abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:09:54 #1
311089 dagabz
"D@W@N&OONLY"
pi_99708922
In de ruim anderhalf jaar dat ik nu werkzaam ben bij PostNl-pakketten(dcp Zwolle) is het mij opgevallen, dat wanneer er over PostNL geschreven of gesproken wordt, dit meestal "ach & wee " betreft,over "verdwenen",verkeerd of niet bezorgde post en pakketten, en weet ik veel wat meer...
Zelden hoor je je een goed woord, laat staan een positief geluid,....meestal van Hypochriete klanten, die, (ondanks dat er tegenwoordig ruime keuze is tussen "onze" concurenten op de markt) er kennelijk toch wel voor blijven kiezen, hun post door Postnl te laten verzorgen!
Ik vraag mij dan ook werkelijk af, hoe serieus ik die klachten(enkele daargelaten dan, want waar gewerkt wordt maakt men fouten) nu eigenlijk moet nemen?
Is het mischien een "Trend "geworden? om maar wat te klagen, is het niet gewoon een manier om hun dagelijkse frustraties te kunnen botvieren ?
Want, de manier waarop is veelal behoorlijk ongegeneerd en bot, en dat liebe leute,...dat komt me meters ver de strot uit!!!! ik hoef mij ( en mijn hardwerjkende collega's) toch niet voor rotte vis te laten uitmaken?
Jammer genoeg wodrt hiertegen maar weinig geargeerd,...té weinig naar mijn mening!
Dat is waarom ik hier in dit Toppic een lans probeer te breken, voor de mensen die 'snachts op de Dc's de benen uit hun lijf sjouwen, die extra uren moeten draaien wegens onderbezetting, de mensen die door weer en wind gaan met veel te zware tassen, of uren in de file staan.
Dat allemaal doen met een enorme toewijding, om er zorg voor te dragen dat post en pakket, goed en op tijd afgeleverd zal worden op het juiste adres.
dus, "klagende Kloojo's"
Klaag als er klachten zijn, en doe dat aan het juiste adres
Maar stort je je bagger niet uit over de hoofden van mij en mijn collega's
D't hebben wij écht niet verdiend!
wasgetekend, G@BZ

[ Bericht 3% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 20-07-2011 16:13:21 (Hyves link verwijderd. Niet verstandig. ) ]
.....Als "daarom "
dan geen reden is,
vraag ik mij af,......
"waarom"?
pi_99709063
zeur niet zo !
negatieve publiciteit hoor je altijden overal, positief zul je zelden tot nooit wat horen.
zo gaat dat overal en met alles.
en zoiezo als je betaald voor een bepaalde service ga je ervanuit dat het goed gebeurt,
dan is het logisch dat je klaagt als het niet goed gebeurt.

en over de mensen die hun werk goed doen bij postnl: goed bezig hoor dar niks negatiefs over!!!
maar als je kiest voor een bepaalde functie kan je bepaalde dingen verwachten en word je vaak ook op getraind.
pi_99709091
[ Bericht 3% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 20-07-2011 16:13:21 (Hyves link verwijderd. Niet verstandig. ) ]
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99709107
Maar als ik, zakelijk, een mailtje naar de support van PostNL stuur gewoon lekker niet reageren :')

Nee sorry, maar wat kovenant zegt. Tevens vind ik de support van PostNL nog steeds bagger, maargoed, dat is als tijden zo.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2011 16:16:32 ]
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:23:59 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99709514
quote:
Zelden hoor je je een goed woord, laat staan een positief geluid,....meestal van Hypochriete klanten, die, (ondanks dat er tegenwoordig ruime keuze is tussen "onze" concurenten op de markt) er kennelijk toch wel voor blijven kiezen, hun post door Postnl te laten verzorgen!
Helaas zijn er in Nederland nog steeds bedrijven die TNT/PostNL gebruiken om hun pakketten te versturen. Als klant van dat bedrijf heb ik dus geen keuze.

En zoals hierboven al wordt gezegd: je betaalt ergens voor en als de afgesproken service/dienst niet wordt geleverd, dan mag je toch zeker klagen of niet? :{
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:27:09 #6
297168 Kikopuz
I like goats
pi_99709664
Zou die OP opnieuw mogen? Ik ken 't net verstehen.
pi_99709691
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Helaas zijn er in Nederland nog steeds bedrijven die TNT/PostNL gebruiken om hun pakketten te versturen. Als klant van dat bedrijf heb ik dus geen keuze.
Het kan altijd erger... DPD |:(

quote:
En zoals hierboven al wordt gezegd: je betaalt ergens voor en als de afgesproken service/dienst niet wordt geleverd, dan mag je toch zeker klagen of niet? :{
En dat dus...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_99709704
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Helaas zijn er in Nederland nog steeds bedrijven die TNT/PostNL gebruiken om hun pakketten te versturen. Als klant van dat bedrijf heb ik dus geen keuze.

En zoals hierboven al wordt gezegd: je betaalt ergens voor en als de afgesproken service/dienst niet wordt geleverd, dan mag je toch zeker klagen of niet? :{
Mevrouw heeft er denk ik moeite mee dat het bedrijf waar ze werkt in negatief daglicht wordt gezet, ik vermoed dat de PR afdeling het allemaal wel prima vindt.
De afdeling die de klachten hoort te behandelen heeft het in ieder geval druk zat, ruim een maand geleden contact gehad en nog geen gehoor ^O^
pi_99709838
DHL ^O^
pi_99710328
lol ik werd ook postnl pakketten @ zwolle.
wat een droeftoeters daar
Ik doe niet aan signaure's
pi_99710528
ts heb je een vriend? :)
Ik doe niet aan signaure's
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:45:47 #13
339493 Parietale_kwab
Boven de occipitale kwabben
pi_99710611
Ik had laatst iets op internet besteld dat direct de volgende dag door een vriendelijke pakketbezorger van TNT/PostNL bij mij afgeleverd werd!

Dat was echt fantastisch!!
Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
pi_99711298
quote:
Haha. ik moest hier ook aan terugdenken.
Ik hoor ook meestal geen negatieve verhalen over de bezorging (behalve hier, volledig terecht) maar over het bedrijf zelf.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:00:56 #15
311053 Vierkant.
rondje met vier hoeken.
pi_99711552
Bij ons is de pakketpost wel altijd goed, maar TS moet niet zo klagen.
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:12:11 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99712113
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:28 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Mevrouw heeft er denk ik moeite mee dat het bedrijf waar ze werkt in negatief daglicht wordt gezet, ik vermoed dat de PR afdeling het allemaal wel prima vindt.
De afdeling die de klachten hoort te behandelen heeft het in ieder geval druk zat, ruim een maand geleden contact gehad en nog geen gehoor ^O^
Reken er maar niet op dat je nog antwoord krijgt :') Ik wacht al 2 jaar :D
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 20 juli 2011 @ 17:17:11 #17
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99712335
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:14 schreef Stokstaart het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 20-07-2011 16:13:21 (Hyves link verwijderd. Niet verstandig. ) ]
Volgende keer in grijs en undercase doen :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_99712389
Bij deze, goed bezig TS. Je hebt nog nooit iets niet bij mij bezorgt.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_99712433
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Reken er maar niet op dat je nog antwoord krijgt :') Ik wacht al 2 jaar :D
Muah, dit gaat om een pakket met een waarde van ongeveer 10000 Euro, het is zelfs een pallet, ze zijn hem kwijt :')
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:19:56 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_99712469
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Muah, dit gaat om een pakket met een waarde van ongeveer 10000 Euro, het is zelfs een pallet, ze zijn hem kwijt :')
Is zeker van de vrachtwagen gevallen :')
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:20:17 #21
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_99712488
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:14 schreef Stokstaart het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 20-07-2011 16:13:21 (Hyves link verwijderd. Niet verstandig. ) ]
Vet koel! Jou post word geweizigt terweil je tiept!
#YOLO
pi_99712493
Niet aantrekkelijk om te lezen, dus niet gedaan.
pi_99712527
Goed verhaal, lees lekker weg. Zou het zo nogmaals lezen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_99712561
quote:
9s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Is zeker van de vrachtwagen gevallen :')
_O-

Het mooie is nog: we moesten er zelf achter komen, want zoiets valt natuurlijk niet op bij PostNL! ;)
pi_99712587
quote:
9s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
Goed verhaal, lees lekker weg. Zou het zo nogmaals lezen.
QFT.

LudoSanders weet alles, weet wanneer iets ellenlang is, kan lezen wat de motivaties van mensen zijn, wat hun intrapersoonlijke overwegingen zijn, hij is de ultieme de-framer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')