Dat keek ik vroeger ook wel af en toe.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik was vroeger al nichterig dat ik dit leuk vond
Ik vond het vervelend maar keek toch altijdquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:02 schreef Steve het volgende:
Ik vond Bobby's world leuk.. En life with Louie.
.
Ik keek eigenlijk ook altijd wat er maar op kwam.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vond het vervelend maar keek toch altijd
Vooral van die programma's die je niet snapte...quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik keek eigenlijk ook altijd wat er maar op kwam..
Ben je verschrompeld in bad?quote:
Hij dacht een paar maanden geleden ook nog niet dat ie een relatie met een man zou hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik heb gister foto's gezien van het gaystel wat ie kent en eentje stond er idd met een LV tas op... hij gging nog net niet over z'n nek, dus dat gaat wel meevallen denk ik
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
" Gay on "![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig! (kwam even lurken)
Pas maar op! Straks sta je nog op treinhunks met al je aandachttrekkerij met dat spul!quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Van warmtepleister naar tijgerbalsem overgestapt, alleen is daarbij het probleem dat de hele treincoupe dat nu ook ruikt
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pas maar op! Straks sta je nog op treinhunks met al je aandachttrekkerij met dat spul!
Is hij misschien ouder dan je denktquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoe kan BS17 trouwens naar Beverly Hills Teens hebben gekeken, die serie ken ik nog van toen ik piepjong was!
True. En dat heeft ie (vandaag op de kop af) ook al 2 maandenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij dacht een paar maanden geleden ook nog niet dat ie een relatie met een man zou hebben
Oh ja, Mask.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Vroeger keek ik naar de smurfen, snorkels, transformers, he-man en Mask
Treinhunks *ril* Maar volgens mij is dat al uitvoerig besproken in het topic zag ik tijdens t teruglezen. Ik deel gewoon Kug's mening. Hell froze over.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pas maar op! Straks sta je nog op treinhunks met al je aandachttrekkerij met dat spul!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Zou hij in bed ook een tijger zijn hihi?"
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh ja, Mask.. Daar had ik speelgoed van.
En Superted, Inspector Gadget en Ducktales.
Mapletown was toch met die konijntjes?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jah, ik ken ze allemaal nog wel
En MapletownEn the Raccoons (met die rare neuzen van die roze wezens).
Ducktales!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh ja, Mask.. Daar had ik speelgoed van.
En Superted, Inspector Gadget en Ducktales.
Ik ook, op de Gameboyquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ducktales!Daar had ik een computerspelletje van.
![]()
Dat speelde ik ook supervaakquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik op de toen supermoderne 286.
Ik had nooit een gameboy.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik op de toen supermoderne 286.
Ik had nooit een gameboy.
Ja, of zo'n rotswand moest beklimmenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Die had ik ook. Dat je dan bij 1 van die spellen foto's moest maken van de wilde dieren of zoiets
Maar soms kon je de verkeeerde fotograferen.
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, of zo'n rotswand moest beklimmen.
You make it sounds dirtyquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jagrotje in grotje uit, diamantje zoeken
quote:
Het klinkt inderdaad als: "Op zoek naar de Clitoris"quote:
Eftelingquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Zaterdag naar de Efteling
Ravelijn kijken. Maar ik stel me er niet heel veel van voor.
Ach, hij is 5jr geleden voor het eerst geweest en is nog nooit in de Vliegende Hollander of Joris geweest. Assepoester was er toen ook nog niet. Komt goed
Ff testen of deze niet net als de vorige date om half 4 liever het terras opgaat
Nou, je moet igg niet pas om 12:00 er heen willen gaan... en dan halverwege het sprookjesbos kappen (this is for kids) en vervolgens om half 4 weg willen en voorstellen in de stad op een terrasje te gaan zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Efteling. Daar moet je gewoon tot het eind blijven. Klaar uit. Desnoods in de zon op een grasveld gaan liggen IN de Efteling, maar daar eerder weggaan is blasfemisch.
Als ik puur objectief klinisch kijk dan is de efteling uren in de rij voor ritjes met poppen die amper 3 minuten duren. En weinig spannende attracties.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met de Efteling.
Alleen de Python is tof.
Bah.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Walibivolk. Echt van dat kampvolk, met bontkraagjes en gouden kettingen
.
Walibi is het leuks tijdens de frightnights.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Walibi is ook veel meer een attractiepark, waar de Efteling een themepark is.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:09 schreef Steve het volgende:
Efteling gaat ook vooral om de sfeer, alles is er mooi aangekleed enzo.
Volgens mij alleen rond Halloween en dan is het wel druk op zich, maar door het thema krijgt is het minder 'erg' om te wachten en vooral tegen sluitingstijd lossen rijen vrij snel op. Ook de spookhuizen zijn dan een aanrader.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Nooit gedaan, maar dat lijkt me best leuk.
Zijn die vaker? En is het dan niet teringdruk?
ik weet het niet meeer !!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Hetero en ik hebben een weddenschap ingezet op Joris & De Draak..... we gaan allebei in een andere draak. Als ik win komt hij uit de kast, als hij wint mag ie me neuken
Hmmz. Pak ik de blauwe of de rode draak?SNEL! Help me!! My ass is on the line! (letterlijk)
Ow, gezellig!quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:47 schreef creno het volgende:
[..]
ik weet het niet meeer !!!
Als ik zeg blauw zul je zien dat rood wint, maar over het algemeen is er wel een die vaker wint...
Wij zijn er zaterdag ookmaar of we elkaar tegenkomen is een tweede, het zal weer wel erg druk zijn verwacht ik.
Die weddenschapquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Hetero en ik hebben een weddenschap ingezet op Joris & De Draak..... we gaan allebei in een andere draak. Als ik win komt hij uit de kast, als hij wint mag ie me neuken
Hmmz. Pak ik de blauwe of de rode draak?SNEL! Help me!! My ass is on the line! (letterlijk)
Mooi toilet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:49 schreef creno het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe outfit en een nieuw kapsel.
quote:
Daar zat ik ook al naar te kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom ligt er iets van klimop ofzo op het toilet?
Das hip.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom ligt er iets van klimop ofzo op het toilet?
Jij denkt ook dat de blauwe draak sneller is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind je er goed uitzien Creno.
Stom toiletgeneuzel
you're going to get your butthole broken in!quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik vertrouw jullie niet!
Ik ga gewoon met een blocnote eerst een uur langs de achtbaan staanstatistieken!
Vraag gewoon aan een medewerker of ie de ene kar net iets eerder kan laten starten !quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik vertrouw jullie niet!
Ik ga gewoon met een blocnote eerst een uur langs de achtbaan staanstatistieken!
zit eens niet zo te flirten jijquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als het aan mij zou liggen zou ie onder het karretje belanden, maar wie ben ik?
jaloers teefje dat je bent... jij wil mijn milkshake ook wel proevenquote:
Ik kan dat helemaal voor me zienquote:
I've got murder on my mind todayquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan dat helemaal voor me zien. Romantisch
!
Ik ben ook veel te zuur om zoiets leuk te vinden. Het is allemaal wel mooi opgezet, maar doe mij maar een kale achtbaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik puur objectief klinisch kijk dan is de efteling uren in de rij voor ritjes met poppen die amper 3 minuten duren. En weinig spannende attracties.
En toch vind ik het zo eens in de zoveel tijd leukDe sfeer en het sentiment. Ff met z'n allenw eer kind zijn of zo. Maar dat kan aan jeugdsentiment liggen, wara de Duitser destijds dus niets van had natuurlijk. Al ligt het ook wel aan je karakter. Vriendje van mijn vriendin destijds (Fransman) had er ook geen sentiment mee, maar vond het park super mooi. Duitser was gewoon te serieus voor mij. Beetje zo'n zuurpr...... neee G_E is niet Duits!
Ik heb niet met G_E gedate!!!
mijn hemelquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jaloers teefje dat je bent... jij wil mijn milkshake ook wel proeven
Het was origineel het plan om wakker te worden in bed?quote:
How Jessica Fletcher of youquote:
Ik las als elf jarige Murder She Wrote boeken... Terwijl andere kinderen op school Jan Terlouw lazen.quote:
Ik heb je gewoon even kennis laten maken met werk van W.F. Hermans.quote:
Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Sinds wanneer zijn Breezer en SAJ een setje?
Sinds Breezer in een jaloers sletje is verandert.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Sinds wanneer zijn Breezer en SAJ een setje?
Jij nu jaloers op mij?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Sinds Breezer in een jaloers sletje is verandert.
Schatje, je moet je klauwen wat dieper in je man zetten, anders raak je 'em zo kwijt.quote:
Gelukkig ben jij geen concurrentie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Schatje, je moet je klauwen wat dieper in je man zetten, anders raak je 'em zo kwijt.
Als jij dat wil geloven, maakt het de affaire des te makkelijker.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gelukkig ben jij geen concurrentie.
Kan me gewoon niet voorstellen dat iemand met een oud verzuurd lijk iets wil.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als jij dat wil geloven, maakt het de affaire des te makkelijker.
kun je nagaan hoe belabberd jij dan wel niet bent als ze mij boven jou verkiezen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kan me gewoon niet voorstellen dat iemand met een oud verzuurd lijk iets wil.
Ik ga deze week ook veel geld uitgeven (voor mijn doen).quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te zuur om zoiets leuk te vinden.
Je zit echt met je fantasie je eigen one-man bitchfight te creeren puur voor de (negatieve) aandacht, schatquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Schatje, je moet je klauwen wat dieper in je man zetten, anders raak je 'em zo kwijt.
Het is wel handig om er bij te zetten WIE je plaagt, anders weten we ook niet wie je om een kusje vraagt. Of is je dat om het even?quote:
Jah!quote:
Weemz?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.... hoe heette die user ook alweer die zo semi-hip en slank was en een beetje retro nerdy? Grote bril? Maakte mooie foto's etc en is hier al een hele tijd weg. Kwam hier in de tijd van Keukenkastje?
extra TMM-info: We hebben hem ontmoet op Lowlands via het expreszo forum meet gedoe zelfs.
nee dan was ik wel begonnen met: Die user met die kromme pikquote:
Waarom meost je deze info hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee dan was ik wel begonnen met: Die user met die kromme pik
Henri. Dat was 't. Thanks!
Stroekje Junior, is that you?quote:
Oh dan had ik misschien niks moeten zeggenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stroekje Junior, is that you?
En Dirk wilde het weten.
Ik ben van een totaal andere generatiequote:Op woensdag 20 juli 2011 09:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik vond het verschrikkelijk, maar ik keek er wel naar.
Mijn moeder vond Bobby's World leuk.
Dit is de overtreffende trap van gay, erger dan Beverly Hills Teens en zelfs nog erger dan Jem and the Holograms. Maxie's World, er was overigens ook geen zak aan.
Hoe kan BS17 trouwens naar Beverly Hills Teens hebben gekeken, die serie ken ik nog van toen ik piepjong was!
Hier keek ik vroeger naar:
Dat dus... het altijd een smerige ondertoon op de een of andere manier... Rembo & Rembo ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Die ken ik ook wel. Maar vond de VPRO vaak te veel poep pies en seks.
Ik werd er altijd een beetje treurig van als kind soms... kwam allemaal zo grauw en depressief overquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Ja altijd net een tikkeltje ranzig of de karakters smoezelig.
Misschien is het makkelijker om te melden wanneer je er NIET naar toe gaatquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:27 schreef Vlarp het volgende:
Eurogames in Rotterdam vanaf vandaag. En om dat te vieren ga ik ze maar weer naar de Regenboog
Nou, gisteren, eergisteren, die dag daarvoor, de dag daarvoor, de dag daar weer voor... en dan zo terug naar euhm.. een tijd terugquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien is het makkelijker om te melden wanneer je er NIET naar toe gaat
ja PVV Paultje stuurde ook al een berichtje of ik zin had om te komenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:27 schreef Vlarp het volgende:
Eurogames in Rotterdam vanaf vandaag. En om dat te vieren ga ik ze maar weer naar de Regenboog
Bel de Efteling en vraag het zequote:Op woensdag 20 juli 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik vertrouw jullie niet!
ALS ze daar al antwoord op geven zal het zijn dat daar geen zinnig antwoord op te geven isquote:
Persoonlijk zou ik het ook niet van zoiets af laten hangen of ik wel of niet anaal wordt genomen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ALS ze daar al antwoord op geven zal het zijn dat daar geen zinnig antwoord op te geven is
Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat rood iedere keer won en dan opeens blauw als eerste binnen kwam (of andersom). Dat wordt spannend dus!
Ach joh ik zeg toch ook maar wat... je kunt dan wel de Efteling later aansprakelijk houdenquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ALS ze daar al antwoord op geven zal het zijn dat daar geen zinnig antwoord op te geven is
Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat rood iedere keer won en dan opeens blauw als eerste binnen kwam (of andersom). Dat wordt spannend dus!
Ja gelijk in de volgende ritquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:40 schreef XMN8R het volgende:
Ik mag toch hopen dat de verliezer niet al in het park zijn tegenprestatie moet uitvoeren![]()
De foto's zien we zondagmiddag wel hier in het topic, toch?!
Tuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]... je kunt dan wel de Efteling later aansprakelijk houden
Liefde is anaal genomen worden?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Ach Ang3l gaat echt nog wel voor de bijl... met of zonder achtbaan... liefde
Neequote:Op woensdag 20 juli 2011 21:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Liefde is anaal genomen worden?
"Bukk'n, ontspan'n en bek hol'n!quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee
Liefde is iets voor de ander over hebben
Ben je ongesteld?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
helemaal in schoonmaak buidag wordt toch nog productief
Dat verklaard alles natuurlijk, als ik vrij ben vier ik dat ook door te gaan poetsenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Neuh ik heb gewoon een dag vrij voor het eerst in tijden
Eindelijk ff tijd om echt grondig bezig te gaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat verklaard alles natuurlijk, als ik vrij ben vier ik dat ook door te gaan poetsen
Ik gok dat ie nu gelijk zijn haar aan het bleken is als hij het wasquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zag twee mannen, bruin haar alletwee een bril. Nou weet ik dat G_E een bril draagt en bruin haar heeft en het gezicht zou kunnen kloppen, bovendien was er een wederzijdse blik van wellichte herkenning, maar ik weet het dus niet zeker.
Dan doen ze beiden wat ze zouden doen als ze zouden verliezen natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Chriet Titulaer heeft een zoon en die zit nu op Ned 1 pontificaal in beeld bij Mart Smeets aan tafel
Zo ziet het er wel uitquote:
Hij komt wel uit de achterhoek.quote:
Nee. Ik zit ergens diep in Frankrijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
G_E, zat je toevallig te terrassen en zag je mij en Steve langslopen, zo rond half 8 vanavond?
Matige grap, Erik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind je dat wel normaal, FOK!ken tijdens het neuken?
En je baalt er natuurlijk van dat ik het niet was, en dat je met Steve nonverbaal contact hebt geprobeerd te maken met wildvreemden? (Die dachten waarschijnlijk "Wat zitten die mij nu zo aan te kijken?!")quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is al laat. Het spijt me. Ik voel me ziek.
Gelukkig maar, want dan hoef ik niet bang te zijn dat ik word herkend door Enge Lurkers.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef Steve het volgende:
Ik zou je ook echt niet herkennen als ik je ooit tegen zou komen. Je hebt niet zo'n herkenbaar hoofd op foto's ofzo.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef Steve het volgende:
Maar mis je wel het genot van door ons herkend te worden.
Een soort Jamai?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef Steve het volgende:
Ik zag op het station echt een evenbeeld van TMM rondlopen, maar dan 10 jaar jonger.. Inclusief markante bril.
Restanten van roze woensdag?quote:Op donderdag 21 juli 2011 04:28 schreef Peter het volgende:
Wat een hoop dronken lui nog op de been in Nijmegen op dit uur.
PVV Paultje was nog in de Regenboog gisteren. Met ons hoefde hij in ieder geval geen praatje te makenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja PVV Paultje stuurde ook al een berichtje of ik zin had om te komen
Niks mis meequote:Op donderdag 21 juli 2011 09:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Eerder brallende heterotestosteronbommetjes..
Ik ben benieuwd of je daar na de weddenschap nog steeds zo over denktquote:
Het is inderdaad niet veel... ik zou voor die laatste gaan of die Zuid-Afrikaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.gay.nl/article/20295//De_finalisten_van_Mr_Gay_NL_2011
Wat een ellende, lelijke foto's, lelijke mannen, het is gewoon drie keer niks. Zoals het ieder jaar is eigenlijk.
Ik voor Emiel, omdat ik die ken en omdat die best leuk is (en de ex is van Tim de fitnessinstructeur van onze Steve).quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet veel... ik zou voor die laatste gaan of die Zuid-Afrikaan
Dat zou ook best kunnen komen omdat we hard hebben staan roepen dat dat "die kneus van de PVV is".quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
PVV Paultje was nog in de Regenboog gisteren. Met ons hoefde hij in ieder geval geen praatje te maken
Ja dat zeg ik, de foto's zijn echt verschrikkelijk. Daar ziet bijna iedereen er lelijk uitquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.gay.nl/article/20286
moeilijk te zeggen of hij leuk is, hij hangt onderste boven, heeft last van slechte belichting, en er zit water voor zijn gezicht.
(genant dat iemand er beter uitziet op vakantie foto's op facebook, dan op de foto's van een professioneel fotograaf)
Ik zou me daar best kunnen vermaken hoor, vergis je nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]Moest je niet mee naar de Zwarte Cross dan??
Doel voor volgend jaar, lijkt me zo.![]()
Misschien welquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat zou ook best kunnen komen omdat we hard hebben staan roepen dat dat "die kneus van de PVV is".
Ik vind het ieder jaar weer zo triest, vooral als je ze naast een mr. gay brazil of een mr gay france ziet staan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat zeg ik, de foto's zijn echt verschrikkelijk. Daar ziet bijna iedereen er lelijk uit
Mini & Maxi, de valse rotterdammersquote:
Het was ook niet echt een belediging hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik beschouw het als compliment, Ang3l, thanks!
Zo groot is Herbert niet hoor.quote:
Ja dat had ik al begrepen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou me daar best kunnen vermaken hoor, vergis je niet
Maar hij is er zelf niet geweest. En hij woont er trouwens ook niet meer.
Hij woont 15 min fietsen van me af
En hij heeft een patisserie hier in het dorp.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik voor Emiel, omdat ik die ken en omdat die best leuk is (en de ex is van Tim de fitnessinstructeur van onze Steve).
*Knuffelquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, koorts, keelpijn, koppijn, bah bah bah.
Ik ga wel voor je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Lekker onder de wol en uitzweten die handelquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ritme is wel fucked up. Niet door mijn eigen keuze. Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:01 schreef Steve het volgende:
[..]
En hij heeft een patisserie hier in het dorp..
dus jij hoeft ze geen van allen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.gay.nl/article/20295//De_finalisten_van_Mr_Gay_NL_2011
Wat een ellende, lelijke foto's, lelijke mannen, het is gewoon drie keer niks. Zoals het ieder jaar is eigenlijk.
Inderdaad. Wint de winnaar eigenlijk ook nog iets naast de felbegeerde titel Mr. gay?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap eigenlijk uberhaupt niet waarom je aan zo'n vleeskeuring zou willen meedoen
Nee, alsof zo iemand internationaal veel voor de gay community kan doen.... iedereen vergeet in NL al wie het wasquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap eigenlijk uberhaupt niet waarom je aan zo'n vleeskeuring zou willen meedoen
Ja sorry, ik was in slaap gevallen door de saaiheid hier.quote:
Ik hoor er wat Terence Trent D'arby in terugquote:
Staat op Lowlands, stond bij de nieuwe namen vandaag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik hoor er wat Terence Trent D'arby in terug
Ja, ik weet het, net als boef en de gelogeerde aap, wat ik grappig genoeg ook wel aardig vond. Ik ben nu begonnen met me door de lijst heen te werken, ben pas halverwege de C, maar ook pas vandaag begonnen, vrijdag ben ik goed geïnformeerd als we op training gaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat op Lowlands, stond bij de nieuwe namen vandaag.
Ik ook... mijn rug doet au!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hallo ik verwacht een massage...!
of we tennissen te lompquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
We worden oud of werken te hard :<
Wat is het precies?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:04 schreef Steve het volgende:
Pavlova..
Het eten, niet de balletdanseres.
Eiwit met citroensap, maizena en suiker. Heel simpel eigenlijk.quote:
Toetjesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Eiwit met citroensap, maizena en suiker. Heel simpel eigenlijk..
Beetje slagroom erbij en eten maar..
toetje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Eiwit met citroensap, maizena en suiker. Heel simpel eigenlijk..
Beetje slagroom erbij en eten maar..
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zeer amusant
http://damnyouautocorrect(...)c-texts-of-all-time/
Het eerste.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
We worden oud of werken te hard :<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |