true true, maar ik was niet van plan om..quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:46 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
HAH! Daar ga je, jij was je er dus wel degelijk van bewust dat er wat in je mandje zat waar je eerst mee langs de kassa moest! Niks niet 'onbewust' kopen!
och ik prop elin stiekem ook weleens in 86quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tof!
Ik kwam in mijn zoektocht naar maat80 shirts op MP ook allemaal dingen met gitaren tegen en moest aan je denken maar ja maat80 hè
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Villa kakelbont is t KDV waar elin op zit
maarre
2 omslagdoeken (2x egeltjes) is echt niet genoeg hoorik moet er 5 ofzo
en ben ik een slechte moeder als:
http://www.littlecool.com(...)raak.jpg&type=medium
maar 14,95 OMG
de baby vind het ook erg leuk zo te zien
Die zit hier in Zwolle. (ik vind die mensen daar zo onvriendelijk en niet leuk, dat ik weiger er te kopen). Ze hebben mijn schoonzusje met huilbaby gevraagd de winkel te verlaten. Hallo, je hebt babyspullen....quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:21 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vermoed deze http://www.villakakelbont-jeugdmode.nl/ (daar hang ik althans alweer rond na de opmerking van Poppedein![]()
).
Wat a-sociaal!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:26 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Die zit hier in Zwolle. (ik vind die mensen daar zo onvriendelijk en niet leuk, dat ik weiger er te kopen). Ze hebben mijn schoonzusje met huilbaby gevraagd de winkel te verlaten. Hallo, je hebt babyspullen....
ja maar dat zijn handdoeken, das anders, daar heb ik er 5 van ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:33 schreef happyme28 het volgende:
Wij zijn ook begonnen met 2, maar als snel bijgehaald en uiteindelijk hebben we er nu een stuk of 6 ofzo. Maar de meeste zijn gewoon badstof doeken hoor, maar ik vind ze erg praktisch. Nog steeds wel, al zullen we binnenkort wel overstappen op 'normale' handdoeken.
Precies dat ja!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja maar dat zijn handdoeken, das anders, daar heb ik er 5 van ofzo
Bij omslagdoek denk ik gewoon aan zo'n katoenen doek, niet om af te drogen zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |