Lees het nu pas, top, die van jou dus oookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:14 schreef Incantrix het volgende:
Ooeeh, AlbinoBambi, die met die sterretjes? Wat voor kleur hebben de sters?
Renren, je vloppie was er heute!
Yayquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lees het nu pas, top, die van jou dus oook
pm doet nog steeds raar, even een kickjequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef altootje86 het volgende:
[..]
goed, dan maar zo. Pm-dinges doet vervelend dus geloof niet dat je mn berichtje hebt gehad. dus dan maar via deze weg: zijn de milani's hi-def en digital nog beschikbaar?
ik pm je zo even voor ozoticsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef kieskleurig het volgende:
Lang geleden dat ik hier ben geweest![]()
Ik ga rigoreus mijn collectie uitdunnen, ik blijf toch steeds naar dezelfde lakjes grijpen.
Ozotic pro 10,= p/s alleen gebruikt voor swatch
504
505
520
730
Nicole by OPI 6,50 p/s ongebruikt
Baby blue
My lifesaver
Claire's mood polish 3,50 1 mani
Wild/Calm
Fingerpaints 4,- p/s ongebruikt
Dahlia my number
Chrysanthe-mum's the word
Carnation creation
China Glaze 3,50 p/s
White out- 1 mani
Exceptionally gifted- swatch
An affair to remember- swatch
Flying dragon- 1 mani
Fiji fling- swatch
108 Degrees- ongebruikt
Blue iguana- ongebruikt
Funky Fingers 4,- p/s ongebruikt
Too violet
Moonwalk
Twinkle peach
OPI 5,- p/s geswatched
Gargantuan green grape; niet de matte versie.
Kiss on the chic
OPI 17,50 VHTF ongebruikt
Merry midnight (was back up flesje)
Alles exclusief verzendkosten en in principe verzend ik alleen met pakketpost, dan is de kans op lakjes die verdwijnen bijna nihil.
Als iemand in de buurt van Nijmegen zit of daar wel eens komt, keertje afspreken op CS is ook geen probleem![]()
Oh en nog een groepsfoto:
[ afbeelding ]
Het liefst wel, de Ozotic flesjes zijn ook net iets dikker dan OPI flesjes volgens mij..denk niet eens dat ik die fatsoenlijk door een brievenbus gepropt krijg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik pm je zo even voor ozotics
edit: doe je echt alleen pakket post?
dan wordt t wat duur voor 1 of 2 lakjes denk ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het liefst wel, de Ozotic flesjes zijn ook net iets dikker dan OPI flesjes volgens mij..denk niet eens dat ik die fatsoenlijk door een brievenbus gepropt krijg.
Even snel gemeten 3,5 cm doorsnee, dan nog beschermend bubbelplastic..dat gaat niet passen denk ik.
Ja, denk zelf ook dat het vooral interessant zal zijn als mensen meerdere lakjes willen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan wordt t wat duur voor 1 of 2 lakjes denk ik
ja dat zijn degene die k het tofst vindquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:48 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ja, denk zelf ook dat het vooral interessant zal zijn als mensen meerdere lakjes willen.
De goedkope lakjes per stuk versturen is geen ramp, maar de Ozotics en Merry midnight wil ik echt goed kunnen verpakken
Ik kan wel DHL gebruiken, dan komen de verzendkosten op 4,95.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat zijn degene die k het tofst vind
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:06 schreef MiniVla het volgende:
Het is misschien niet zoveel bijzonders maar dit ligt bij mij stof te vergaren:
P2 - 320 Unforgettable 1x gebruikt
Paris Memories - 202 (doorzichtig met hartjes en sterretjes) nieuw
Paris Memories - 205 (doorzichtig met sterretjes) nieuw
Essence - Jungle Drum nieuw
Kiko - 265 Blu China 1x gebruikt
Essence - Everybody's Talking About nieuw
Essence - Gagalectric 1x gebruikt
Essence - Absolutely Stylish 1x gebruikt
Konad - Solid Pop Green 1x gebruikt
Dior - Aztec Chocolate 1x gebruikt
Gosh - Metallic Green 1x gebruikt
Gosh - Chocaholic 1x gebruikt
Art de Lautrec - 02B (holo) 1x gebruikt
Art de Lautrec - 07B (holo) nieuw
Dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:18 schreef altootje86 het volgende:
amersfoort:makkelijk, maar ik heb niks te ruilen
Ik heb alleen HD en 3D nogquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef altootje86 het volgende:
[..]
goed, dan maar zo. Pm-dinges doet vervelend dus geloof niet dat je mn berichtje hebt gehad. dus dan maar via deze weg: zijn de milani's hi-def en digital nog beschikbaar?
wat moet ik me daar ongeveer bij voorstellen, of is dat gewoon wat wij een meet noemen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:12 schreef Ninjaninja het volgende:
Iemand binnenkort zin in een gezellige ruilavond in Amersfoort?
Wil je ruilen of verkoop je ook? Wat wil je eventueel voor de 2 dikgedrukte lakjes hebben?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:09 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb deze crackles van ChG:
Cracked Medallion
Haute Metal
Latticed Lilac
Oxidized Aqua
Platinum Pieces
Ze zijn 1 keer gebruikt, gemarkeerd als sample.
Oeh, ik zou heel graag Platinum Pieces van je willen overkopen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:09 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb deze crackles van ChG:
Cracked Medallion
Haute Metal
Latticed Lilac
Oxidized Aqua
Platinum Pieces
Ohhh.....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
die mag ze niet verkopen want die heeft ze ter review van de fabrikant gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |