Daar val jij nu al een kwartier lang onder ben ik bangquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:58 schreef Avey het volgende:
Nu nog wel, maar berg je maar als de ochtend crew aankomt
Ja nou, afvinken danquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:34 schreef Vanyel het volgende:
Pardon? Ik was om 6 uur al met mijn eerste klus bezig hoor.
Naar de chamber of secrets!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:38 schreef lezzer het volgende:
Ligt er aan waar die brownie naar toe gaat natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:13 schreef skunkasaur het volgende:
Dag 3
Ik vind het helemaal al niet meer leuk.
Ik heb het altijd moeilijk gevonden om dit specifieke werk te doen, maar het lukte me altijd wel, en ik was er ook wel goed in. Maar nu ik niet even snel mijn aannamen en uitwerkingen kan checken bij mensen die het echt goed kunnen en alles weten merk ik pas hoe afhankelijk ik van anderen was...quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:20 schreef lezzer het volgende:
Had je het eigenlijk wel moeten snappen?
Of ben je in het diepe gegooid en "zoek het maar uit"?
duurde bij mij ook ff.. alleen op roosvicee kreeg ik hem niet.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:20 schreef lezzer het volgende:
Had je het eigenlijk wel moeten snappen?
Of ben je in het diepe gegooid en "zoek het maar uit"?
Goedemorgenquote:
cool! maar wat gaan jullie dan doen met zoveel grond? beestjes erop? Ik hou van beestjesquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja, goffer. Augustus kan ik toch helegaar niet.
En kus op de Skunk.
Net naar een huis geweest in de omgeving, dat best koopbaar is. Dus straks ben ik(lees:mijn ma) misschien bezitter van 1,6 hectare grond.Dan mogen jullie allemaal op bezoek komen voor een lesbeau-weekend.
Hoe tofquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja, goffer. Augustus kan ik toch helegaar niet.
En kus op de Skunk.
Net naar een huis geweest in de omgeving, dat best koopbaar is. Dus straks ben ik(lees:mijn ma) misschien bezitter van 1,6 hectare grond.Dan mogen jullie allemaal op bezoek komen voor een lesbeau-weekend.
Zweden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:23 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoe tof
Waar is het, op de Veluwe ofzo?
Ohquote:
Alleen iets verder weg en iets minder te doen, de eerste winkel zo'n 20 km er vandaan.quote:
Maar je gaat toch naar Zweden voor de natuur?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Alleen iets verder weg en iets minder te doen, de eerste winkel zo'n 20 km er vandaan.
Rust en weg van al het gezeik hierquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar je gaat toch naar Zweden voor de natuur?
Dan moeten we onderweg maar even naar de supermarkt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Alleen iets verder weg en iets minder te doen, de eerste winkel zo'n 20 km er vandaan.
Nee, ik ga voor de oude mannetjes met dikke buiken in tuinbroeken die hun gras staan te maaien in de voortuin.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar je gaat toch naar Zweden voor de natuur?
Mijn ma weet niet eens dat jullie bestaan of dat ze het huis gaat kopen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:42 schreef lezzer het volgende:
Weet je moeder trouwens dat we komen logeren?
Tuinbroeken fetishquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor de oude mannetjes met dikke buiken in tuinbroeken die hun gras staan te maaien in de voortuin.
[..]
Mijn ma weet niet eens dat jullie bestaan of dat ze het huis gaat kopen.![]()
'T is trouwens wel een opknaphuis, dus als jullie komen gaat er geschuurd, geschilderd en gemaaid worden.In tuinbroeken.
Des te leuker eigenlijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn ma weet niet eens dat jullie bestaan of dat ze het huis gaat kopen.![]()
quote:'T is trouwens wel een opknaphuis, dus als jullie komen gaat er geschuurd, geschilderd en gemaaid worden.In tuinbroeken.
quote:
Één van jullie moet haar maar versieren. De oudste ofzo.quote:
Ik hoop vurig dat BE meegaatquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]Wie niet?
[..]
Één van jullie moet haar maar versieren. De oudste ofzo.
Ik moest serieus even nadenken hoe ik dit moest interpreteren. Snode vrouw gij!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:04 schreef Bakfiets. het volgende:
DP ook mee, kan zij m'n pa even wegdoen.
Er moeten daar toch wel een paar Scandinavische schones te vinden zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moeten we voor jou ook nog wat lekkers meenemen?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:07 schreef lezzer het volgende:
Moeten we voor jou ook nog wat lekkers meenemen?
Grote kans, met zo'n kapselquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef lezzer het volgende:
Ik weet het, ik heb er geen reet aan, maar ik zou het zo tof vinden als zij lesbisch bleek
Doe gewoon maar even je ogen dicht hoor. Even doorzetten voor de goede zaakquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeg bakfiets, ik foezel alleen met jongere mannen atm ja!
Als het zo werkt kun jij,ook wel even de honneurs waarnemen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Doe gewoon maar even je ogen dicht hoor. Even doorzetten voor de goede zaak
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als het zo werkt kun jij,ook wel even de honneurs waarnemen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een gold star lesbian...No way dat ik dat te grabbel gooi.
Bovendien ben ik niet wanhopig
Alsof dat iets is om trots op te zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
kutdag?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alsof dat iets is om trots op te zijn...
Ik vind het ook wel meevallen hoor. Maar ik zie ook niet waarom dat zo belangrijk is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:00 schreef Vanyel het volgende:
In mijn hoofd klonk het trouwens lang zo venijnig niet.
Ik was er niet bij vanmiddag. Ik snap niks. Zielig hequote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef lezzer het volgende:
Het was ook met een beetje zelfspot bedoeld, in de sfeer van vanmiddag(!). Blijkbaar was dat niet duidelijk.
*mentale note: nog meer smilies lezzer, nog meer smilies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |