SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Nu moet ik er zelf ook aan geloven, briljant midje eruit, redelijk erinquote:Dikkerds-speler Ladislav Březina kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 63e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Herrmann Strand moest laten vervangen.
Dat doet je tegenstander dan toch beterquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:34 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nu moet ik er zelf ook aan geloven, briljant midje eruit, redelijk erin
Daar stond me iets van bij, dat je 'm een maandje geleden oid ook al eens had gepost en dat 'ie toen al een hele poos in je team zat, zonder dat je de huidige skills kende.. Al kan ik me vergissen uiteraard..quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:28 schreef DutchieBre het volgende:
Nauwelijks getraind ?? Hij staat al vanaf het begin te trainen zoals het hoort. Ik twijfel alleen wat ik moet doen als hij 17 jaar is. Het lijkt me ook leuk om hem als eigen speler te houden.
In principe is PM+Korte Pass een prima training (alleen PM+Vleugelspel is een suboptimale combinatie), met Positiespel, Passen en Vleugelspel als belangrijkste skills. Ik zou alleen wel zo snel mogelijk proberen te achterhalen wat z'n huidige niveau op Passen en Vleugelspel is. Dus ook eens een keer primair Korte Pass en Primair Vleugelspel trainen (met huidig niveau Passen/Vleugelspel van andere trainees zoveel mogelijk bekend uiteraard).quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:30 schreef DutchieBre het volgende:
Momenteel is ie :
[..]
Maar een NT speler in je team is natuurlijk ook leuk ..
BAM!quote:Het thuispubliek reageerde gelaten toen Gied Prent over rechts doorbrak en met een vlammend schot de voorsprong van de bezoekers nog verder uitbreidde. Het scorebord toonde na 69 minuten de stand 0-3.
Was Vullie in de kleedkamer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:47 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
2-0 verloren, en mn beste def eraf met +2
Je speelde wel vleugelaanval mag ik hopen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:47 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
2-0 verloren, en mn beste def eraf met +2
Niet aan gedacht...speel zo goed als nooit bepaalde tactiekenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je speelde wel vleugelaanval mag ik hopen?
Hij is 16 jaar en 49 dagen. Hij heeft vandaag een 3de gele kaart gehad van t seizoen, dus hij is geschorst volgende matchquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daar stond me iets van bij, dat je 'm een maandje geleden oid ook al eens had gepost en dat 'ie toen al een hele poos in je team zat, zonder dat je de huidige skills kende.. Al kan ik me vergissen uiteraard..
[..]
In principe is PM+Korte Pass een prima training (alleen PM+Vleugelspel is een suboptimale combinatie), met Positiespel, Passen en Vleugelspel als belangrijkste skills. Ik zou alleen wel zo snel mogelijk proberen te achterhalen wat z'n huidige niveau op Passen en Vleugelspel is. Dus ook eens een keer primair Korte Pass en Primair Vleugelspel trainen (met huidig niveau Passen/Vleugelspel van andere trainees zoveel mogelijk bekend uiteraard).
Hoe oud is 'ie nu (m.a.w. hoe lang heb je nog voor 17j0d)?
Zo rustig aan vind ik dat niet hooorquote:84:56
In de 84e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Anton Toompere van Obikliki werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 1-6.
84:47
Vanaf dit moment geloofden de spelers van Obikliki het verder wel, en beperkten ze zich tot het verdedigen van hun voorsprong.
84:39
Idálio Pacheco van Obikliki strafte een fout aan de rechterkant van de thuisspelende ploeg af, zodat hij in de 84e minuut de voorsprong kon uitbreiden naar 1-5.
Met 2x formidabel vleugelaanval en een matig centrale aanval zou ik dat dan maar eens overwegen.. Overigens hoef je Mats nog steeds geen bloemetje te sturen, een pot als deze zou je 9 op de 10 keer nog steeds moeten winnen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet aan gedacht...speel zo goed als nooit bepaalde tactieken
Normaal gesproken had mn aanval wonderbaarlijk-uitmuntend-briljant geweest, maar aangezien ik een hoger middenveld had verwacht bij mijn tegenstander heb ik mn 2 spitsen langs de kan gezet en gekozen voor 2 DFW'squote:Op woensdag 20 juli 2011 18:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met 2x formidabel vleugelaanval en een matig centrale aanval zou ik dat dan maar eens overwegen.. Overigens hoef je Mats nog steeds geen bloemetje te sturen, een pot als deze zou je 9 op de 10 keer nog steeds moeten winnen.
Dat is kloten, heb je een 4teams-competitie of groter? En uiteraard wel ook alle mogelijke oefenwedstrijden meepakken (heb daardoor net zelf 3 wedstrijden in 3 dagen - 1 op maandag, 2 vandaag - achter de rugquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Hij is 16 jaar en 49 dagen. Hij heeft vandaag een 3de gele kaart gehad van t seizoen, dus hij is geschorst volgende match..
Met name dus je eigen aanvalskracht niet goed ingeschat.. DFW's zijn wel tof, alleen zonder Passen en met name Scoren blijft er vaak weinig centrumaanval overquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Normaal gesproken had mn aanval wonderbaarlijk-uitmuntend-briljant geweest, maar aangezien ik een hoger middenveld had verwacht bij mijn tegenstander heb ik mn 2 spitsen langs de kan gezet en gekozen voor 2 DFW's
Oh well, dit seizoen gaat toch nergens over. Wordt hoogstwaarschijnlijk een kleurloos seizoen in de subtopquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met name dus je eigen aanvalskracht niet goed ingeschat.. DFW's zijn wel tof, alleen zonder Passen en met name Scoren blijft er vaak weinig centrumaanval over
Hier ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:03 schreef Drassss het volgende:
Gelukkig mijn beste CM heeft maar een +1
En gewonnen.quote:
1 penalty is er maar in gegaanquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik moet tegen Brandy...
Jamess - TeamKoekje (346099693)
Ik moet tegen Brandy...
Ik moet tegen Brandy...
Ik moet tegen Brandy...
Niet down, wel traag/foutgevoelig. Soms even herladen, soms even een kopje koffie zetten tussendoor (of biertje doppen zo je wilt..). 't Ging eigenlijk ook al te goed de laatste dagenquote:
Op het moment van posten gaf ie een foutmelding op niet-stage servers, en op stage kreeg ik overal applicatiefout. Maar op het moment doet ie het weer redelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Niet down, wel traag/foutgevoelig. Soms even herladen, soms even een kopje koffie zetten tussendoor (of biertje doppen zo je wilt..). 't Ging eigenlijk ook al te goed de laatste dagen
Ik heb er ook niet eerder van gehoord. Erg tofquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren, is dit de eerste keer dat FOK!kers elkaar tegen komen in de beker.
Door niet te voetballen....helaas zit er anders nix opquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:12 schreef mg91 het volgende:
Weer 2 blessures in een friendly..
Hoe voorkom je blessures?
Fysio's inhurenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef mg91 het volgende:
Haha okee, naja dat is minder!
Ik denk misschien kun je op een of andere manier je blessure aantal iets verminderen ofzo!
Zoals Flap ( YUR ) al zegt.. ik zou er niet al teveel geld insteken. Ik heb er 1tje, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:20 schreef mg91 het volgende:
Ik heb er momenteel 2, hoeveel raden jullie aan?
En hoeveel van de rest van de personeelsleden raden jullie aan?
Ik heb 3 fysio's en zelden blessures.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:20 schreef mg91 het volgende:
Ik heb er momenteel 2, hoeveel raden jullie aan?
En hoeveel van de rest van de personeelsleden raden jullie aan?
Meer oneerlijke/beruchte/temperamentvolle/opvliegende spelers kopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef mg91 het volgende:
Haha okee, naja dat is minder!
Ik denk misschien kun je op een of andere manier je blessure aantal iets verminderen ofzo!
ik heb 4 fysio's en vaak blessuresquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb 3 fysio's en zelden blessures.
dan moet je er 1 ontslaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik heb 4 fysio's en vaak blessures
quote:Friso van Vught (272453237)
23 jaar en 83 dagen, volgende verjaardag: 20-08-2011
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 06-05-2011 (7/45), 11wk)
Total Skill Index (TSI): 72 320
Loon: 22 890 ¤/week
366 240 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
HTMS Punten: Vaardigheid: 750 / Potentieel: 1349
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Nazareno Aguerreberry (277883938)
21 jaar en 86 dagen, volgende verjaardag: 17-08-2011
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
(sinds 13-04-2011 (4/45), 14wk 2d)
Total Skill Index (TSI): 56 640
Loon: 22 836 ¤ (19 030 ¤) /week inclusief 20% bonus
365 376 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Onvoorspelbaar
HTMS Punten: Vaardigheid: 842 / Potentieel: 1736
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: formidabel
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: rampzalig
De laatste is een van mn FC'squote:Adam Bulava (208014573)
27 jaar en 105 dagen, volgende verjaardag: 29-07-2011
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
(sinds 17-09-2010 (6/43), 2s 12wk)
Total Skill Index (TSI): 6 160
Loon: 660 ¤ (550 ¤) /week inclusief 20% bonus
10 560 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Technisch
HTMS Punten: Vaardigheid: 498 / Potentieel: 506
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: formidabel
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Luiheid, heb mijn team een tijd verwaarloost en heb geen idee waar te beginnen met puin ruimen.quote:
Op zich ook niet zo lastig, mits je bereid bent om even concessies te doen (wat ongetwijfeld het geval is als je je team toch al een tijd hebt verwaarloosd). Welke linies kunnen nog een poosje mee? Of misschien beter, welke zijn absoluut aan vervanging toe? Neem dat als nieuwe trainingslinie, zorg voor de juiste trainees (wat is je budget, hoe lang wil je er op trainen en wat is een volgende gewenste/noodzakelijke trainingsvorm?) en heb geduldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:02 schreef kristyle het volgende:
[..]
Luiheid, heb mijn team een tijd verwaarloost en heb geen idee waar te beginnen met puin ruimen.
Dit is misschien wel een interessante manier om ook terug wat actiever te worden en blijven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Op zich ook niet zo lastig, mits je bereid bent om even concessies te doen (wat ongetwijfeld het geval is als je je team toch al een tijd hebt verwaarloosd). Welke linies kunnen nog een poosje mee? Of misschien beter, welke zijn absoluut aan vervanging toe? Neem dat als nieuwe trainingslinie, zorg voor de juiste trainees (wat is je budget, hoe lang wil je er op trainen en wat is een volgende gewenste/noodzakelijke trainingsvorm?) en heb geduld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het grootste talent..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:01 schreef mg91 het volgende:
Wat kun je het beste trainen in je jeugdteam?
Hetzelfde als in je hoofdteam + individuele training??
Top dankje!quote:
ik probeer zelf wel alleen spelers van 15 aan te nemen, maar dat lukt niet altijd.. en als ik bij mn eerste scout een ogenschijnlijke prutser van 15 krijg laat ik hem ook schieten.. en qua positie scouten, daar verschillen de meningen over. Ikzelf doe het niet, ik scout willekeurig, maar anderen zweren erbij..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:16 schreef mg91 het volgende:
[..]
Top dankje!
En wat zijn verder tips voor de jeugdafdeling?
Alleen spelers van 15 aannemen?
En heeft het scouten per positie ook nut?
Bedoelen ze hiermee dat je 7 dagen moet wachten na de laatste promotie, wachten op een financiële update, of wachten tot de volgende maandag?quote:Elke week kun je een jeugdspeler promoveren naar je hoofdteam.
Leeftijd?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:11 schreef mg91 het volgende:
Huidige vaardigheden
Keepen: 3/20 slecht
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 7/20 goed
Scoren: 13/20 wereldklasse
Spelhervatting: 14/20 bovennatuurlijk
Is dat iets voor in de 7e divisie?
jawel toch?
Geen idee wat hij kost, maar bedenk wel dat je hem dan voor 80% kan afschrijven he.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef mg91 het volgende:
[..]
30, maar hij is dan ook voor de komende 2-3 seizoenen!
Dat weet ik, kost momenteel 35.000quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen idee wat hij kost, maar bedenk wel dat je hem dan voor 80% kan afschrijven he.
Rond de miljoen!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef IPeePie het volgende:
[..]
De prijs voordat ie verkocht is zegt niks. Wat is z'n transfervergelijking?
Dat zou ik zeker niet uitgeven voor een 30 jarige. Dat kost je dus ongeveer 800k uitgespreid over een paar jaar.quote:
Wekelijks na iedere financiële update (dus over een uurtje of 6 heb je weer de mogelijkheid een speler te promoveren. Als je dat hebt gedaan moet je wachten tot na de volgende financiële update, zelfde principe als met het scouten van nieuwe talentjes dus..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:35 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Bedoelen ze hiermee dat je 7 dagen moet wachten na de laatste promotie, wachten op een financiële update, of wachten tot de volgende maandag?
Ok, bedankt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wekelijks na iedere financiële update (dus over een uurtje of 6 heb je weer de mogelijkheid een speler te promoveren. Als je dat hebt gedaan moet je wachten tot na de volgende financiële update, zelfde principe als met het scouten van nieuwe talentjes dus..
Wat voor info heb je nodig?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:56 schreef Drassss het volgende:
Weten ook niet echt hoe wij zijn team moeten inschalen natuurlijk. Misschien wat extra info
Wil niet echt lukkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:56 schreef mg91 het volgende:
[..]
Wat voor info heb je nodig?
Ik kan wel wat hulp gebruiken, miss mij even een mailtje in hattrick zelf?
marcelajax17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |