KLOPT!!!quote:
Het ziet er idd gezellig uit... maar ik drink net zo gezellig colaquote:Maar zou toch graag wijn leren drinken, ziet er altijd zo gezellig uit
Doe dan gewoon druivensap.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:02 schreef Nirak het volgende:
Bier en wijn is allebij vies :S
Maar zou toch graag wijn leren drinken, ziet er altijd zo gezellig uit
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 06:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk moet het met een korte ei hoor
quote:
Dan is het toch ook niet erg?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:52 schreef wonderer het volgende:
De bovenverdieping is zo warm, het is niet leuk mee. Maar ik heb lekker de airco
Jawel, als k naar de wc moetquote:
Welkom in mijn wereld, blijf corrigeren anders leer ik het nooitquote:Op vrijdag 22 juli 2011 06:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk moet het met een korte ei hoor
Lig je nog in bed!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:19 schreef Nizno het volgende:
honger geen last van... wel dat ik geen zin heb om op te staan.....
Babydump? Je maakt er toch zeker zelf een?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:29 schreef Nirak het volgende:
Ik heb inmiddels m'n bakje cornflakes binnen. Vandaag naar babydump, centrum en ook nog poetsen. M'n rug doet al pijn bij de gedachte
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:31 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Babydump? Je maakt er toch zeker zelf een?
Sorry. Het is zo'n dag.
Hai.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:26 schreef skunkasaur het volgende:
Dames. Hebben jullie niet een leuke vrijgezelle vriendin ergens in het noorden van het land?
Heb je haar overgehaald?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hai. [ afbeelding ]
En er is een bod uitgebracht op 't huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zit voorlopig niet meer in Zweden, dus een lesbeaunmeet wordt het niet.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ja, maar geen slaapplaats. Ofja, je mag in de aardkelder slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |