goed plan.. ik pak m'n paarse bal er eens bij.. die rug wordt niet blij van de stoelquote:
De mijne niet van het bed en de bankquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
goed plan.. ik pak m'n paarse bal er eens bij.. die rug wordt niet blij van de stoel
GotC toch.. doe nou voorzichtig met die man!quote:
Mn rug is het grootste probleem niet eens...ben gewoon ziek. Zweten, spierpijn, hoofdpijn, vol met watten...quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
GotC toch.. doe nou voorzichtig met die man!
@Yur:op je rug
oh crap, algehele malaise.. Beterschap!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:11 schreef YUR het volgende:
Mn rug is het grootste probleem niet eens...ben gewoon ziek. Zweten, spierpijn, hoofdpijn, vol met watten...
Komt goed! Thanks!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh crap, algehele malaise.. Beterschap!
Niet in zn scootmobiel?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef WheeleE het volgende:
Kom ik toch zomaar AA in het wild tegen. En niet eens in zijn gebruikelijke vehikel...
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:53 schreef WheeleE het volgende:
Nope, geen van dit alles. Gewoon loslopend in de stad. Alwaar het overigens heerlijk in de zon zitten was. Ik zit natuurlijk overal even heerlijk, maar dat terzijde.
Om wat? Mijn opmerking zonder achterliggende gedachte?quote:
Maak je die weleens dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Om wat? Mijn opmerking zonder achterliggende gedachte?
Ik doe niet anders dacht ik.quote:
Ach ja, ik zeg wel vaker dingenquote:
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Om wat? Mijn opmerking zonder achterliggende gedachte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |