Mart heeft haar al dronken gevoerdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef sjeeledrees het volgende:
Renaat gaat nu een lapdance geven op die tafel...
Ja met zo'n afreken blik in zn ogen....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:57 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wij gaan morgen...
Denk eerder vannacht.
Ik hoop het, anders haal ik het einde van de uitzending nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik durf er op te wedden dat Renate morgen veel vrolijk is en veel meer gaat zeggen.
Zagen jullie ook dat ze zich moest inhouden met zo'n akelig saaie piet als van de veer?
Nee hoor ik vind het juist wel grappig dat jij Telstar zo supportquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als ik voor Ajax was vond je me minstens 3x zo grappig
ik hoop ook dat we iets meer kwaliteiten te zien krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik durf er op te wedden dat Renate morgen veel vrolijk is en veel meer gaat zeggen.
Zagen jullie ook dat ze zich moest inhouden met zo'n akelig saaie piet als van de veer?
En een premier. Saaier kan niet. En dan ook nog zo'n saai jasje van Mart... Hopelijk draagt hij een hippe slip en geen Hema...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
Als ze morgen lacht dan is het gebeurtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
ik hoop ook dat we iets meer kwaliteiten te zien krijgen
Jij mag zeggen welke kwaliteiten. Lesje paaldansen voor de kijkende vrouwen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
ik hoop ook dat we iets meer kwaliteiten te zien krijgen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
ik hoop ook dat we iets meer kwalitieten te zien krijgen
Jeps. Ik vraag me altijd af of Mart of zijn vrouw zijn hessies uitkiest.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En een premier. Saaier kan niet. En dan ook nog zo'n saai jasje van Mart... Hopelijk draagt hij een hippe slip en geen Hema...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |