FOK!forum / Klaagbaak / en maar klagen......
dagabzwoensdag 20 juli 2011 @ 16:09
In de ruim anderhalf jaar dat ik nu werkzaam ben bij PostNl-pakketten(dcp Zwolle) is het mij opgevallen, dat wanneer er over PostNL geschreven of gesproken wordt, dit meestal "ach & wee " betreft,over "verdwenen",verkeerd of niet bezorgde post en pakketten, en weet ik veel wat meer...
Zelden hoor je je een goed woord, laat staan een positief geluid,....meestal van Hypochriete klanten, die, (ondanks dat er tegenwoordig ruime keuze is tussen "onze" concurenten op de markt) er kennelijk toch wel voor blijven kiezen, hun post door Postnl te laten verzorgen!
Ik vraag mij dan ook werkelijk af, hoe serieus ik die klachten(enkele daargelaten dan, want waar gewerkt wordt maakt men fouten) nu eigenlijk moet nemen?
Is het mischien een "Trend "geworden? om maar wat te klagen, is het niet gewoon een manier om hun dagelijkse frustraties te kunnen botvieren ?
Want, de manier waarop is veelal behoorlijk ongegeneerd en bot, en dat liebe leute,...dat komt me meters ver de strot uit!!!! ik hoef mij ( en mijn hardwerjkende collega's) toch niet voor rotte vis te laten uitmaken?
Jammer genoeg wodrt hiertegen maar weinig geargeerd,...té weinig naar mijn mening!
Dat is waarom ik hier in dit Toppic een lans probeer te breken, voor de mensen die 'snachts op de Dc's de benen uit hun lijf sjouwen, die extra uren moeten draaien wegens onderbezetting, de mensen die door weer en wind gaan met veel te zware tassen, of uren in de file staan.
Dat allemaal doen met een enorme toewijding, om er zorg voor te dragen dat post en pakket, goed en op tijd afgeleverd zal worden op het juiste adres.
dus, "klagende Kloojo's"
Klaag als er klachten zijn, en doe dat aan het juiste adres
Maar stort je je bagger niet uit over de hoofden van mij en mijn collega's
D't hebben wij écht niet verdiend!
wasgetekend, G@BZ

[ Bericht 3% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 20-07-2011 16:13:21 (Hyves link verwijderd. Niet verstandig. ) ]
kovenantwoensdag 20 juli 2011 @ 16:13
zeur niet zo !
negatieve publiciteit hoor je altijden overal, positief zul je zelden tot nooit wat horen.
zo gaat dat overal en met alles.
en zoiezo als je betaald voor een bepaalde service ga je ervanuit dat het goed gebeurt,
dan is het logisch dat je klaagt als het niet goed gebeurt.

en over de mensen die hun werk goed doen bij postnl: goed bezig hoor dar niks negatiefs over!!!
maar als je kiest voor een bepaalde functie kan je bepaalde dingen verwachten en word je vaak ook op getraind.
Stokstaartwoensdag 20 juli 2011 @ 16:14
[ Bericht 3% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 20-07-2011 16:13:21 (Hyves link verwijderd. Niet verstandig. ) ]
#ANONIEMwoensdag 20 juli 2011 @ 16:14
Maar als ik, zakelijk, een mailtje naar de support van PostNL stuur gewoon lekker niet reageren :')

Nee sorry, maar wat kovenant zegt. Tevens vind ik de support van PostNL nog steeds bagger, maargoed, dat is als tijden zo.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2011 16:16:32 ]
kwiwiwoensdag 20 juli 2011 @ 16:23
quote:
Zelden hoor je je een goed woord, laat staan een positief geluid,....meestal van Hypochriete klanten, die, (ondanks dat er tegenwoordig ruime keuze is tussen "onze" concurenten op de markt) er kennelijk toch wel voor blijven kiezen, hun post door Postnl te laten verzorgen!
Helaas zijn er in Nederland nog steeds bedrijven die TNT/PostNL gebruiken om hun pakketten te versturen. Als klant van dat bedrijf heb ik dus geen keuze.

En zoals hierboven al wordt gezegd: je betaalt ergens voor en als de afgesproken service/dienst niet wordt geleverd, dan mag je toch zeker klagen of niet? :{
Kikopuzwoensdag 20 juli 2011 @ 16:27
Zou die OP opnieuw mogen? Ik ken 't net verstehen.
bas-beestwoensdag 20 juli 2011 @ 16:27
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Helaas zijn er in Nederland nog steeds bedrijven die TNT/PostNL gebruiken om hun pakketten te versturen. Als klant van dat bedrijf heb ik dus geen keuze.
Het kan altijd erger... DPD |:(

quote:
En zoals hierboven al wordt gezegd: je betaalt ergens voor en als de afgesproken service/dienst niet wordt geleverd, dan mag je toch zeker klagen of niet? :{
En dat dus...
#ANONIEMwoensdag 20 juli 2011 @ 16:28
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Helaas zijn er in Nederland nog steeds bedrijven die TNT/PostNL gebruiken om hun pakketten te versturen. Als klant van dat bedrijf heb ik dus geen keuze.

En zoals hierboven al wordt gezegd: je betaalt ergens voor en als de afgesproken service/dienst niet wordt geleverd, dan mag je toch zeker klagen of niet? :{
Mevrouw heeft er denk ik moeite mee dat het bedrijf waar ze werkt in negatief daglicht wordt gezet, ik vermoed dat de PR afdeling het allemaal wel prima vindt.
De afdeling die de klachten hoort te behandelen heeft het in ieder geval druk zat, ruim een maand geleden contact gehad en nog geen gehoor ^O^
Jerrowoensdag 20 juli 2011 @ 16:30
DHL ^O^
Bushaltewoensdag 20 juli 2011 @ 16:33
TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer

Dit was zeker TS. :')
Postalzwoensdag 20 juli 2011 @ 16:40
lol ik werd ook postnl pakketten @ zwolle.
wat een droeftoeters daar
Postalzwoensdag 20 juli 2011 @ 16:44
ts heb je een vriend? :)
Parietale_kwabwoensdag 20 juli 2011 @ 16:45
Ik had laatst iets op internet besteld dat direct de volgende dag door een vriendelijke pakketbezorger van TNT/PostNL bij mij afgeleverd werd!

Dat was echt fantastisch!!
Isdezenaamalbezetwoensdag 20 juli 2011 @ 16:56
quote:
Haha. ik moest hier ook aan terugdenken.
Ik hoor ook meestal geen negatieve verhalen over de bezorging (behalve hier, volledig terecht) maar over het bedrijf zelf.
Vierkant.woensdag 20 juli 2011 @ 17:00
Bij ons is de pakketpost wel altijd goed, maar TS moet niet zo klagen.
kwiwiwoensdag 20 juli 2011 @ 17:12
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:28 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Mevrouw heeft er denk ik moeite mee dat het bedrijf waar ze werkt in negatief daglicht wordt gezet, ik vermoed dat de PR afdeling het allemaal wel prima vindt.
De afdeling die de klachten hoort te behandelen heeft het in ieder geval druk zat, ruim een maand geleden contact gehad en nog geen gehoor ^O^
Reken er maar niet op dat je nog antwoord krijgt :') Ik wacht al 2 jaar :D
vogeltjesdanswoensdag 20 juli 2011 @ 17:17
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:14 schreef Stokstaart het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 20-07-2011 16:13:21 (Hyves link verwijderd. Niet verstandig. ) ]
Volgende keer in grijs en undercase doen :')
Drommeldariswoensdag 20 juli 2011 @ 17:18
Bij deze, goed bezig TS. Je hebt nog nooit iets niet bij mij bezorgt.
#ANONIEMwoensdag 20 juli 2011 @ 17:19
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Reken er maar niet op dat je nog antwoord krijgt :') Ik wacht al 2 jaar :D
Muah, dit gaat om een pakket met een waarde van ongeveer 10000 Euro, het is zelfs een pallet, ze zijn hem kwijt :')
kwiwiwoensdag 20 juli 2011 @ 17:19
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Muah, dit gaat om een pakket met een waarde van ongeveer 10000 Euro, het is zelfs een pallet, ze zijn hem kwijt :')
Is zeker van de vrachtwagen gevallen :')
maxburgerwoensdag 20 juli 2011 @ 17:20
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:14 schreef Stokstaart het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 20-07-2011 16:13:21 (Hyves link verwijderd. Niet verstandig. ) ]
Vet koel! Jou post word geweizigt terweil je tiept!
Shinji-Onowoensdag 20 juli 2011 @ 17:20
Niet aantrekkelijk om te lezen, dus niet gedaan.
LudoSanderswoensdag 20 juli 2011 @ 17:21
Goed verhaal, lees lekker weg. Zou het zo nogmaals lezen.
#ANONIEMwoensdag 20 juli 2011 @ 17:22
quote:
9s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Is zeker van de vrachtwagen gevallen :')
_O-

Het mooie is nog: we moesten er zelf achter komen, want zoiets valt natuurlijk niet op bij PostNL! ;)
#ANONIEMwoensdag 20 juli 2011 @ 17:22
quote:
9s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
Goed verhaal, lees lekker weg. Zou het zo nogmaals lezen.
QFT.

LudoSanders weet alles, weet wanneer iets ellenlang is, kan lezen wat de motivaties van mensen zijn, wat hun intrapersoonlijke overwegingen zijn, hij is de ultieme de-framer!
Catch22-woensdag 20 juli 2011 @ 17:24
ik heb taxi gereden en toen moest ik wel eens mensen naar dat distributiecentrum brengen die daar werkten..

Wat een halve garen zeg. Ik vond het plots niet meer zo raar dat zo vaak misgaat daar.
Melleynwoensdag 20 juli 2011 @ 17:25
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:20 schreef maxburger het volgende:

[..]

Vet koel! Jou post word geweizigt terweil je tiept!
Gaat om de OP... :')
kwiwiwoensdag 20 juli 2011 @ 17:26
Waar is TS eigenlijk? Te druk met pakketjes kwijtraken en klanten negeren? :')
#ANONIEMwoensdag 20 juli 2011 @ 17:30
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:26 schreef kwiwi het volgende:
Waar is TS eigenlijk? Te druk met pakketjes kwijtraken en klanten negeren? :')
Ze zoekt een vuilnisbak die groot genoeg is voor een pallet denk ik!
kwiwiwoensdag 20 juli 2011 @ 17:43
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:30 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ze zoekt een vuilnisbak die groot genoeg is voor een pallet denk ik!
_O-
Grielenwoensdag 20 juli 2011 @ 17:48
Moet je ervoor zorgen dat je je werk in 1 keer goed doet. Dat doe ik ook namelijk, en ik doe allesbehalve pakketjes en pallets sorteren.
Leevancleefwoensdag 20 juli 2011 @ 18:24
Vereenzelvig je niet zo met je werkgever, TS. PostNL kan in de stront zakken.
dagabzzondag 14 augustus 2011 @ 20:11
Een positief woord is hier kennelijk niet op z'n plaats
( de enige aardige reactie daargelaten dan, waarvoor thnx)
men moet gewoon iets hebben om af te kunnen zeiken, lijkt 't wel...
want zelf doen ze hun werk natuurlijk altijd goed!
ach, je klaagt maar raak als je niets beters te melden hebt, het zal mij verder een worst wezen,...
ik wilde dit enkel eventjes kwijt, maar goed
Jammer is het wel dat het persoonlijk wordt gemaakt(of ik een vriend heb,...)Jemig man, get a life
#ANONIEMzondag 14 augustus 2011 @ 20:12
Heb je de vuilnisbak voor m'n pallet inmiddels gevonden? Ik heb nog steeds geen pakketje gehad. -O-
Barbapapamamazondag 14 augustus 2011 @ 20:13
TS verwacht serieuze reacties :')
Rezaniazondag 14 augustus 2011 @ 20:14
Wat heb je toch een geweldig gevoel voor spelling, grammatica en interpunctie :')
dagabzzondag 14 augustus 2011 @ 21:24
als ik de vuilnisbak vind, deponeer ik jou repeterende reactie er wel in hoor, maak je niet druk
en serieuze reacties????.....hier????
Das wel humor
#ANONIEMzondag 14 augustus 2011 @ 21:26
Oh, je hebt het tegen mij! Sorry, soms vergeten mensen nog wel eens de quoteknop. Vaak genoeg zijn er hier serieuze reacties, maar je moet dan wel zorgen dat je stelling een beetje redelijk is en eventueel ook feedback kunnen geven op een normale manier, dan is er vaak niets aan de hand :)

Succes met het uitprinten van mijn reacties :*
LudoSanderszondag 14 augustus 2011 @ 21:54
Lopen zeuren over de reacties, maar het dan wel je kuttopic omhoog schoppen.