Klopt, heb em net 2,5 week. Geen idee, hij begon opeens luid te tikken en kort erna hield ie ermee op. Kon nog uitrollen tot een vluchthaven gelukkig. Morgen maar even naar de garage bellen..quote:Op zondag 31 juli 2011 21:48 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Is gelukt hoorincl bier..
Nu nog ff mijn fiets ophalen dinsdag en dan is ie weer helemaal gepimpt
[..]
je hebt dat ding toch pas.. ?? wat is er mis mee dan?
Lekker dan.. neem aan dat je nog garantie hebt van iig 3 maanden ofzo? Dus komt hopelijk wel goed.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, heb em net 2,5 week. Geen idee, hij begon opeens luid te tikken en kort erna hield ie ermee op. Kon nog uitrollen tot een vluchthaven gelukkig. Morgen maar even naar de garage bellen..
Nope, particulier gekocht dus geen garantie.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:04 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Lekker dan.. neem aan dat je nog garantie hebt van iig 3 maanden ofzo? Dus komt hopelijk wel goed.
Hoe ben je thuis gekomen dan? Laten afslepen zeker?
Je kan ANWB altijd bellen hè. Kan je ter plekke lid worden. Wellicht een betere tip.. Bij de KNMV hebben ze ook pechhulp en als je lid bent is dit gratis. Ik heb wel eens gehoord dat de ANWB snel aan slepen doet ipv eea verhelpen ter plekke zodat je gewoon weer verder kan.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:05 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nope, particulier gekocht dus geen garantie.
Opgehaald door familie, wilde me komende week bij de ANWB aanmelden, was er nog niet van gekomen
Hm, dat 1e wist ik nog nietquote:Op zondag 31 juli 2011 22:07 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Je kan ANWB altijd bellen hè. Kan je ter plekke lid worden. Wellicht een betere tip.. Bij de KNMV hebben ze ook pechhulp en als je lid bent is dit gratis. Ik heb wel eens gehoord dat de ANWB snel aan slepen doet ipv eea verhelpen ter plekke zodat je gewoon weer verder kan.
Ah sheisse ja. Anyway,ik huur wel een motor voor de newbie-rit, momenteel eerst wat reparaties aan mijn auto waarvoor ik al flink in de buidel moet tasten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:26 schreef Tankiej het volgende:
Vastloper, verbruikte een beeeetje meer olie dan de vorige eigenaar me vertelt heeft. Ben nu opzoek naar een ander blok, verwacht in 2 - 3 weken weer te kunnen rijden
Zal sowieso middag worden verwacht ik, vanwege de reistijd van sommige mensen. Anders moeten sommige in de nacht al wegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat mij betreft ookMaar wel op de middag want ik heb die avond er voor nog een bruiloft (hips...)...
that sucks, wat voor motor/blok zoek je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:26 schreef Tankiej het volgende:
Vastloper, verbruikte een beeeetje meer olie dan de vorige eigenaar me vertelt heeft. Ben nu opzoek naar een ander blok, verwacht in 2 - 3 weken weer te kunnen rijden
Niet vragen. Gewoon doenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:16 schreef mark_dabomb het volgende:
Moeten we al een soort van aangemeld lijstje bij gaan houden met woonplaats oid? En mensen met ideeën voor leuke ritten?
Had jij niet die spotgoedkope Fazer 600 gekocht toen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:23 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Zal sowieso middag worden verwacht ik, vanwege de reistijd van sommige mensen. Anders moeten sommige in de nacht al weg
Dat beslis ik op het allerlaatste momentquote:
Suzuki GS500quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
that sucks, wat voor motor/blok zoek je?
Nee, dat was rene volgens mijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Had jij niet die spotgoedkope Fazer 600 gekocht toen?
Klopt, gaat nog als een treinquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:50 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Suzuki GS500
[..]
Nee, dat was rene volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |