Wat is dat precies?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:17 schreef Maraca het volgende:
Laatste DX bestelling van mij was alweer in 2009.Even goedgemaakt met een sportarmband voor de iPhone
quote:
Wow, nooit eerder gezien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. Je kunt het gebruiken om muziek te luisteren tijdens het hardlopen, maar sommige programma's kunnen ook registeren hoeveel KM je rent etc. Dan is het handig om zo'n sportarmband te hebben dan dat je iPhone 'los' in je broekzak zit.
Er zijn wel meerdere handige dingen voor de iPhone. Ga ook op zoek naar iets voor mijn fiets. Was vanmorgen een beetje heel erg verdwaald op de fiets (nieuwe stadquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:20 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Wow, nooit eerder gezien.
Ziet er erg handig uit.
nog een half uurtje, dan zal het wel goed donker zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik heb geen iPhone.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere handige dingen voor de iPhone. Ga ook op zoek naar iets voor mijn fiets. Was vanmorgen een beetje heel erg verdwaald op de fiets (nieuwe stad) en met 1 hand je iPhone vasthouden voor de navigatie is ook niet echt ideaal
Ik heb er een uit de Large, niet van DX. Werkt goed, je voelt het echt in je spieren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:18 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
http://www.dealextreme.com/p/led-power-gyro-wrist-ball-1265
Iemand ervaring met deze? heb het wel eens gedaan bij een vriend is wel leuk om te doen. Ga hem waarschijnlijk deze week nog bestellen,
Klopt, BIC op eBay is iets duurder of even 'duur' als de site zelf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:30 schreef W00fer het volgende:
Op de een of andere manier ben ik tegenwoordig te lui om naar de DX/FP/BIC te surfen en order die shit rechtstreeks op Ebay met free shipping. Bleek gisteren dat ik bij het BIC Ebay account had besteld en dat dat nog iets duurder was dan via BIC zelf
Probleem is dat die sites zo traag laden en Ebay vrij vlot.
Heb ik ook altijd, niet dat het scheelt op mijn aankopen van <$10.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:50 schreef W00fer het volgende:
Hmpf, bestel ik iets op Buyincoins met de refferal code van RobertNL. Gaat hij naar de Paypal betaling, druk ik op OK, gaat hij terug naar BIC staat er alsnog het bedrag zonder refferal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |