Wat een asociale bendequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit was ook de laatste keer dat ik hier een feestje hieldFrikandellen in het aquarium, keukenmes in de eettafel, eieren tegen de muur, bamischijven tussen de randen van de bank...
Nee, maar ze hebben het zojuist allemaal zelf op mogen ruimenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een asociale bendeVriendjes uit Woensel?
Hoe haal je dat fatsoenlijk weg dan? ei op de mur is niet iets wat je gauw weg hebt tenzij je teflon behang hebt..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben het zojuist allemaal zelf op mogen ruimen
Alleen jammer dat bij brand je allemaal vergiftigd wordt...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Behang met teflon coating! Gat in de markt Teun, snel patentje op aanvragen!
Ideaal voor baby- en studentenkamers
Pfff, gewoon volpompen met vlamvertragers en gaanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen jammer dat bij brand je allemaal vergiftigd wordt...
Studentenpanden zijn allemaal al zo goed tegen brand bestemd. Nu sterf je iig een pijnloze dood door vergiftiging en niet omdat binnen 1 minuut het hele huis in de lichterlaaie staatquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen jammer dat bij brand je allemaal vergiftigd wordt...
Hoe geniaal is dat! Als je het dan ook op de vloeren doet kan iedereen gewoon alles op de grond flikkeren, als je vloer dan enigzins ongelijk is (zoals bij een doucheputje) dan glijdt alles gewoon naar een hoek van de kamer!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Behang met teflon coating! Gat in de markt Teun, snel patentje op aanvragen!
Ideaal voor baby- en studentenkamers
Het waren gebakken eieren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe haal je dat fatsoenlijk weg dan? ei op de mur is niet iets wat je gauw weg hebt tenzij je teflon behang hebt..
Dat zou bij mij niet uitmaken, ik wil graag de dooier heel!quote:
FPSRussiaquote:
Wel?!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef SoldMayor het volgende:
Wow kijk snel op CNN of andere nieuws....
Zware explosies daar. Oslo lijkt under attack te zijn.
Bomaanslag 8 gewondenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef SoldMayor het volgende:
Autobom schijnt het te zijn geweest, flinke bom iig als je de beelden bekijkt. Geen doden gevallen voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef SoldMayor het volgende:
Ramen weggeblazen uit de 17de verdieping door een autobom? FPSRussia is weer bezig?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Autobom schijnt het te zijn geweest, flinke bom iig als je de beelden bekijkt. Geen doden gevallen voor zover ik weet.
Je bent gewoon een oude knar aan het worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn god wat ben ik ellendig vandaag ik kan het door halen gewoon niet meer aan
Flinke autobom danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ramen weggeblazen uit de 17de verdieping door een autobom? FPSRussia is weer bezig?
Als ik de foto's zie denk ik eerder dat het van binnenuit kwam. Het glas van de ramen liggen namelijk om het gebouw heen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |