quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:48 schreef Muis006 het volgende:
Sjon
Stregawat een verhaal. Heb je foto's?
Nee jammer genoeg niet, was het pré digitale tijdperkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Zondequote:Op woensdag 20 juli 2011 14:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet, was het pré digitale tijdperk
Ja, geef dat maar weer de schuld!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Owja
Ben niet zo helder hè?Komt vast door dat virus
Ja echt , het was ook nog zo'n bloedhond met een enorm "Droopy" hoofd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zonde
Gelukkig spreekt het tot de verbeelding.
quote:
Bietje ging er ook spontaan van tussen de deur komen vanmorgenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Owja
Ben niet zo helder hè?Komt vast door dat virus
Met een beetje geweld kun je ze van alles lerenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:10 schreef Greys het volgende:
Bietje ging er ook spontaan van tussen de deur komen vanmorgen![]()
Die snapt nu dat als ik zeg 'blijf' dat ie niet alsnog achter me aan moet lopen door de deur![]()
Expres-loos geweldquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met een beetje geweld kun je ze van alles leren
Dat zeggen ze bij Martijn ook!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Expres-loos geweld
Ik merkte het pas toen ie er al tussen zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik had trouwens voor Christan voetbalsokken gekocht via eBay. 3 paar sokken, waarvan 2x dezelfde. Wilden ze eerst 2x verzendkosten rekenen (omdat je ze niet tegelijk kunt bestellen, dus het waren 2 bestellingen). Dus ik berichtje gestuurd dat ze die sokken wel bijelkaar in een envelop konden duwen, dat scheelt 1x verzendkosten. Hoor vervolgens niks. Tot ik een week later een betalingsherinnering krijg
Ik kijken: nee niet betaald want de rekening was nog steeds niet goed. Ik weer gemaild: ze zouden het aanpassen. Weer niet gedaan, dus een paar dagen later weer gemaild en jawel: correcte rekening. Ik betaald. Duurde het alles bijelkaar 2 weken voor ik die dingen eindelijk binnen had. Kousen op zich zijn prima maar ik was natuurlijk niet echt blij met de manier waarop dat allemaal afgehandeld werd.
Dus ik heb een neutrale feedback gegeven, waarin ik heb gezet dat de artikelen prima waren maar dat de correcte rekening lang op zich heeft laten wachten. Krijg ik vervolgens een berichtje van de verkoper: Wat jammer dat u geen goede feedback hebt gegeven. Als we u nu wat gratis artikelen sturen wilt u uw feedback dan aanpassen? Dus ik: WTF? Dat is omkoping.
Ik eBay gemaild met het hele verhaal. Krijg ik een paar dagen later bericht: Tja, dit is niet tegen de regels, al is het niet zoals het hoort. Dus ik: OkeeVerkoper gemaild om te vragen wat ze in gedachten hebben. Die reageert meteen: ja eh, shirts, broeken, sokken, we hebben van alles.
Wij zaten elkaar hier echt aan te kijkenWat moet je daar nou mee? Uiteindelijk heb ik geschreven dat we een zoon van 10 hebben die van Schalke en het Nederlands Elftal houdt en dat ze dan maar moeten kijken wat ze sturen. En nu schijnt er een pakje onderweg te zijn
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij Martijn ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat is altijd nog een optie hè?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:35 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik zou gewoon heel gemeen het pakje accepteren en de feedback alsnog niet aanpassen
Dat zeggen ze bij Martijn ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
[..]
Dat zeggen ze bij Martijn ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
you just made my dayUmuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef Rewimo het volgende:
Kind leert het nog welGroeit zonder dieren op zeker?
Lekker is dat jaquote:
Ja want nu heb je drie hondjesquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker is dat ja![]()
Als Bink er straks niet meer is wil ik nog een hondje
Drie is hartstikke leuk!
Als hij nog even door gaat dan doe ik dat ook welquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Knap dat je dat kan horen, Karel klinkt soms ook als een bouvier.
Ik zou een briefje in de bus doen.
Als ik net ergens woonde en mn hond blafte de hele dag zou ik dat graag weten, niet eens voor de buren, ik zou het zielig vinden voor mn hond
Ja, inderdaad. Zit dat arme beestje zich hele dagen eenzaam te voelen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Knap dat je dat kan horen, Karel klinkt soms ook als een bouvier.
Ik zou een briefje in de bus doen.
Als ik net ergens woonde en mn hond blafte de hele dag zou ik dat graag weten, niet eens voor de buren, ik zou het zielig vinden voor mn hond
Naja, als de buren het het melden niet waard vinden dan zal het wel meevallen toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zit dat arme beestje zich hele dagen eenzaam te voelen.
Mensen durven het niet vaak te zeggen omdat ze denken dat het over de geluidsoverlast en daarmee hun eigen ongemak gaat. Maar daarmee gaan ze voorbij aan het feit dat die hond daar misschien heel zielig is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, als de buren het het melden niet waard vinden dan zal het wel meevallen toch?
O ja, zeker. Maar mensen willen vaak geen zeurkous zijn en houden dan hun mond.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:39 schreef Rewimo het volgende:
Als je veel last hebt van het geblaf mag dat wat mij betreft ook best een reden zijn om het te melden trouwens.
Ja is leuk voor Beetle, een speelmaatje erbijquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker is dat ja![]()
Als Bink er straks niet meer is wil ik nog een hondje
Drie is hartstikke leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |