Als dat gebeurt krijgen we een hittegolf in augustus 2011quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:53 schreef Kirov het volgende:
Voeckler rijd alles en iedereen overhoop en pakt 5 minuten op de rest van de favorieten!
Ik pomp men zwembadje alvast op!quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt krijgen we een hittegolf in augustus 2011
Stokbrood met kruidenboter.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die gaat vanavond idd aan het Amstelbier
Één beklimming dus, zou kut zijn voor Andy, kan hij niet het optimale rendement eruit halen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, dan alleen maar beklimmingen...
Op van die flutdagjes als vandaag hoeft hij helemaal geen initiatief te nemen, dit soort onzin etappes probeert Contador en co nog wat secondes te sprokkelen omdat ze weten dat het onheil eraan komt in de Alpen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zeg je morgen zeker ook weer als hij gewoon uit het wiel gereden wordt. Zag je die angsthaas niet steeds omkijken vanmiddag? Te bang om zelf het initiatief te nemen en voor de dood of de gladiolen te gaan. Het lijkt Gesink wel.
In dat geval hoop ik dus wel dat ze 220km vlakke kilometers voor de Galibier rijden...anders valt de koninginnenrit letterlijk in het water...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Één beklimming dus, zou kut zijn voor Andy, kan hij niet het optimale rendement eruit halen.
Nee hoor, vandaag was geen flutdag. De Tour gaat op secondes beslist worden, tussen Contador en Evans. Maar goed, we gaan het zien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Één beklimming dus, zou kut zijn voor Andy, kan hij niet het optimale rendement eruit halen.
[..]
Op van die flutdagjes als vandaag hoeft hij helemaal geen initiatief te nemen, dit soort onzin etappes probeert Contador en co nog wat secondes te sprokkelen omdat ze weten dat het onheil eraan komt in de Alpen.
Lol, wat een faal als ze deze etappe niet helemaal uitzendenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:55 schreef Maver24 het volgende:
zie dat de uitzending pas 14.10 begint bij de NOS, hmmmm, kan toch niet waar zijn dat we dalijk niet alles te zien krijgen, das pas een schande
Vrijdag is een korte etappe...die start pas om 14:30...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:58 schreef Maver24 het volgende:
op Sporza staat 13.30 maar ja , of dat nou waar is, daar staat voor vrijdag pas om 14.30 te live etappe, wtf :S
Ik denk dat Contador daar toch wel een minuutje op Evans kan pakken...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:59 schreef Klopkoek het volgende:
Ik denk dat ze pas op de laatste berg zullen beginnen met aanvallen. Vanaf de Izoard ligt nog een lange, vlakke open vallei wanneer ze Briancon uit zijn.
[ afbeelding ]
Voor de klassementsmannen is dat misschien nog wat te riskant. Op de Galibier zullen vervolgens de verschillen niet al te groot zijn verwacht ik.
oh ja dat klopt, op eurosport staat ook half2, toch wel jammer dat je niet zoals vroeger had en dan heb ik het niet over 20jaar geleden enzo maar 5 jaar geleden toen je nog etappes had je die om 11. zoveel begonnen en ook helemaal kon zienquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrijdag is een korte etappe...die start pas om 14:30...
18 km open vallei is vrij lang en dat valse plat is juist ideaal voor Evans (voor zover hij geen hulp zou krijgen van de Schlecks).quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat Contador daar toch wel een minuutje op Evans kan pakken...
Toch heb ik het idee dat Evans boven de 2km-grens iets minder is...quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
18 km open vallei is vrij lang en dat valse plat is juist ideaal voor Evans (voor zover hij geen hulp zou krijgen van de Schlecks).
ik denk serieus dat niemand tijd op evans gaat pakken, hij rijdt echt zo simpel en is echt een compleet andere renner dan de afgelopen jaren. We hebben het steeds wel over contador dit en dat maar de enige echte die nu de sleutel heeft is Evansquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
18 km open vallei is vrij lang en dat valse plat is juist ideaal voor Evans (voor zover hij geen hulp zou krijgen van de Schlecks).
Galibier kan hij makkelijk aan. Ze zullen dan eerder moeten aanvallen. Wat moeilijk is vanwege die lange vallei.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Evans boven de 2km-grens iets minder is...
Contador hoeft ook geen minuten te pakken, als hij een dikke halve minuut pakt, dan is Contador dik tevreden. En hoe je het wendt of keert, die Galibier is toch een rotdingquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Galibier kan hij makkelijk aan. Ze zullen dan eerder moeten aanvallen. Wat moeilijk is vanwege die lange vallei.
Contador zal minimaal een minuut moeten zien te pakken. Anders is het gelopen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Contador hoeft ook geen minuten te pakken, als hij een dikke halve minuut pakt, dan is Contador dik tevreden. En hoe je het wendt of keert, die Galibier is toch een rotding
Er is daarna nog een bergrit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Contador zal minimaal een minuut moeten zien te pakken. Anders is het gelopen.
Op de Alpe d'Huez kan hij ook nog een minuutje goed maken. Aangezien Contador's tijdrit (op papier)(iets) beter is, zou hij dan perfect op schema liggen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Contador zal minimaal een minuut moeten zien te pakken. Anders is het gelopen.
ITT beter dan die van Evans? Zal niet veel uitmaken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de Alpe d'Huez kan hij ook nog een minuutje goed maken. Aangezien Contador's tijdrit (op papier)(iets) beter is, zou hij dan perfect op schema liggen...
Op de Alpe zie ik Evans inderdaad wel makkelijk een minuut verliezen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de Alpe d'Huez kan hij ook nog een minuutje goed maken. Aangezien Contador's tijdrit (op papier)(iets) beter is, zou hij dan perfect op schema liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |