Kees is een steenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:34 schreef Guitar93 het volgende:
Deze is best dom, maar toen ik hem in het begin hoorde moest ik best wel lachen. Of het nou aan de bier lag weet ik niet:
Waarom kan kees geen auto rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriend vertel gewoon die antwoordquote:
quote:
Hij is zo dom/droog dat je gewoon moet lachen. Vooral als je wat op hebt:Pquote:
JA MAAR IK SNAP HEM TOCH NIET HOE KAN IK DAN LACHENquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:43 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
[..]
Hij is zo dom/droog dat je gewoon moet lachen. Vooral als je wat op hebt:P
een geheimquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:41 schreef Sjapoela het volgende:
Ik ben wat ik ben, maar als jij weet wat ik ben, ben ik het niet meer. Wat ben ik?
Bel mij!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:47 schreef weerstandje het volgende:
ïk_vöél_mê_èenzáäm_êñ_álléèn_vândáag_wïl_ïëmänd_mêt_mé_prätèn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Antwoordquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:42 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Vriend vertel gewoon die antwoord
Waarom is een konijn?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:43 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
JA MAAR IK SNAP HEM TOCH NIET HOE KAN IK DAN LACHEN
Fout!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:52 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ene pootje is even lang!
Noem een kleur onder te 20?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Koeien kunnen geen scooter rijden??quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:56 schreef Guitar93 het volgende:
misschien dat je deze begrijpt dit is ongeveer net als kees.
Waarom kan Clara geen scooter rijden?
Clara is zelf een scooterquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:56 schreef Guitar93 het volgende:
Clara is een koequote:Op woensdag 20 juli 2011 17:56 schreef Guitar93 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |