Dat keek ik vroeger ook wel af en toe.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik was vroeger al nichterig dat ik dit leuk vond
Ik vond het vervelend maar keek toch altijdquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:02 schreef Steve het volgende:
Ik vond Bobby's world leuk.. En life with Louie.
.
Ik keek eigenlijk ook altijd wat er maar op kwam.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vond het vervelend maar keek toch altijd
Vooral van die programma's die je niet snapte...quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik keek eigenlijk ook altijd wat er maar op kwam..
Ben je verschrompeld in bad?quote:
Hij dacht een paar maanden geleden ook nog niet dat ie een relatie met een man zou hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik heb gister foto's gezien van het gaystel wat ie kent en eentje stond er idd met een LV tas op... hij gging nog net niet over z'n nek, dus dat gaat wel meevallen denk ik
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
" Gay on "![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig! (kwam even lurken)
Pas maar op! Straks sta je nog op treinhunks met al je aandachttrekkerij met dat spul!quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Van warmtepleister naar tijgerbalsem overgestapt, alleen is daarbij het probleem dat de hele treincoupe dat nu ook ruikt
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pas maar op! Straks sta je nog op treinhunks met al je aandachttrekkerij met dat spul!
Is hij misschien ouder dan je denktquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoe kan BS17 trouwens naar Beverly Hills Teens hebben gekeken, die serie ken ik nog van toen ik piepjong was!
True. En dat heeft ie (vandaag op de kop af) ook al 2 maandenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij dacht een paar maanden geleden ook nog niet dat ie een relatie met een man zou hebben
Oh ja, Mask.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Vroeger keek ik naar de smurfen, snorkels, transformers, he-man en Mask
Treinhunks *ril* Maar volgens mij is dat al uitvoerig besproken in het topic zag ik tijdens t teruglezen. Ik deel gewoon Kug's mening. Hell froze over.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pas maar op! Straks sta je nog op treinhunks met al je aandachttrekkerij met dat spul!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Zou hij in bed ook een tijger zijn hihi?"
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh ja, Mask.. Daar had ik speelgoed van.
En Superted, Inspector Gadget en Ducktales.
Mapletown was toch met die konijntjes?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jah, ik ken ze allemaal nog wel
En MapletownEn the Raccoons (met die rare neuzen van die roze wezens).
Ducktales!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh ja, Mask.. Daar had ik speelgoed van.
En Superted, Inspector Gadget en Ducktales.
Ik ook, op de Gameboyquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ducktales!Daar had ik een computerspelletje van.
![]()
Dat speelde ik ook supervaakquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik op de toen supermoderne 286.
Ik had nooit een gameboy.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik op de toen supermoderne 286.
Ik had nooit een gameboy.
Ja, of zo'n rotswand moest beklimmenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Die had ik ook. Dat je dan bij 1 van die spellen foto's moest maken van de wilde dieren of zoiets
Maar soms kon je de verkeeerde fotograferen.
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, of zo'n rotswand moest beklimmen.
You make it sounds dirtyquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jagrotje in grotje uit, diamantje zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |