goed plan.. ik pak m'n paarse bal er eens bij.. die rug wordt niet blij van de stoelquote:
De mijne niet van het bed en de bankquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
goed plan.. ik pak m'n paarse bal er eens bij.. die rug wordt niet blij van de stoel
GotC toch.. doe nou voorzichtig met die man!quote:
Mn rug is het grootste probleem niet eens...ben gewoon ziek. Zweten, spierpijn, hoofdpijn, vol met watten...quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
GotC toch.. doe nou voorzichtig met die man!
@Yur:op je rug
oh crap, algehele malaise.. Beterschap!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:11 schreef YUR het volgende:
Mn rug is het grootste probleem niet eens...ben gewoon ziek. Zweten, spierpijn, hoofdpijn, vol met watten...
Komt goed! Thanks!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh crap, algehele malaise.. Beterschap!
Niet in zn scootmobiel?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef WheeleE het volgende:
Kom ik toch zomaar AA in het wild tegen. En niet eens in zijn gebruikelijke vehikel...
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:53 schreef WheeleE het volgende:
Nope, geen van dit alles. Gewoon loslopend in de stad. Alwaar het overigens heerlijk in de zon zitten was. Ik zit natuurlijk overal even heerlijk, maar dat terzijde.
Om wat? Mijn opmerking zonder achterliggende gedachte?quote:
Maak je die weleens dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Om wat? Mijn opmerking zonder achterliggende gedachte?
Ik doe niet anders dacht ik.quote:
Ach ja, ik zeg wel vaker dingenquote:
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Om wat? Mijn opmerking zonder achterliggende gedachte?
Kindertjesbedtijd is allang geweest ja.quote:
Ik ben alweer uit bed...kan niet slapenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Kindertjesbedtijd is allang geweest ja.
Dan neem ik jouw shift wel over. Ik duik er in. Tot smorgens! (en sterkte)quote:
Slaap lekker! (en bedankt)quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:53 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan neem ik jouw shift wel over. Ik duik er in. Tot smorgens! (en sterkte)
Uiteindelijk wel, maar klusjesmannen hier hebben we wakker gemaaktquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:59 schreef WheeleE het volgende:
Moggeh.
Is het nog goedgekomen met slapen Yur?
Lees jij je werkmail nog wel eens?quote:
Het is wel een IT'er he?quote:
Tijd wel, weer niet echt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:26 schreef Barreltje het volgende:
is het al tijd voor een roseetje op het plein ??
quote:
Kom lekker naar Luden!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:31 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Tijd wel, weer niet echt.
/edit: bij nader inzien blijkt het toch enigszins zonnig te zijn...
De IT'ers die ook ambtenaar zijn, niet nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat weet ik... maar niet alle IT'ers lezen hun werkmail altijd overal
Gelukkig ben ik geen IT-er meerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De IT'ers die ook ambtenaar zijn, niet nee.
nee IK ben nog aan het werk jahquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De IT'ers die ook ambtenaar zijn, niet nee.
Ach wat vervelend nou zeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee IK ben nog aan het werk jah
als ik hier door het gebouw loop lijk ik de enige te zijn ..
vreemdeling!quote:
Ah daar ken ik het van! Kreeg gister bij de Fiddler bier uit een glas van Luden. Naam kwam me heel bekend voor maar even googlen was nog niet in me opgekomenquote:
Was vroeger van dezelfde eigenaar. Daarom staan die glazen daar!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah daar ken ik het van! Kreeg gister bij de Fiddler bier uit een glas van Luden. Naam kwam me heel bekend voor maar even googlen was nog niet in me opgekomen
Er zit in de Zoutmanstraat een stripwinkel, Barelli. Vroeger zat de Haagse Stripshop ergens bij de Amsterdamse Veerkade, maar volgens mij is die al eventjes verdwenen. Schijnt samen gegaan te zijn met Comic Stripshop en nu in Reeuwijk te zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:21 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Hallo mensen! Dank voor de antwoorden
Heb nog een vraagje: Is er een echte stripboekenwinkel in Centrum Den Haag? Ik bedoel echt zo eentje die alles van stripboeken verkoopt, dus niet een Bruna ofzo.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
eindelijk regen
vond het al weer te lang geleden
Ah! Ze waren me nog nooit eerder opgevallen en het is nou niet zo dat ik er nooit zitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:28 schreef Perquisite het volgende:
Was vroeger van dezelfde eigenaar. Daarom staan die glazen daar!
Voor een jaar? Da's normale gesproken maandelijkse kost voor mijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah! Ze waren me nog nooit eerder opgevallen en het is nou niet zo dat ik er nooit zit![]()
Staat hier in de keuken een heerlijk prutje te pruttelenVandaag asociaal geshopt met Negerientje maar hij is dan nu voor het komende jaar zo ongeveer ook wel klaar! twee broeken, 4 overhemden, 5 polo's, sokken, boxers, schoenen, onder-overhemd-shirts
En voor mij nieuwe schoenen, rokje en jurkje
Whoosah!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor een jaar? Da's normale gesproken maandelijkse kost voor mij
Watisservanavondallemaaltedoen?
Kom je nog bij mij in de buurt? We moeten nog naar CS vanmorgenquote:Op zondag 24 juli 2011 10:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
morgen naar Joss Stone
Nu nog even 3 ritjes op 4
Ligt eraan hoelaatquote:Op zondag 24 juli 2011 11:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kom je nog bij mij in de buurt? We moeten nog naar CS vanmorgen
quote:Op zondag 24 juli 2011 10:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
morgen naar Joss Stone
Nu nog even 3 ritjes op 4
in welke dimensie zit jij??quote:Op zondag 24 juli 2011 17:54 schreef YUR het volgende:
Zo, vandaag heerlijk liggen bakken op Kijkduin. Zo ff goed insmeren met aftersun en straks heerlijk genieten van de zomeravond met een diner op het balkon
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:54 schreef YUR het volgende:
Zo, vandaag heerlijk liggen bakken op Kijkduin. Zo ff goed insmeren met aftersun en straks heerlijk genieten van de zomeravond met een diner op het balkon
Dus je stond zat daar flink voor paalquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:24 schreef WheeleE het volgende:
Met de kinderwagen of rolstoel naar Karwei Uitenhagestraat? Vergeet het maar!
[ afbeelding ]
Daar kom ik dus nooit meer.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:44 schreef nectarientje het volgende:
Er kunnen paaltjes uit midden voor de deur maar dan moet je wel een snuggere medewerker hebben die je aan ziet komen.. en bij die snuggere medewerker gaat het mis
Ik was gelukkig niet alleen, dus er kon wel een medewerker binnen worden gewaarschuwd. Het was de eerste en laatste keer dat ik daar was. Ze zeiden dat het tegen diefstal is gedaan. Lekker boeiend, voor mij heeft het afgedaanquote:
Ik denk dat ze jou verdachtenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
[..]
Ik was gelukkig niet alleen, dus er kon wel een medewerker binnen worden gewaarschuwd. Het was de eerste en laatste keer dat ik daar was. Ze zeiden dat het tegen diefstal is gedaan. Lekker boeiend, voor mij heeft het afgedaan.
Dan had ik toch echt eerst binnen moeten komenquote:
Nu zal er iig nix meer gejat wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:32 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan had ik toch echt eerst binnen moeten komen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 06:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Koffie met timer = goed humeur hè lieverd?
Huizen extra op slotquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Oh gut, hou je kostbaarheden achter slot en grendel!
http://www.telegraaf.nl/p(...)vrij__.html?sn=prive
Geen idee?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand bekend met het Notenplein? Ervaringen? Reputatie enzo?
Er staat me iets bij dat daar altijd problemen waren met hangjongeren....
Houtwijk (Jan Romeinstraat) is ook in de buurt en dat is de grootste getto die ik ken, voel me nog onveiliger daar dan waar dan ook in de schilderswijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Geen idee?
Het is hier redelijk dichtbij, dus slecht kan t nooit zijn
Mietjequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Houtwijk (Jan Romeinstraat) is ook in de buurt en dat is de grootste getto die ik ken, voel me nog onveiliger daar dan waar dan ook in de schilderswijk![]()
quote:Alle bewoners op en rondom het Notenplein in Loosduinen hebben onlangs een brief van de gemeente Den Haag in de bus gekregen waarin nogmaals wordt uitgelegd hoe de overlast in de buurt wordt aangepakt. Daarmee wordt duidelijk dat de politie, het Stadsdeel Loosduinen en de woningcorporaties Staedion en Haag Wonen met elkaar streng optreden tegen overlastgevende bewoners. Een soortgelijke aanpak wordt ook gehanteerd in de wijk Kortenbos. Staedion neemt daarmee de klachten van bewoners over overlast serieus.
Als huurders van Staedion of Haag Wonen overlast in de Notenbuurt veroorzaken, krijgen ze een waarschuwing. De bewoner wordt schriftelijk uitgenodigd om naar het politiebureau te komen voor een gesprek met de wijkagent, de medewerker Sociaal Beheer en een vertegenwoordiger van de gemeente. Er worden afspraken gemaakt om de overlast voortaan te voorkomen. Wanneer de bewoner de afspraken niet nakomt, kan een ontbinding van de huurovereenkomst een volgende stap zijn.
Projectgroep
De bewoners van het Notenplein ondervinden sinds de zomer van 2010 regelmatig overlast van het gedrag van medebewoners, Bij de politie Loosduinen, de woningcorporaties en het Stadsdeel Loosduinen kwamen veel klachten binnen over openbare dronkenschap, vervuiling van het plein, grof taalgebruik en intimidatie van bewoners. Naar aanleiding van de klachten werd in het najaar van 2010 de projectgroep Notenplein opgericht. Hieraan nemen naast de eerder genoemde instanties ook de Stichting BOOG, Voor Welzijn en het Wijkberaad Notenbuurt deel.
Klinkt als een gezellige volksbuurtquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh had ik het toch wel bij het goede eind
Van 2 weken geleden
[..]
Mmm kan me van de laatste tijd geen politieberichten herinneren waarin het Notenplein genoemd werdquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand bekend met het Notenplein? Ervaringen? Reputatie enzo?
Er staat me iets bij dat daar altijd problemen waren met hangjongeren....
Hmmm ik ga er nog over nadenken en eens buurten daar ivm een woning die we kunnen krijgenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:38 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mmm kan me van de laatste tijd geen politieberichten herinneren waarin het Notenplein genoemd werd
quote:De tijdelijke maximumsnelheid op de Naaldwijkseweg in 's Gravenzande (gemeente Westland) wordt massaal overschreden. Daar kwam de politie dinsdag achter. Van de ruim 4200 passerende bestuurders reden er 2541 te hard. Dat is een dikke 60 procent, liet de politie woensdag weten.
De controle had overdag plaats op verzoek van wegwerkers. Normaal mag er op de Naaldwijkseweg 60 km/u worden gereden, maar wegens werkzaamheden is dat nog maar 30. De hoogst gemeten snelheid was 75 km/u.
Ja, maar daar noem je ook een wegquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hmmm ik ga er nog over nadenken en eens buurten daar ivm een woning die we kunnen krijgen
Tevens een groot hek om dat westland, wat een aso's zeg
[..]
Die stond er eerst nog niet tussenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Huisje aan het bouwen...
Die OP
Waarschijnlijk iets misgegaan met zijn server
Dat wist ik niet. Zonde, want wel erg leuk zo'n pleintje tussen de huizen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh had ik het toch wel bij het goede eind
Van 2 weken geleden
[..]
Teveel dubbel geplande optredens zag ik al.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:58 schreef YUR het volgende:
Het is zo verleidelijk om nu het Lowlandsprogramma uit te pluizen....maar ik moet eigenlijk ook hard aan het werk
Yep...dat wordt weer strootje trekkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel dubbel geplande optredens zag ik al.
In de LL-bijlage van de NRCnext. In het sllowchattopic van het LL-subforum zijn de tijden ook door iemand overgetyptquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:02 schreef WheeleE het volgende:
Kijk ik nou echt zo erg over de link naar het blokkenschema heen op de LLwebsite? Waar vinden jullie de tijden?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:14 schreef YUR het volgende:
[..]
In de LL-bijlage van de NRCnext. In het sllowchattopic van het LL-subforum zijn de tijden ook door iemand overgetypt
Inmiddels ook op de website en morgen is de app beschikbaar. Hopelijk wat minder buggy dan vorig jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:14 schreef YUR het volgende:
In de LL-bijlage van de NRCnext. In het sllowchattopic van het LL-subforum zijn de tijden ook door iemand overgetypt
Toevoegen van acts aan je llowlife is nog een beetje roekoe op dit momentquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels ook op de website en morgen is de app beschikbaar. Hopelijk wat minder buggy dan vorig jaar.
Dat is wel duidelijk want in dat hele topic wordt er met geen woord over gerept.quote:
Ach, je mist nixquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef Barreltje het volgende:
[me=Barreltje] wil ook naar Lowlands
[/me]
als iemand plotseling kaartjes over blijkt te hebben
ik ga straks in mijn NRC next eens kijken wat ik misquote:
Pas je in een rugzak? Ik wil je best naar binnen proberen te smokkelen hoor...quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef Barreltje het volgende:
[me=Barreltje] wil ook naar Lowlands
[/me]
als iemand plotseling kaartjes over blijkt te hebben
misschien ONDER je stoel??quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Pas je in een rugzak? Ik wil je best naar binnen proberen te smokkelen hoor...
We gaan een keertje oefenen zeg ikquote:
Ik heb 2 NRC'squote:Op donderdag 28 juli 2011 16:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ga straks in mijn NRC next eens kijken wat ik mis
Download gewoon de app. Heb je alle informatie én het programma waar je je favorieten een andere kleur kan geven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 2 NRC's![]()
Geen top line up voor mij, maar wel genoeg dingen om te ontdekken
Ook gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Download gewoon de app. Heb je alle informatie én het programma waar je je favorieten een andere kleur kan geven.
Ik ga 't nog druk krijgen als ik het zo zie. Stiekem echt wel veel leuke dingen om te bekijken...quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:36 schreef GotC het volgende:
Ook gedaan. Maar hadden van zo'n NRC verkoper een coupon gekregen voor een gratis NRC
Jij ook al?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga 't nog druk krijgen als ik het zo zie. Stiekem echt wel veel leuke dingen om te bekijken...
Nog wel tijd om een biertje met mij te drinken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:08 schreef GotC het volgende:
Jij ook al?Ik had echt zoiets van nah, ik heb echt niks wat ik wil zien. En nu heb ik een volle programmering
.
Daar maak ik gewoon tijd voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog wel tijd om een biertje met mij te drinken?
Oeh!quote:
Ik kom niet!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:00 schreef WheeleE het volgende:
Programmavoorkeuren naast elkaar leggen en kijken waar er een gaatje valt voor een mini-DHmeet
Eh, ik sneak wel een keertje casual achter je langsquote:
heheh die site :quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Kan ik iemand nog een plezier doen met twee kaartjes voor http://adam-live.nl/ morgen? Het zijn e-tickets en je mag ze zo van me hebben.
quote:Bestel hier u tickets nu het nog niet te laat is!
Je komt gewoon een keertje bij ons bij de tentenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:30 schreef WheeleE het volgende:
Eh, ik sneak wel een keertje casual achter je langs
hmmmhmm..quote:
Ze hebben jou vast meer gemist dan jij hen hebt gemistquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:57 schreef WheeleE het volgende:
Bezig aan mijn laatste vakantiedag. Maandag weer aan het werk. Zouden ze me gemist hebben?
misschien op TV??quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:06 schreef YUR het volgende:
Is er vanavond in (de buurt van) Den Haag nog wat leuks te beleven eigenlijk?
Tijd om naar huis te gaanquote:
Zorgt voor een extra dimensie toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 08:32 schreef Perquisite het volgende:
Slecht weer voor het horeca beachvolleybal toernooi
Ik had niet anders verwacht. De laatste dag van mijn vakantie, en uiteraard wordt het dan zonnig met vooruitzicht op nog meer mooi weerquote:
Dan is het alweer bijna tijd voor een mooie nazomer.quote:
Mooi weer op Lowlandsquote:Op zondag 31 juli 2011 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het alweer bijna tijd voor een mooie nazomer.
Dat zou mooi zijn ja.quote:
Alleen de maandagochtend ook droog aub. Dan liever zoals het jaar daarvoor. Hoosbui op de donderdagavond en verder alles prima.quote:
Gewoon helemaal geen hoosbuienquote:Op zondag 31 juli 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen de maandagochtend ook droog aub. Dan liever zoals het jaar daarvoor. Hoosbui op de donderdagavond en verder alles prima.
Een slimme meid is overal op voorbereidquote:
Allemaal spullen die ik niet meeneemquote:Op zondag 31 juli 2011 20:04 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een slimme meid is overal op voorbereid
Regenpak, vuilniszakken en overschoenen, en ik ben er helemaal klaar voor
Ja dan word je nat dusquote:
Douche jij op Lowlands dan?quote:
Hrmpf, vrouwen.quote:
niet gewoon op scheveningen??quote:Op zondag 31 juli 2011 22:40 schreef WheeleE het volgende:
Oeh, vuurwerk richting Rijswijk ergens anders...
Gewoon iedere dag op de fiets naar het werk hier.quote:
Ik ben meestal van t lui zitten in de RR, maar dit was eigenlijk veel snellerquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon iedere dag op de fiets naar het werk hier.
Ik bedoel maar...quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:10 schreef GotC het volgende:
Ik ben meestal van t lui zitten in de RR, maar dit was eigenlijk veel snellermet het ov doe ik er 45-60 min over, nu 21
Een meet nog welquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:25 schreef Barreltje het volgende:
iemand zin in een geocaching ( of hoe schrijf je dat ?!?) meet??
Nee, het zat vanuit mijn positie tussen links het zuiderpark en rechts het Leyenburg in. De Uithof, of Escamp denk ik. Was mooi om te zien, dik 15 minuten mooi vuurwerkquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niet gewoon op scheveningen??
hoe was het scheveningse strand gister??
het zeeuwse strand was bijzonder lekker..
* Barreltje is krokant verbrand..
een dames meet kan ook hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een meet nog wel
Ik ben wel al jaren op zoek naar een cachemaatje in de buurt
Maar LC MOET dan mee hoor. Die heb ik al zo lang beloofd een keer te laten zien hoe dat werkt
Hoe ver woon jij eigenlijk van je werk?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon iedere dag op de fiets naar het werk hier.
Zes kilometer op de fiets, enkele reis.quote:
Da's een mooi beschaafd afstandje om dagelijks te fietsen inderdaadquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zes kilometer op de fiets, enkele reis.
Ik zou geen problemen hebben met meer trouwens. Lekker stukje lichaamsbeweging iedere dag. Gelukkig moet ik voor mijn werk ook vaak op andere plaatsen in Den Haag zijn, dus doorgaans pak ik meer kilometers dan alleen die twaalf kilometer van en naar huis.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:18 schreef YUR het volgende:
Da's een mooi beschaafd afstandje om dagelijks te fietsen inderdaad
hmpf.. voor mij is het 12.7 km enkele reis..quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou geen problemen hebben met meer trouwens. Lekker stukje lichaamsbeweging iedere dag. Gelukkig moet ik voor mijn werk ook vaak op andere plaatsen in Den Haag zijn, dus doorgaans pak ik meer kilometers dan alleen die twaalf kilometer van en naar huis.
Ik kan douchen op het werk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:05 schreef Barreltje het volgende:
hmpf.. voor mij is het 12.7 km enkele reis..
lang leve de scooter!![]()
geen zin om nat ( danwel door zweet , danwel door de regen) op werk aan te komen..
ik ook.. maar dat vind ik niet relaxtquote:
Dat is ook de hele truc... Je moet het niet zien als puur woon-werkverkeer, maar als lichaamsbeweging. Dat werkt voor mij althans prima!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou geen problemen hebben met meer trouwens. Lekker stukje lichaamsbeweging iedere dag. Gelukkig moet ik voor mijn werk ook vaak op andere plaatsen in Den Haag zijn, dus doorgaans pak ik meer kilometers dan alleen die twaalf kilometer van en naar huis.
Voor mij is het 16km enkele reis, en ook hier zijn prima douches. Al fiets ik op de heenweg hard genoeg om net niet te zwetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmpf.. voor mij is het 12.7 km enkele reis..
lang leve de scooter!![]()
geen zin om nat ( danwel door zweet , danwel door de regen) op werk aan te komen..
Met regen, sneeuw en gladheid fiets ik niet. Regenpak is voor mij echt een no-go. Je merkt dan overigens wel dat het echt niet zoveel regent in Nederland, in ieder geval niet op de tijdstippen dat ik op de fiets zit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:17 schreef YUR het volgende:
Voor mij is het 16km enkele reis, en ook hier zijn prima douches. Al fiets ik op de heenweg hard genoeg om net niet te zweten
En als het regent pak ik lekker de auto
Het valt ook allemaal inderdaad best wel meequote:Op maandag 1 augustus 2011 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met regen, sneeuw en gladheid fiets ik niet. Regenpak is voor mij echt een no-go. Je merkt dan overigens wel dat het echt niet zoveel regent in Nederland, in ieder geval niet op de tijdstippen dat ik op de fiets zit.
jij bent zeker afgelopen maand op vakantie geweest ?!?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met regen, sneeuw en gladheid fiets ik niet. Regenpak is voor mij echt een no-go. Je merkt dan overigens wel dat het echt niet zoveel regent in Nederland, in ieder geval niet op de tijdstippen dat ik op de fiets zit.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
jij bent zeker afgelopen maand op vakantie geweest ?!?!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]Maar ik baseer mijn ervaring op een iets langere periode dan één maandje.
Nice! Hier wordt nog stevig getwijfeld of we op de fiets gaan stappen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:50 schreef Atreidez het volgende:
ahhh, eindelijk zomer... zit lekker aan de kaag met me voeten in het water. al 42km gereden, zo nog terug. voorlopig nog ff genieten
Waarom niet? Heerlijk weerquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice! Hier wordt nog stevig getwijfeld of we op de fiets gaan stappen.
Gewoon, redenen.quote:
Fiets je nog ff langs voor je bonzai?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:07 schreef Atreidez het volgende:
en thuis, 87kmwel moe, dus lig languit in de tuin
Ik 13,5 kmquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:07 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb maar 31 kilometer gefietst. Maar ik ben dan ook lang niet zo moe.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:07 schreef Atreidez het volgende:
Uitsloverd, drie kilometer meer dan ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef YUR het volgende:
Thuis
33 km gefietst, maar met 2 tussenstops. Eentje om te werken, en eentje om 10 minuten te karten...dat telt zeker niet?
Tsja, hadden ze mn werk maar dichterbij moeten neerzetten...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitsloverd, drie kilometer meer dan ik.
Of Hoek van Holland verder weg.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:14 schreef YUR het volgende:
Tsja, hadden ze mn werk maar dichterbij moeten neerzetten...
Waarom werkt dat niet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:53 schreef Atreidez het volgende:
Haten met een passie, wat een mooie uitspraakEn wanneer fiets ik langs Miss? Op maandagochtend werkte iig niet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een meet nog wel
Ik ben wel al jaren op zoek naar een cachemaatje in de buurt
Maar LC MOET dan mee hoor. Die heb ik al zo lang beloofd een keer te laten zien hoe dat werkt
daar kan je vast ook wel geocachenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wil ook zeker nog mee! Maar zit nu nog ff in Luxemburg
* Barreltje heeft d'r strand tas bij zichquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:10 schreef YUR het volgende:
Ik vind het maar een maf woord, dat geocachen. Da's toch een soort schatzoeken met GPS?
Heerlijk weer trouwens vanmorgen...had spijt van mn lange broek
Bij t strandstadion? Dan kom ik ff kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:17 schreef Barreltje het volgende:
me=Barreltje] heeft d'r strand tas bij zich
[/me]
vanavond beachvolleyen![]()
Dat wordt peddelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:35 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]
Bij t strandstadion? Dan kom ik ff kijken![]()
Ik ga ws zo zeilen, op zeeHopelijk staat er een beetje wind..
Ah nee toch.. Had je niet gewoon wind mee wat je niet voelde?quote:
Ik had voornamelijk rijwind tegen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:39 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ah nee toch.. Had je niet gewoon wind mee wat je niet voelde?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:35 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]
Bij t strandstadion? Dan kom ik ff kijken![]()
Ik ga ws zo zeilen, op zeeHopelijk staat er een beetje wind..
daar in de buurt geloof ik jahquote:
Niet fietsen niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:18 schreef Atreidez het volgende:
Te weinig wind iddNou, dat wordt tuinhangen dan zeker..
T was vanmorgen al warm op de fiets iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:18 schreef Atreidez het volgende:
Misschien vanavond, denk dat t te warm wordt en ik voel de rit van gisteren ook nog in de benen zitten
Waar dan? Ik zat er afgelopen vrijdag tot zondag. Plaatsje dinant effe kanoen en tarzan spelenquote:
Lekker lang hangen bij de open koeling van de appiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Leuk boodschappen doen met dit weer....gatsie. Maar goed dan hoeft het morgen niet en heb ik nog iets aan mn vrije middag
Ongetwijfeld. En goed ook denk ik zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar kan je vast ook wel geocachen![]()
wanneer ben je weer terug in La Haye??quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:14 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En goed ook denk ik zo.
quote:De politie meldt dat bij de brand in de Duke Ellingtonstraat één persoon om het leven gekomen is #middelbrand
Brrr.quote:Totdat het tegendeel bewezen is, wordt het brandadres op de Duke Ellingtonstraat gezien als "plaats delict". Er worden nu schermen geplaatst
Van het weekend.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wanneer ben je weer terug in La Haye??
ok! :d dan kunen we binnenkort eens afspreken voor de schattenjacht!quote:
wat bedoel je met schattenjacht?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ok! :d dan kunen we binnenkort eens afspreken voor de schattenjacht!
Was gezellig! En ik kan nu nog precies 5 min lezen voordat de lamp uit moetquote:
Heb je fijn 5 minuten gelezen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Was gezellig! En ik kan nu nog precies 5 min lezen voordat de lamp uit moet
euhm? Waar?quote:
quote:
Ik weet wat je bedoelt, maar moest er echt even over nadenkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef nectarientje het volgende:
@ Yur, ik heb heerlijk gelezen! Alleen wel wat langer dan die 5 minuten maar dat was overmacht, echt![]()
Heb net mn hbz af, zit nu in een leeg kantoortje ergens in de wijk met mn laptopje de hbz uit te werken.. Oh well, bezigheidstherapie
oh, ik denk bij turbotaal direct aan opgefokte knuffelmarokkaantjes dus ik vroeg me af wat ik nou weer voor raars zeiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet wat je bedoelt, maar moest er echt even over nadenken
Nee, da's straattaalquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh, ik denk bij turbotaal direct aan opgefokte knuffelmarokkaantjes dus ik vroeg me af wat ik nou weer voor raars zei
Ik hou al die nieuwerwetse dingen toch niet meer bij johquote:
Oud wijfquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik hou al die nieuwerwetse dingen toch niet meer bij joh
Ja zeg! Hard op weg naar de 30.. Gaat je ook niet in de koude kleren zitten!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:54 schreef MissMSX het volgende:
Oud wijf
Er staan lekker dingen in de allerhande
quote:
zomernummer ja. die dikke. nou, want dan heb ik zin om dingen te maken, maar in de praktijk komt er nooit wat vanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja zeg! Hard op weg naar de 30.. Gaat je ook niet in de koude kleren zitten!
Is dat nog die zomereditie of is er een nieuwe? En waarom is dat?
Maar een nieuwe halen dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
heerlijke tuttebel is het ook
Ik heb al een lijstje gemaakt met dingen die ik zeker wil maken en de aubergines uit de oven staan heel hoog op het lijstjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:56 schreef MissMSX het volgende:
zomernummer ja. die dikke. nou, want dan heb ik zin om dingen te maken, maar in de praktijk komt er nooit wat van
Wilde bijna vragen of ik dan tuttebel mag als je toch voor een nieuwe gaat maar laat maar. Die allerhande heb ik nog welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:57 schreef MissMSX het volgende:
Maar een nieuwe halen dan.
Allerhande he, niet tuttebel
Je hebt mail btwquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb al een lijstje gemaakt met dingen die ik zeker wil maken en de aubergines uit de oven staan heel hoog op het lijstje
De pasta met biefstuk vond ik ook wel heel fijnigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Je hebt mail btw
Ik zag chinese kip met paksoi en ik weet nu al niet meer wat allemaal voor andere lekkere dingen
Kipdrumsticks met koriandermayo klinkt ook goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
De pasta met biefstuk vond ik ook wel heel fijnig
yum!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:30 schreef MissMSX het volgende:
Vanavond pizza met extra beleg
Ik ben remi
Ik bedoelde dat ik vanavond remi benquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
yum!
Ik de hele middag al! Kom naar RotterdamWaar is tuttebel? Een nieuwe Allerhande halen voor je?
ocharme! Laat je vent je alweer zitten?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:32 schreef MissMSX het volgende:
Ik bedoelde dat ik vanavond remi ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |