Thanks for working with me on this one, Steve.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Zie je wel dat Steve meeleest.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Full-screen iTunes en iWork Support
Dat iemand dat überhaupt nog gebruikt terwijl er Chrome (en Safari) bestaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:51 schreef Renesite het volgende:
En mijn hele firefox is ook aan het kotsen
Safari vind ik niet fijn, en eigenlijk Chrome ook niet. Wat ik al zei over top/down en met 3 vingers naar vorige en volgende paginaquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat iemand dat überhaupt nog gebruikt terwijl er Chrome (en Safari) bestaan.
Lees m'n link hierbovenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Safari vind ik niet fijn, en eigenlijk Chrome ook niet. Wat ik al zei over top/down en met 3 vingers naar vorige en volgende pagina
quote:
Gizmodo dus nog steeds zuur nav het iPhone 4 akkefietje.quote:Okay, so OS X Lion isn't perfect. But chances are, that probably isn't going to stop you from picking it up today.
Eigenlijk veel logischer toch. Alsof je je vingers echt op de pagina hebt liggen en die wegschuift.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:49 schreef Renesite het volgende:
Ewwwwwww dat andere kant op scrollen MOET ik veranderen
Idd. En al helemaal logisch als je ook een iPad gebruikt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eigenlijk veel logischer toch. Alsof je je vingers echt op de pagina hebt liggen en die wegschuift.
Heb ik nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En al helemaal logisch als je ook een iPad gebruikt.
Nee inderdaad. Ik kan nog steeds niet top/down terug vinden...quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mja, 6 jaar aan multi-touch scrollgedrag verander ik niet zomaar even.
Is gewoon een kwestie van wennenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eigenlijk veel logischer toch. Alsof je je vingers echt op de pagina hebt liggen en die wegschuift.
Heb wel een timemachine backup van een uur geleden, zou in principe genoeg moeten zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je moet niets, maar het is wel zo veilig. Je gaat tenslotte systeembestanden overschrijven.
OP staat trouwens hier: http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Apple_SC2
Dezelfde build als degene die Lion niet gekocht hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:01 schreef BradSpit het volgende:
degene die Lion gekocht hebben wat is het Buildnummer van jullie Lion?
ga naar Appeltje (linksboven in)>Over deze Mac>klik op Versie 10.7..
Installing. Benieuwd of ik er aan kan wennen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mja, 6 jaar aan multi-touch scrollgedrag verander ik niet zomaar even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |