net zoiets als ik dus KDquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik dronk toch al niet(vanaf elins zwangerschap (daarna 17/18 mnd Borstvoeding) toen een miskraam (maar wel 14 weken geen alcohol) en vervolgens weer zwanger..

wie is er nu niet benieuwdquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:55 schreef Jose81 het volgende:
Mag ik ook een PM met de naam van het jongetje van Aventura? Ben zo benieuwd...

Dan is ze behoorlijk gehavend uit de strijd gekomen. Hopelijk kan ze hem snel zelf verzorgenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Whehe, Aventura heeft gewoon geen tijd! Ze moet in bed blijven en kan beebje niet zelf pakken laat staan verschonen! Dat zal hopelijk snel verbeteren. Verder heb ik me laten vertellen dat de verzorging heel wat tijd in beslag neemMaar daar weten jullie vast alles van... en daar komt nog bij dat er al veel bezoek is langsgeweest, vandaag ook weer.

U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Puala het volgende:
Cinnamongirl, mag ik ook een PM met de naam?

Dat dus.....of iemand andersquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Puala het volgende:
Cinnamongirl, mag ik ook een PM met de naam?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |