Ik ben het gewoon niet gewend dat een toch al mager hondje vijf dagen amper iets eet en dan nu ook nog elk korreltje dát ze eet er meteen uit laat lopen. Als dat een kwestie is van 'stel je niet aan, gewoon nog ff een tijdje niets geven' is, dan geef ik daarna grif toe dat ik me aangesteld heb, maar nu... ik weet niet, het baart me zorgen en volgens mij is dat meer te prijzen dan uit te lachenquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
En ga je Greys? Het is ook wat...een pup weer na 15 jaar
Dat is het nu dan ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou zelf dan weer niet snel ff boodschappen gaan doen als ik een hond had die elke twee minuten spetterpoepte. Daar ging ik dan mee in de tuin staan tot t klaar was geloof ik !
Dat scheelt al.quote:
Ze heeft 'zitting' van 13 tot 14 uur in het durp hier, dus dan ga ik even langs.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:24 schreef Cat22 het volgende:
Arme Beetle.Ik kan me best voorstellen dat je je zorgen maakt. Nieuw in huis, mager beestje. Ik zou zelf in ieder geval de DA bellen en als het toch op loopafstand is, is langsgaan ook een optie. Waarschijnlijk is er niks aan de hand maar heeft ze nog goede tips en je wil toch niet meemaken dat er wel iets is en Beetle uitgedroogd raakt.
Sterkte met dweilen en beterschap voor de Beetle.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Bietje een bietje ziek? Ik zou in elk geval zorgen dat ze drinkt Greys, dat is het belangrijkste. En inderdaad straks maar even vragen wat het beste is voor Beetle aan de DA. Misschien heeft ie ook wel tips hoe je haar kunt laten aansterken en voor het beter etenGewoon een lijstje maken voor jezelf, als je er toch bent kun je net zo goed de hele vragenlijst meenemen
Nou jij komt er ook maar niet vanaf he?quote:Mogge trouwens
Laat mij die tips tegen diarree ook maar even weten
Nee de slapte is gelukkig wat weggetrokken. Maar ik loop nog steeds leeg. Vandaag maar eens flink wat calcium naar binnen proppen. Kan sowieso geen kwaad voor mequote:Op woensdag 20 juli 2011 09:38 schreef Greys het volgende:
'Ik ben er nou toch....'
[..]
Nou jij komt er ook maar niet vanaf he?
Voel je je ook echt slap als een vaatdoek of valt dat nog mee? Nog geen enkele verbetering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |