hoe kom je aan die namen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:43 schreef Pffrrt het volgende:
Vanavond iets minder slaapverwekkende gasten (hoop ik)
Gerard Vroomen
Derk Sauer
en voor de liefhebbers
Renate Verhoofstad
Mooie etappe trouwens met een verrassende winnaar: Edvald Boasson Hagen!
Welverdiend!
jusqu'ce soir
Dan is er tenminste een iemand aanwezig die iets van wielrennen weet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:19 schreef maril het volgende:
Zaterdagavond de laatste![]()
![]()
NOS Studio Sportzomer: De avondetappe
Vanuit steeds wisselende sfeervolle locaties in Frankrijk, schuiven bekende gasten aan van binnen en buiten de wielerwereld. Met o.a. een uitgebreide samenvatting van de etappe van de dag, de 'Dag van Morgen' en een Tourquiz
Vandaag komt De Avondetappe vanuit Grenoble. Gastheer Mart Smeets ontvangt Renate Verhoofstad en Michael Boogerd
Sorry dag te vroegquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:48 schreef Rudieh het volgende:
[..]
hoe kom je aan die namen?
ik las dit namelijk:
Gastheer Mart Smeets ontvangt sportjournaliste Renate Verhoofstad, zanger Blaudzun, echte naam Johannes Sigmond, die een documentaire maakte over de Ronde van Lombardije, en Michael Boogerd
Hoezo niet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Verhoofstad is trouwens ook geen toppertje...
Tsjeee... ben ik benieuwd waarom.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Verhoofstad is trouwens ook geen toppertje...
Dat kan je haar niet echt aanrekenen. Zeker gisteren niet. Ze is zich waarschijnlijk het leplazarus geschrokken dat er mensen zoooo ubersaai kunnen zijn, waardoor ze zelf maar wijselijk haar mond hield.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had gisteren helemaal niets te melden...
Ok...dan krijgt ze vanavond een 2e kansquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat kan je haar niet echt aanrekenen. Zeker gisteren niet. Ze is zich waarschijnlijk het leplazarus geschrokken dat er mensen zoooo ubersaai kunnen zijn, waardoor ze zelf maar wijselijk haar mond hield.
Die hebben ze vandaag de Galibier opgestuurd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef JohnDDD het volgende:
Wat heeft Mart nou gisteren geflikt met die technicus? Werd hij pissig?
Zal het niet missen, formule is wel op. Betrap mezelf erop dat ik nu gewoon uitzendingen mis, na Jean en Fifi, is de lol er wel af.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:01 schreef tong80 het volgende:
Toch zonde dat ze er mee stoppen. Beter nog..... een grof schandaal.
en ditquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vind ik niet, het format is toch wel z'n beste tijd voorbij. Hopelijk komt er een ander programma. ontdaan van het bourgondische en historisch gezwijmel van Smeets, en met meer reportages, als er al een nieuw Tourprogramma moet komen, want Tour du Jour en Vive Le Velo zijn wat mij betreft wel voldoende.
Ze moet ****** ipv pratenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Die had gisteren helemaal niets te melden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |