Gewoon op tijd klaarzitten, kaartjes aanklikken, en je bent er bij. Maar als je te laat bent zal het zeker uitverkocht zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben er bij in Amsterdam, zal de VVK snel verlopen?

Begint het echt om 10 uur?quote:Op maandag 5 september 2011 15:46 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Gewoon op tijd klaarzitten, kaartjes aanklikken, en je bent er bij. Maar als je te laat bent zal het zeker uitverkocht zijn.

Deze kan op een tegeltje.quote:Op maandag 5 september 2011 15:46 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Maar als je te laat bent zal het zeker uitverkocht zijn.

Mooi hè.quote:

. November is wel gezellig ja.
 . November is wel gezellig ja.

Echt zo'n heerlijke klote tijd, van wegen mijn werk.quote:Op maandag 5 september 2011 18:01 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Mooi hè.
Voor de andere mensen die het niet begrepen: mijn schatting was dat 10:05 'te laat' is.

quote:Op maandag 5 september 2011 14:50 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Première van de volledige single vanavond op Absolute Radio.

quote:

Kan je gewoon bij het kaartje kopen, kost ¤3. Is één maand geldig geloof ik, dus als je die maand eerder gaat dan is het niet nodig.quote:Op maandag 5 september 2011 20:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan iemand mij wat vertellen over die lidmaatschap? Moet je per persoon zo'n lidmaatschap hebben, of kan je iemand meenemen als er iemand lidmaatschap heeft?
Moet je persé al lid zijn om kaarten te kunnen kopen?

+1quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef Merkie het volgende:
Vind de volledige versie ietwat tegenvallen, beetje herhalend.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |