quote:ZIERIKZEE – “De PLUS-reclame met daarin de neger Edgar is racistisch”, laat Mieke van den Oever aan Zeeland.Blog weten. Ze staat niet alleen. Wij krijgen regelmatig vergelijkbare reacties!
Neger Edgar zou door de meiden van PLUS steeds weer als een domme sukkel worden afgeschilderd. Zo is hij in een recente commercial in Zeeland te zien met lamsoren. Niet de groene lekkernij, maar de oren van lammetjes!
quote:
neger PLUS bananenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:49 schreef DeRakker. het volgende:
hoezo is dat racisme? leg me dat is uit
quote:
inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:17 schreef Fluxer het volgende:
Waarom zien sommigen mensen echt bijna overal racisme in. ga huilie huile doen. hier een negerzoen en een banaan en bammetje chocopasta en chocomel en een witte muts.
Daag
DUH, wij worden dan niet vergeleken met een dier. Bij die neger wordt al snel gedacht een een aap, waarom? Neger = bruin Banaan = Is iets dat word gegeten door een aap Aap = bruinquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:59 schreef Fluxer het volgende:
Ja en als het een blanke in de "kaashoek" was, was het geen racisme. stelletje hypocrieten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:15 schreef Mercer het volgende:
[..]
Nee, dat is gebrek aan aandacht bosmongool.![]()
Wat kom jij nou weer hip doen met je !-barquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
[warning] Houd het lekker bij de PLUS reclame. Maak hier geen racisme topic van. [/warning]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer hip doen met je !-bar
wat vind jij van deze leuke reclame?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
[warning] Houd het lekker bij de PLUS reclame. Maak hier geen racisme topic van. [/warning]
wat the fuck! waarom is mijn post wegquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
Flauw hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
staat toch echt in de TT de vraag of dit racisme is...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
Ik discrimineer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat the fuck! waarom is mijn post weg
Je mag het best over racisme hebben, ik heb gewoon geen zin in Nazi-gelul en plaatjes van in elkaar geslagen negers.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
staat toch echt in de TT de vraag of dit racisme is...
mogen we dan niets over racisme zeggen??
nog even tussendoor spijtmezeer maar zo jan je bijna alles racistisch zien. Bv: waaron is de n van neger bijna als laatste op het toetsenbord.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:21 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
DUH, wij worden dan niet vergeleken met een dier. Bij die neger wordt al snel gedacht een een aap, waarom? Neger = bruin Banaan = Is iets dat word gegeten door een aap Aap = bruin
Neger + bananen = is een Neger die wordt vergeleken met een aap.
Nu ben zeker ook racistisch nu dat ik dit heb gezegd? Niks tegen negers, maar dat is tenminste de eerst opkomende gedachte van veel mensen, waaronder mij om eerlijk te zijn.
ow daar hadden we nog niet aan gedacht. bedankt he, voor de tipquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik discrimineer.
[..]
Je mag het best over racisme hebben, ik heb gewoon geen zin in Nazi-gelul en plaatjes van in elkaar geslagen negers.
dat ligt aan je toetsenboard indeling lampjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Fluxer het volgende:
[..]
nog even tussendoor spijtmezeer maar zo jan je bijna alles racistisch zien. Bv: waaron is de n van neger bijna als laatste op het toetsenbord.
ja en of je racistisch bent of niet aan de mods ;')quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat ligt aan je toetsenboard indeling lampje
nee dat hangt van jezelf af. of het hier wordt uitgelegd als racisme, DAT hangt van de mods af. nou ja van myraela meer specifiekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef Fluxer het volgende:
[..]
ja en of je racistisch bent of niet aan de mods ;')
fok-verloedering.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik discrimineer.
[..]
Je mag het best over racisme hebben, ik heb gewoon geen zin in Nazi-gelul en plaatjes van in elkaar geslagen negers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |