Ik haal alleen maar de woorden aan van Dijkstraquote:
Als Boogerd het niet bevestigd, lullen ze maar watquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik haal alleen maar de woorden aan van Dijkstra
Hoe is het met je 16jarig mokkeltje?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Nober het volgende:
Hivert of Hilarisch?(Wat daalde die Hoogerland, onze held natuurlijk, goed!!)
Net de etappe gekeken (SBS Australia), toen Tjallingii reageerde op Chavanel's zoveelste poging bleek SBS pas in de gaten te hebben dat het Mollema was toen dat in beeld kwam te staan!
Aardige poging van Contador maar waarom wacht hij niet tot morgen en overmorgen? Ik denk dat Evans heus nog wel lost, en Fränk ook wel.
Weer een Noor die wint, normaalgesproken zou je toch denken aan doping, idem voor die Pérez.
Ja goed, zachtjes ze slaapt... heb d'r net voorgelezen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hoe is het met je 16jarig mokkeltje?
is al een paar jaar zoquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
JA die Sammy Sanchez begint toch zijn naam als meesterdaler een beetje te verliezen. Was vandaag weer niet veel soeps.
Ze lieten het bij Tour de Jour gisteren ook nog zien inderdaad, dat achterwiel kwam echt ver van de grond. En dan nog steeds mensen die zeggen dat het geen gevaarlijke afdaling wasquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:48 schreef One_of_the_few het volgende:
Als je het laatst gifje in goede kwaliteit bekijkt zie je dat het achterwiel van Samsan door een boomstronk onder de weg omhoog schiet net voordat hij moet insturen. Dat hij dan toch de bocht houdt is grote klasse.
Op het eerste oog lijkt het een slechte bocht, achteraf rijdt hij hem briljant. Wie zou zo'n bocht nog houden?
Was het ook niet. De beperkte stuurmanskunsten en de extreme risico's die ze nemen, maakt het gevaarlijk. Als jij of ik er gaan afdalen met 25km p/u en dichtgeknepen remmen is er niets gevaarlijks aan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ze lieten het bij Tour de Jour gisteren ook nog zien inderdaad, dat achterwiel kwam echt ver van de grond. En dan nog steeds mensen die zeggen dat het geen gevaarlijke afdaling was
Hobbelig wegdek en de half door de bomen schijnende zon zijn anders een behoorlijk kutte combinatie in een afdaling.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was het ook niet. De beperkte stuurmanskunsten en de extreme risico's die ze nemen, maakt het gevaarlijk. Als jij of ik er gaan afdalen met 25km p/u en dichtgeknepen remmen is er niets gevaarlijks aan.
Als er boomstronken in een afdaling liggen, op minder dan 10km van de aankomst... dan kan je wel verwachten dat er risico's worden genomen he..quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was het ook niet. De beperkte stuurmanskunsten en de extreme risico's die ze nemen, maakt het gevaarlijk. Als jij of ik er gaan afdalen met 25km p/u en dichtgeknepen remmen is er niets gevaarlijks aan.
Mee eens. Neemt niet weg dat de hoeveelheid risico die men neemt bepalend is, wat dus vooral de leiders in de wedstrijd en de klassementrenners zijn. Ga op plek 80 kijken en iedereen gaat een stuk veiliger naar beneden. Iemand als Hivert kan gewoon niet sturen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hobbelig wegdek en de half door de bomen schijnende zon zijn anders een behoorlijk kutte combinatie in een afdaling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |