voetbal!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nog niet bij de Copa America finale.
Hup Paraguay!
Uruguay!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nog niet bij de Copa America finale.
Hup Paraguay!
ah ok, het valt op dat ik die al een keer eerder heb gehad kortgeleden.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je spelers hebben geen voorkeur... Het is gewoon een regel tekst die iemand verzonnen heeft om aan te duiden dat je taktiek wordt uitgevoerd.
http://www.powned.tv/nieu(...)e_naakt_op_veld.htmlquote:Op zondag 24 juli 2011 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohja.. boeit me eigenlijk niet zo en dat zeg ik niet snel over voetbal!
Stream loopt al.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
Is dat ergens legaal te volgen? Zo, niet heb ik wel mijn linkjes
En mijn tweede dikke kans die gemist wordtquote:Het werd overduidelijk dat Jamess instructies had gekregen om aan te vallen door het midden toen ze hun vleugelaanvallen gingen vervangen door aanvallen via het centrum.
quote:Briljant samenspel van de bezoekers aan de rechterkant van het veld leidde tot de gelijkmaker. Jamess-speler Ismo Pihlamaa maakte de 1-1 in de 54e minuut.
KLABAM! Een doelpunt met briljant samenspelquote:
BAM!quote:55:54
Dynamo-speler Diederick van Groningen schudde de verdedigers van zich af en scoorde vanaf de rechterflank. De bezoekers namen hiermee een voorsprong van 0-1.
55:34
Het was wel duidelijk dat Dynamo de opdracht had om aan te vallen via de vleugels, wat ze dan ook veelvuldig deden.
ah, mogelijk krijg ik kansenquote:Tamás Budai pakte het niet goed aan: door zijn vele aanvallende acties was hij te moe om nog verdedigend werk te verrichten en liet hij de nodige gaten vallen.
BOEM! 2-1 voorquote:De bezoekers lieten de 1-2 aantekenen door een vrije trap van Eugenio Vago.
BAM!quote:74:50
Op de linkerflank stak Kazimir van Groningen van Dynamo de hele vijandelijke helft over en lepelde in de 74e minuut de 0-2 in het doel.
74:44
De spelers van Dynamo hadden de woorden van hun coach goed in hun oren geknoopt en bleven hun aanvallen door het midden omtoveren in vleugelaanvallen.
jep vleugelaanval werkt primaquote:
Keep was net weer fit ( pleister ) is hij er weer afgetrapt, ONGELOFELIJK!quote:Mels Prent, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken. Chris Prent stond al aan de zijlijn te trappelen om zijn kans te grijpen.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Keep was net weer fit ( pleister ) is hij er weer afgetrapt, ONGELOFELIJK!
beetje een mietje die keeper van je..quote:Op zondag 24 juli 2011 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Keep was net weer fit ( pleister ) is hij er weer afgetrapt, ONGELOFELIJK!
quote:Jari Prent pakte het niet goed aan: door zijn vele aanvallende acties was hij te moe om nog verdedigend werk te verrichten en liet hij de nodige gaten vallen.
Ga vooral zo doorquote:Het gebrek aan ervaring van Pascal Prent werd pijnlijk duidelijk toen hij in de 78e minuut opzichtig in de fout ging. PERSEE wist hier echter niet van te profiteren.
had je niet beter die andere kunnen houden?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zeg dat wel, wat een sissy is het...
Ramp seizoen is nu al een feit
Gelukkig heb ik Gied nog! BAMquote:De bezoekers braken in de 82e minuut door over de linkervleugel. Gied Prent omspeelde de verdedigers en plaatste de bal net langs de keeper: 2-3 voor de bezoekers.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
6-1 voorsprong. Een goede generale voor de wedstrijd tegen Brandy van woensdag.
BAMM!!quote:85:18
De counters van Bifröst bleken dodelijk voor de tegenstander. Menachem Meirov kon op rechts doorbreken en de 2-3 maken.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef YUR het volgende:
5-1 gewonnen
269 hatstats met PIC zonder mn 2 beste defs
In mn eentje bovenaan
GotC 5-0 gewonnen
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef YUR het volgende:
5-1 gewonnen
269 hatstats met PIC zonder mn 2 beste defs
In mn eentje bovenaan
GotC 5-0 gewonnen
Tegen een botjequote:Op zondag 24 juli 2011 21:55 schreef PeeJie_ het volgende:
Vergeten een opstelling te maken voor deze week kwam ik net achter
Omdat ik een hoop spelers verkocht had en nog geen standaardopstelling had. Die heb ik NU dus welquote:Op zondag 24 juli 2011 21:58 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Tegen een botje
Waarom geen standaardopstelling?
Ik ga sowieso PIC spelen hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als je ook maar echt PICt dan
![]()
En de mijnes doen het goed deze pot, ze staan met 3-1 voor, in een wedstrijd waarvan men vooraf dacht dat die verloren zou gaan worden
Ik heb het idee dat ik in een zwakke competitie speel. Als ik zo eens naar de andere uitslagen kijk ook.quote:
Tja allemaal teams met 160 a 190 hatstats. Bij promotie naar de VI gaan die het allemaal zeer moeilijk krijgen..quote:Op zondag 24 juli 2011 22:48 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik in een zwakke competitie speel. Als ik zo eens naar de andere uitslagen kijk ook.
Competitie:VII.693 (25981)
Of heb ik het mis ?
Dat is mijn doel ook niet. Mijn doel is handhavingquote:Op zondag 24 juli 2011 22:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja allemaal teams met 160 a 190 hatstats. Bij promotie naar de VI gaan die het allemaal zeer moeilijk krijgen..
Ik twijfel tussen PIC en PIN voor de wedstrijd van woensdag...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:31 schreef Drassss het volgende:
Met mijn 2e faal-keep ga ik woensdag gewoon piccen en de focus op training leggen. Grafzooi
doe je idd niet verkeerdquote:Op zondag 24 juli 2011 23:26 schreef YUR het volgende:
Best een leuk begin van het seizoen zo... VI.449
Wat zijn z'n skills?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:13 schreef kristyle het volgende:
Bah, ik koop net een speler en krijg onmiddellijk een bericht van een Welshe scout of ik zijn details in hun bestand wil zetten.
Edit: ok, dat was makkelijker dan verwacht.
17 jaar en 62 dagen, TSI = 2 220quote:
Het leek zo mooi, de 79 dagen maken het net geen echt toppertje!quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Izaak Vossius heet en 16 jaar oud is.
Deze speler is redelijk in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Vleugelspel!
Geven we hem een contract, baas?
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef BrandX het volgende:
http://www90.hattrick.org(...)2&messageId=34389755
Een persbericht over de FOK!clash in de hattrick beker tussen mijn team en dat van Koekie. We gaan geschiedenis schrijven
Waarom zou die dan ineens in een bepaald levensjaar mee gaan tellen? Dat wordt gewoon geleidelijk aan opgebouwd, dus zouden de prijzen ook geleidelijk moeten gaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:04 schreef Drassss het volgende:
Ik denk toch een stukje ervaring wat mee gaat tellen?
Ik zal ook eens mijn selectie waarde gaan uitrekenenDat doe ik om de 4/5 weken.
ik snap je sheet niet zo, in je grafieken ziet het er uit alsof ze alleen maar goedkoper worden?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef IPeePie het volgende:
Ik heb net een klein onderzoekje gedaan naar het verloop van prijzen van spelers, naar mate ze ouder worden. Er zitten wat behoorlijk vreemde resultaten in, bijvoorbeeld dat spelers duurder worden als ze een jaar ouder worden, en dat is niet alleen het geval bij keepers.
Als je geinteresseerd bent in het onderzoekje: https://spreadsheets.goog(...)Sm84U3Bha0E&hl=en_US
Zou het eigenlijk ook niet weten.. uit hoeveel spelers bestaat je onderzoek per categorie?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:06 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Waarom zou die dan ineens in een bepaald levensjaar mee gaan tellen? Dat wordt gewoon geleidelijk aan opgebouwd, dus zouden de prijzen ook geleidelijk moeten gaan.
Heb je in je onderzoek rekening gehouden met de verkoopweek? Een 21 jarige kan makkelijk goedkoper zijn in week 14, dan een 22 jarige in week 2...quote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef IPeePie het volgende:
Ik heb net een klein onderzoekje gedaan naar het verloop van prijzen van spelers, naar mate ze ouder worden. Er zitten wat behoorlijk vreemde resultaten in, bijvoorbeeld dat spelers duurder worden als ze een jaar ouder worden, en dat is niet alleen het geval bij keepers.
Als je geinteresseerd bent in het onderzoekje: https://spreadsheets.goog(...)Sm84U3Bha0E&hl=en_US
Gemiddeld gezien is dat ook zo, alleen bijvoorbeeld op hun 28e worden sommige categorieën spelers ineens duurder.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik snap je sheet niet zo, in je grafieken ziet het er uit alsof ze alleen maar goedkoper worden?
Niet al te veel, ik heb als het ware één speler genomen, die dan niet meer getraind zou worden, en alleen maar ouder zou worden. Dus ik heb bijvoorbeeld gekeken hoe veel een midje met 12 PM zonder bijskills waard is op z'n 21, en dan elk jaar tot z'n 32e.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk ook niet weten.. uit hoeveel spelers bestaat je onderzoek per categorie?
Klopt, maar ik heb van alle spelers de TV genomen. Ik ga ervan uit dat de ene TV niet veel recenter is dan de andere, al zit daar natuurlijk wel wat speling in.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je in je onderzoek rekening gehouden met de verkoopweek? Een 21 jarige kan makkelijk goedkoper zijn in week 14, dan een 23 jarige in week 2...
Je zou voor de lol eens moeten kijken naar de verkoopdatums van de spelers die in de TV's staan. Dat kan bij oudere spelers behoorlijk uiteen lopen anders.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:12 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien is dat ook zo, alleen bijvoorbeeld op hun 28e worden sommige categorieën spelers ineens duurder.
[..]
Niet al te veel, ik heb als het ware één speler genomen, die dan niet meer getraind zou worden, en alleen maar ouder zou worden. Dus ik heb bijvoorbeeld gekeken hoe veel een midje met 12 PM zonder bijskills waard is op z'n 21, en dan elk jaar tot z'n 32e.
[..]
Klopt, maar ik heb van alle spelers de TV genomen. Ik ga ervan uit dat de ene TV niet veel recenter is dan de andere, al zit daar natuurlijk wel wat speling in.
Natuurlijk, maar ik ga er van uit dat dat bij elke TV ongeveer zo is. Natuurlijk is dat bij spelers die minder verhandeld worden meer het geval. Maar zelfs dan, als de TV een vertekend beeld geeft, dan zal de gemiddelde speler dat geld er alsnog voor over hebben, omdat men niet vaak bedenkt wat de speler echt waard is, maar gewoon kijkt naar de TV.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:16 schreef Drassss het volgende:
Zoals Biz al zegt, soms staan er nog oude TV's van 1/2 maanden tussen. Als die spelers verkocht zijn in week 16 en de ander in week 3 krijg je een behoorlijk vertekend beeld.
Ik heb nu van vorig seizoen de weken 3, 7, 12, 16 en nu weer week 3 bekeken. Je praat dan echt over tonnen verschil. Zeker bij kale CM's. Die prijs is van 2 miljoen naar 8 ton gegaan en zit nu weer op 1,3 bijvoorbeeld
Daar wordt meer op gelet dan je denkt.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:17 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ga er van uit dat dat bij elke TV ongeveer zo is. Natuurlijk is dat bij spelers die minder verhandeld worden meer het geval. Maar zelfs dan, als de TV een vertekend beeld geeft, dan zal de gemiddelde speler dat geld er alsnog voor over hebben, omdat men niet vaak bedenkt wat de speler echt waard is, maar gewoon kijkt naar de TV.
Twijfel ik ook wel aan.. Ik denk daarom dat je onderzoek feitelijk best aardig is uitgevoerd alleen dat je hierdoor wel die rare dingen achter de komma krijgtquote:Op maandag 25 juli 2011 15:17 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ga er van uit dat dat bij elke TV ongeveer zo is. Natuurlijk is dat bij spelers die minder verhandeld worden meer het geval. Maar zelfs dan, als de TV een vertekend beeld geeft, dan zal de gemiddelde speler dat geld er alsnog voor over hebben, omdat men niet vaak bedenkt wat de speler echt waard is, maar gewoon kijkt naar de TV.
Sorry, maar dat 2 van de 4 spelers op hun 25e ineens stijgen, en 3 van de 4 op hun 28e, lijkt me zeker niet toevallig. Ook de verouderde TV kan dat niet compenseren, want waarom zou een 28 jarige meer/minder verhandeld worden dan én de 27-jarige, én de 29-jarige?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Twijfel ik ook wel aan.. Ik denk daarom dat je onderzoek feitelijk best aardig is uitgevoerd alleen dat je hierdoor wel die rare dingen achter de komma krijgt
Interessant feitje hiero, mijn basis 11 is met 1 miljoen gestegen vergeleken met week 16 vorig seizoen en daar zit amper training in.
Het enige wat je duidelijk ziet in het onderzoek, is dat de prijs gewoon daalt naarmate een speler ouder wordt. Dat er pieken in komen wil gewoon zeggen dat de TV niet helemaal lekker klopt dan.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Twijfel ik ook wel aan.. Ik denk daarom dat je onderzoek feitelijk best aardig is uitgevoerd alleen dat je hierdoor wel die rare dingen achter de komma krijgt
Interessant feitje hiero, mijn basis 11 is met 1 miljoen gestegen vergeleken met week 16 vorig seizoen en daar zit amper training in.
Waarom zou dat effect specifiek op 25 en 28 jarige van toepassing zijn, meer dan 27 en 29 jarigen? En dat bij de meerderheid van de spelers? Da's wel erg toevallig, niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het enige wat je duidelijk ziet in het onderzoek, is dat de prijs gewoon daalt naarmate een speler ouder wordt. Dat er pieken in komen wil gewoon zeggen dat de TV niet helemaal lekker klopt dan.
Dat is gewoon normaal. In het begin worden veel spelers gekocht omdat veel managers hun team op een goed niveau willen hebben.
Je moet naar de lijn in het geheel kijken. Niet naar de pieken. Wil je het goed doen, neem dan niet maar 1 stat, maar ga voor verschillende hoodstats. Dan kun je alles bij elkaar optellen, en als dan nog steeds 25 jarige duurder zijn dan 24 jarige, heb je een punt. Maar zoals ik het nu zie, heb je maar 1 skill genomen steeds.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:22 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat 2 van de 4 spelers op hun 25e ineens stijgen, en 3 van de 4 op hun 28e, lijkt me zeker niet toevallig. Ook de verouderde TV kan dat niet compenseren, want waarom zou een 28 jarige meer/minder verhandeld worden dan én de 27-jarige, én de 29-jarige?
Ik heb verschillende hoofdstats genomen. Waar je eigenlijk om vraagt is een grafiek van het gemiddelde van die 4 hoofdstats. Dat kan ik doen, maar je ziet toch zo ook al, dat die een piek zou hebben op de 25 en 28 jaar?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet naar de lijn in het geheel kijken. Niet naar de pieken. Wil je het goed doen, neem dan niet maar 1 stat, maar ga voor verschillende hoodstats. Dan kun je alles bij elkaar optellen, en als dan nog steeds 25 jarige duurder zijn dan 24 jarige, heb je een punt. Maar zoals ik het nu zie, heb je maar 1 skill genomen steeds.
Wat mij betreft niet representatief genoeg om tot de conclusie te komen dan spelers weer duurder worden als ze oudere worden.
Verschillende hoofdstats inderdaad. Maar geen variatie in de hoogte van die skill.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:27 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb verschillende hoofdstats genomen. Waar je eigenlijk om vraagt is een grafiek van het gemiddelde van die 4 hoofdstats. Dat kan ik doen, maar je ziet toch zo ook al, dat die een piek zou hebben op de 25 en 28 jaar?
Gaat lekkerquote:Op maandag 25 juli 2011 15:30 schreef Drassss het volgende:
A-Team ¤ 23.819.000,00
B trainees ¤ 3.201.000,00
Wissels ¤ 198.000,00
Waailappen ¤ 96.000,00
Totaal ¤ 27.314.000,00
Kas ¤ 7.723.000,00
Totaal ¤ 35.037.000,00
Vorig seizoen ( in week 3 ) was mijn selectie nog 30,8 Miljoen waard
Het maakt me eerlijk gezegd geen bal uit dat ik dit volgens HAG geen onderzoek zou mogen noemen, en het lijkt me ook niet relevant.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verschillende hoofdstats inderdaad. Maar geen variatie in de hoogte van die skill.
Bij HAG duren onderzoeken soms maanden, het lijkt me niet dat je na een ochtend en middagje wat bedragen af kunt gaan en dat een onderzoek noemen.
Yup.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:33 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Gaat lekker
[..]
Het maakt me eerlijk gezegd geen bal uit dat ik dit volgens HAG geen onderzoek zou mogen noemen, en het lijkt me ook niet relevant.
Behalve het feit dat variatie in de hoogte van de hoofdskill natuurlijk meer data, en dus nauwkeurigere gegevens, had opgeleverd, veranderd het fundamenteel niks.
Dus jij wijt deze resultaten aan niet genoeg data, en dus onnauwkeurigheid?
Je denkt dus echt dat die pieken op 25 en 28 toevallig zijn?
Mooi dat je die eerste opmerking weg haalde, wat dat staat er helemaal los van. Er is namelijk een techniek die daar voor zorgt.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Snap je wel hoe klein de kans is dat dat inderdaad toeval is?
Wat betreft die eerdere opmerking, die leek me wat te vijandig, daarom heb ik hem weggehaald. Alleen dat heeft inderdaad een aanleiding ja. Anders was het wel erg toevallig, dat je elke keer dat je de kraan opendraait, er water uit komt.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mooi dat je die eerste opmerking weg haalde, wat dat staat er helemaal los van. Er is namelijk een techniek die daar voor zorgt.
En ik denk dat de kans heel erg groot is dat dit vandaag zo is.
Ik probeer je anders alleen maar een zetje in de goede richting te geven om tot een goed gegronde conclusie te kunnen komen. Nogmaals, ik vind dat je te weinig data hebt om echt aan te kunnen tonen dat dit een trend is.
Statistisch gezien heb je gelijk. Maar mijn oud economie leraar had altijd een hele mooi uitspraak: "Je hebt leugens, grote leugens en je hebt statistieken". Dit is daar een voorbeeld van. Toevallig past deze uitkomst bij het antwoord dat je wilt hebben.
Ik kan daar volgensmij alleen mijn transfers submitten, maar ik zie geen manier om de resultaten in te zien. Klopt dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze link is misschien wel interessant voor je. Ik kan hem nu niet openen omdat de site geblokkeerd is: http://www.databased.at/hattrick/htpe/
Nadat je ze hebt gesubmit, kun je ook statistieken opvragen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik kan daar volgensmij alleen mijn transfers submitten, maar ik zie geen manier om de resultaten in te zien. Klopt dat?
Ja, ik zag het net, wou al m'n post gaan edittenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nadat je ze hebt gesubmit, kun je ook statistieken opvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |