quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:16 schreef skunkasaur het volgende:
Zonet met een vriendinnetje uit eten geweest, vertelde ze heel enthousiast over haar nieuwe liefde... en ik was ook echt heel blij voor haar. Maar nu zit ik thuis en voel ik me weer zo'n achterlijk wrak. Wat een KUTdag.
Ooooooooooooch dahoef allemaal nie hier.quote:
Dat is correctquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus niemand van jullie werkt 5 dagen he? Of allemaal minder en Lezzer 7 heb ik het idee.
Iedereen kent toch wel voorbeelden van collega's met een bruine zak in de bureaula.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jammer dat dat frowned upon is opt werk...
5 dagen 36u... volgende week 4.. maandag tilburgquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus niemand van jullie werkt 5 dagen he? Of allemaal minder en Lezzer 7 heb ik het idee.
Een magnetron.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:20 schreef skunkasaur het volgende:
6 weken lang 5 dagen per week 8 uur. Win ik nu iets?
Ik ben verdorie nog maar net 20quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
minimaal 20 jaar voor je mee mag praten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooooooooohw GAWD!! Incompetentie galllllllllllllore boven je werkt zo allejezus demotiverend!
Oh yeah.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Werkte ik maar voor jou idd!
Ik zou zo hard teachers pet zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |