Bij Bink heb ik twee theelepels ervan gemengd met haar normale brokjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Waarom moest Bink op ander voer dan?
At die altijd 1 soort of gewoon wisselend?
Als ze altijd 1 soort at zou ik nu niet meer wisselen van eten, dat is altijd een optater op de nieren voor die oudjes namelijk.
gewoon lekker laten genietenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Bink heb ik twee theelepels ervan gemengd met haar normale brokjes.
Het punt is dat ook Bink de laatste weken ontzettend liep te kutten met eten. Wilde ze eerst haar Cesar niet meer, toen moest het C1000 kuipjes zijn en die at ze nu ook niet meer.
En het klinkt vast heel stom () maar omdat ze toch niet al te lang meer heeft ben ik nu blij met alles wat er nog in gaat.
Leuk, is hem gegundquote:
Da's nog een veel minder goed plan, jezelf slaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
ga ik nu even chagerijnig zitten zijn en me eigen slaan
Wat een toffe foto van het hele stel! Superquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Andere er bijgegooid. Ze hadden er zin in![]()
[ afbeelding ]
Niks gebeurdquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk, is hem gegund
[..]
Da's nog een veel minder goed plan, jezelf slaan
Maar wat is er gebeurd?
nooooooohquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Hij doet me denken aan deze:
[ afbeelding ]
Pleur een doek over je bank en mik er wat honden op
Leuk voor hem!quote:
FHF topic over computerquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Leuk voor hem!Waar zit ie tegenwoordig?
Terug in zijn hoekje sinds hij hier vakkundig weggetreiterd is.quote:
Heb je al een huis dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb ook nog een partij boeken die ik ga wegdoen. Ik geef ze aan iemand van Stichting Aai, die gaan ze dan verkopen. Lees ze toch nooit meer en heb geen zin meer om ze mee te verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |