Eerst knippen, dan verven, dan 1 uur en een kwartier in laten trekken, dan wassen en fohnen. En nog geen eens zo duur, maar 45 euroquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die 2,5 uur zou voor mij anders nog erger zijn
Hoe kan datquote:
Wel een beetje lief zijn voor Bella he, anders krijg je met mij te makenquote:
Er is nog niks, je loopt te ver op de zaken vooruitquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:26 schreef Avey het volgende:
[..]
Wel een beetje lief zijn voor Bella he, anders krijg je met mij te maken
Jullie gingen toch meeten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er is nog niks, je loopt te ver op de zaken vooruit
Nou dan.quote:
Bij mij is bij een heg zitten voldoende.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eerst knippen, dan verven, dan 1 uur en een kwartier in laten trekken, dan wassen en fohnen. En nog geen eens zo duur, maar 45 euro
[..]
Tederquote:
Nou danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En alleen mijn uitgroei is geverfd![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
Check me haar, lekker stijl
BlondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En alleen mijn uitgroei is geverfd
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
Check me haar, lekker stijl
Whoaaa popjen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En alleen mijn uitgroei is geverfdThat's all folks!
Wat hebben mannen toch met blond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |