Haha ja primaquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Mag het ook zo?"
zo = op deze manier
Klik maar
Ik ga morgen nog even goed kijken wat ik nog mee wil op vakantie. En verder naar de braderie en afscheid (quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ga jij morgen nog wat doen?
Oke.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog even goed kijken wat ik nog mee wil op vakantie. En verder naar de braderie en afscheid () nemen van mn vrienden en morgenavond nog even stappen en 's nachts vertrekken!
En jij?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:58 schreef Water123 het volgende:
Ik vind het echt raar dat er een opleiding bestaat tot Bakker of Bakker-assistent![]()
![]()
niet neerbuigend bedoeld of zo.. vind het gewoon vreemd
Heel erg veel van die kraampjes! Maar is wel altijd giga druk, dus ik ga 's ochtends als ik op kan staanquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:59 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke.
Wat is er op de braderie?
[..]
Of een maandje cursusquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je kunt zo'n opleiding volgen op het MBO. Ik dacht dat je zonder opleiding ook wel bakker kon worden
Nou die opleiding tot Bakker-assistent duurt 1 jaar. En voor Allround Broodbakker moet je 3 jaar studerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |