geen idee... ik krijg naast de PI's rechts de mogelijkheid om stel geselecteerde in als standaard.... Of dat bij mn pimp hoort of dat dat standaard is,.... i dunno... ik kan niet reageren als ik niet ingelogd benquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:17 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja ik had gezocht hoorKan dat omdat je pimp bent?
Oh hey krijg nou wat. Dat heb ik over het hoofd gezienquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee... ik krijg naast de PI's rechts de mogelijkheid om stel geselecteerde in als standaard.... Of dat bij mn pimp hoort of dat dat standaard is,.... i dunno... ik kan niet reageren als ik niet ingelogd ben
zo leer je nog eens watquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:29 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oh hey krijg nou wat. Dat heb ik over het hoofd gezien
Dat kan met brieven net zo goed. Of telefoongesprekken, zeker als het wordt opgenomen. Zul je zien dat ze om half tien of zo bellenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Geen rechtsgeldigheid? Privacygevoelige informatie die wieweetwaar kan belanden?
Ok, het was maar een ideequote:Op donderdag 21 juli 2011 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan met brieven net zo goed. Of telefoongesprekken, zeker als het wordt opgenomen. Zul je zien dat ze om half tien of zo bellen
Of 1982quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:04 schreef skunkasaur het volgende:
En het is de ING of all companies... die denken nog dat het 2001 is volgens mij
Oh.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:00 schreef lezzer het volgende:
Dan al helemáál.
Weet je wat mensen tegenwoordig allemaal doen in klachtenprocedures om hun gelijk te halen?
Bovendien, misschien wil ze je wel gewoon graag persoonlijk even spreken. Sommige mensen noemen dat klantvriendelijk.
kisskissquote:
Hierquote:
Op donderdag 21 juli 2011 19:15 schreef lezzer het volgende:
Waar is DP? Want, wij vinden haar lief, dus er is geen noodzaak voor haar om zichzelf op te knopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |