Ik ben er als klein jongentje op de crossbaan een keer keihard gecrashed. Maar ze blijven gaaf.quote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ben er als klein jongentje op de crossbaan een keer keihard gecrashed. Maar ze blijven gaaf.
Uit de bocht gevlogen en lag half over de reling heen.quote:
Ik gebruik inderdaad geen condooms, mijn superieure genen moeten wel goed verspreid worden.quote:
Auw, pijnlijk. Gekneusde ribben is zo ongeveer het ergste wat je kan hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Uit de bocht gevlogen en lag half over de reling heen.Gelukkig alleen kneuzingen en geen breuken alleen kon ik nauwelijks ademhalen want ik kwam op mijn ribben terecht.
Bij mn jurkjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe vaak denk je ze te gaan gebruiken?
Echt wel. Beter dan all stars eronderquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, dat is meestal wel mooi ja.
Haha, dat sowieso ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt wel. Beter dan all stars eronder![]()
Ik heb gewoon zo 1 dags theoriecursus gevolgd en toen gelijk examen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, bij m'n oefenexamen 5 van de 40 fout, precies goed.
Doe je netjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo 1 dags theoriecursus gevolgd en toen gelijk examen.2 fout van normale vragen.
Ik heb ook teveel geld uitgegeven, zo'n vakantie in Spanje hakt er best wel in kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan ik al mn pr0n op zetten inderdaad.
Ik heb teveel geld uitgegeven deze maand.
Ik 14/25 en 6/40 fout.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb hier een boek met 10 oefenexamens, heb net de eerste gemaakt.
6/25 en 5/40.
Bij gevarenherkenning 11 geloof ik. Van de 40 vragen mag je er 5 fout hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik 14/25 en 6/40 fout.
Hoeveel mag je eig fout hebben?
En binnen een week mijn rijbewijs gehaald.quote:
Hoeveel geld totaal generaal?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En binnen een week mijn rijbewijs gehaald.21 lessen ongeveer binnen 1 week gevolgd. Kreeg alleen na 4 dagen mijn TT al die wel min of meer waardeloos was gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |