In de ruim anderhalf jaar dat ik nu werkzaam ben bij PostNl-pakketten(dcp Zwolle) is het mij opgevallen, dat wanneer er over PostNL geschreven of gesproken wordt, dit meestal "ach & wee " betreft,over "verdwenen",verkeerd of niet bezorgde post en pakketten, en weet ik veel wat meer...
Zelden hoor je je een goed woord, laat staan een positief geluid,....meestal van Hypochriete klanten, die, (ondanks dat er tegenwoordig ruime keuze is tussen "onze" concurenten op de markt) er kennelijk toch wel voor blijven kiezen, hun post door Postnl te laten verzorgen!
Ik vraag mij dan ook werkelijk af, hoe serieus ik die klachten(enkele daargelaten dan, want waar gewerkt wordt maakt men fouten) nu eigenlijk moet nemen?
Is het mischien een "Trend "geworden? om maar wat te klagen, is het niet gewoon een manier om hun dagelijkse frustraties te kunnen botvieren ?
Want, de manier waarop is veelal behoorlijk ongegeneerd en bot, en dat liebe leute,...dat komt me meters ver de strot uit!!!! ik hoef mij ( en mijn hardwerjkende collega's) toch niet voor rotte vis te laten uitmaken?
Jammer genoeg wodrt hiertegen maar weinig geargeerd,...té weinig naar mijn mening!
Dat is waarom ik hier in dit Toppic een lans probeer te breken, voor de mensen die 'snachts op de Dc's de benen uit hun lijf sjouwen, die extra uren moeten draaien wegens onderbezetting, de mensen die door weer en wind gaan met veel te zware tassen, of uren in de file staan.
Dat allemaal doen met een enorme toewijding, om er zorg voor te dragen dat post en pakket, goed en op tijd afgeleverd zal worden op het juiste adres.
dus, "klagende Kloojo's"
Klaag als er klachten zijn, en doe dat aan het juiste adres
Maar stort je je bagger niet uit over de hoofden van mij en mijn collega's
D't hebben wij écht niet verdiend!
wasgetekend, G@BZ
[ Bericht 3% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 20-07-2011 16:13:21 (Hyves link verwijderd. Niet verstandig. ) ]
.....Als "daarom "
dan geen reden is,
vraag ik mij af,......
"waarom"?