RKC.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De verlosser!
Wie verlost ons van hem....?
quote:ElfrinkRik Rik Elfrink
Technisch directeur Brands van #PSV wil zsm nieuwe verdediger en spits. Voor de competetiestart bij voorkeur.
quote:ElfrinkRik Rik Elfrink
@
@Laurendinho Zanka is in beeld, maar nog (te) duur. Kost rond 4 miljoen.....meer dan #Maza opbracht.
5 minutes ago
Lijkt me onzin verder.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ajax bereid een ruil voor, El Hamdaoui + geld naar een Nederlandse topclub, een andere aanvaller van één van deze topclubs naar Ajax, zodra Stekelenburg is verkocht. De speler zelf schijnt er oren naar te hebben vanwege CL. Lens, Toivonen, De Jong, Ruiz worden genoemd. Volgens mij zou het wel gaan om een speler met CL-ervaring, dus wat dat betreft zou Toiboi afvallen.
Als je niet oppast neemt Toyboi je dadelijk serieus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef DeNummer10 het volgende:
Ja, dan geloof je het niet, het is een betrouwbare bron. Daadwerkelijk serieus te nemen dus.
Nog steeds Toivonenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:48 schreef Doublepain het volgende:
haha, Toivonen. Ben benieuwd als hij gaat, half jaar geleden nog uitgekotst door iedereen. Kijken wat ze nu van hem vinden.
Oh, Ajax zal vast het een en ander voorbereiden, maar de afhankelijkheid van andere clubs en contracten doet dit weer het zoveelste komkommerbericht maken dat het over een topic of 2 niet meer aan de orde is. Wacht nou maar gewoon tot de officiële berichten, laat ik hen mij wel vertellen of het klopt. Ze zitten allemaal op de eerste rang hier; de clubwatchersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |